Manlief is overwerken en na al die friet verhalen van jullie heb ik mezelf even getrakteerd hierop Bekijk bijlage 547940
Wat betreft het wisselend voelen van symptomen en emoties is dat erg herkenbaar. Maandag zat ik er op het werk ineens door heen. Toen de teamleider vroeg hoe ik had gewerkt stond ik te huilen... het was druk, het was de 4e dagdienst, ik had elke patiënt gezien en ik was moe.. (ik ben ic-verpleegkundige). Gisteren en vandaag vrij geweest en voel mij weer beter. Heb zelfs het huis gepoetst! Morgen weer werken, benieuwd hoe het gaat! @Secretangel, hoe was vandaag? @iedereen, wie heeft nu de volgende afspraak?
Neeeeeee hier weer bloedverlies Om moedeloos van te worden Leek het eindelijk gestopt te zijn allemaal...was wel al voorbereidt, maar hoopte toch stiekem dat het het keerpunt was. NOT
Welkom bij the club @Marissie82 (waaaaarom blijft ie die foto’s toch draaien?!) Ik mag maandag weer naar de gyn voor de derde echo.
Ziekenhuis bellen heeft nu weinig zin. Ik heb dit al weken af en aan zo, alleen was nu al dikke week weg en sinds gisteren ook geen bruinverlies meer, stemde me hoopvol. Pfff heb hier zo geen zin meer in... Dat wordt toch weer vragen om een extra echo volgende week, want dik twee weken wachten trek ik niet. Ben er echt ff helemaal klaar mee!
Zo en dan ook hier de jankbui, eindelijk! Echt ff gebroken nu....als mijn vertrouwen steeds een dag (echodag) mag duren....zo lange en moeilijke weg afgelegd om zwanger te worden en dan nu deze onzekerheid steeds. Ik trek dit niet meer...sorry echt ff een emo-berichtje
@dame82 potverdikke! Daar word je toch echt niet goed van! Maar sommige mensen hebben dat gewoon dat hoeft niks te zeggen. @ patatjes eters whoehoeee jaloers! Ik had er ook alweer zin in maar heb zaterdag net gehad. Wij hadden lekker kippenvleugels uit de oven. Met worteltjes. Ben er helemaal van opgeknapt. @beebj is dat zo'n airfryer? Is dat wat?
Ik vind van wel @indy90 , kan ik een vaker frietjes eten aangezien het gezonder is. Nee gekkigheid Ik vind hem echt ideaal! Je moet het zien als een mini oven. Je kan er dus veel meer mee dan enkel als frituur gebruiken.
@indy90 gebleken is al dat het (tot nu toe) niets betekent. Maar het blijft onzeker en merk dat ik emotioneel beetje moe wordt er van! We zouden nu eigenlijk pas over dik twee weken echo hebben, geloof niet dat ik dat ga redden.... de assistentes nog maar een keer lief aankijken
Wat voor dingen maak je er bijv in? En zijn snacks ook lekker in een airfryer? Wij doen namelijk vaak friet in de oven. Maar vind snacks uit de oven dus niet zo lekker.
Ik heb ook een airfryer en die gaat nooit meer weg. Ik heb de gewone friteuse de deur uit gedaan. Ik bak er zelfs vlees in.
Ook snacks vinden wij er lekker uit @indy90 . Koop niet speciaal producten voor de airfryer (is ook veel duurder vind ik). De gewone diepvries producten die ik voor m’n frituurpan kocht, doe ik ook in de airfryer. Onze grootste reden toen was die akelige frituurpan verschonen. Je krijg die nóóit helemaal schoon / vetvrij. Deze bakblik en mandje gaan in de vaatwasser mee en verder geen omkijken naar. Kip met rode pesto, chocolade cake, appeltaartje; kan allemaal. Lunch gerechen met ei, tosti en een ovenbroodje. Gewoon een zakje krieltjes uit de supermarkt, visgerechten, biefstuk of een kipkrokant schnitzel. Ik vind hem gewoon ideaal omdat hij niet stinkt zoals een frituurpan dat wel doet. En m’n echte oven gebruik ik amper meer, deze werkt gewoon vele malen sneller. Is zelfs voorverwarmd binnen twee minuten! Je hebt geen olie of vet nodig, hij werkt doormiddel van snel circulerende hete lucht in combinatie met een grill en daardoor wordt voedsel krokant van buiten en mals van binnen. Op deze manier kun je een stuk gezonder frituren, met tot 80% minder vet. Ik ben om Heb wel de XL variant van Philips. En idd, ook hier geen frituurpan meer in huis.
Klinkt goed! Lijkt mij ook wel wat. Had al even gegoogeld en zag inderdaad al dat je er heerlijke dingen mee kunt doen. Leuk sint/kerstcadeau voor mezelf!
Ik heb ook de philips XL. Ik zou persoonlijk zelf niet voor de kleinere gaan want dan moet je sommige dingen in meerdere keren bakken. In een airfryer xl gaat bijv een hele zak van 450 gr.