Klopt @dame82 . Ik heb 1 krat op een week, dus 4 flessen. Vandaar dat ik van 2 dagen in 1 fles doe en zo is mij dat ook vertelt. Neem aan dat dat geen kwaad kan als ze dat zo uitgelegd heeft aan me Denk dat jullie 1 fles per dag als advies hebben gekregen, omdat jullie idd 8 flessen per week hebben. Dan zou ik dat ook doen! Maar 2 dagen in 1 fles kan dus echt geen kwaad hoor Wel jammer dat ze niet gemeten hebben @dame82 . Doet de gyn bij mij wel elke keer. Staat dan ook vermeldt op ‘t fotootje. Kijk bv maar eens bij mn eerste echo, rechts onderin.
@beebj, ik kan aangeven als ik maar 1 krat wil, bijv. bij vakantie, anders krijg ik er 2. Natuurlijk is MvM blij met elke druppel, maar als jij meer dan 4 bakken gevuld krijgt in 1 week zou je dat kunnen aangeven! En, ik vul de fles vol, dus soms van 1,5 dag soms 1 dag. Het maakte niet uit zei ze
Oh kwaad kan het zeker niet @beebj Blijkbaar werken ze toch iets verschillend overal! Als de urine maar in de bakken terecht komt Ja ik weet hoe dat werkt met het opmeten, maar ze heeft het echt niet gedaan. Wat dat betreft kun je beter een vd assistentes hebben, die nemen echt de tijd ervoor. Jammer anders was ik misschien weer een dag verder, elke dag telt maar ik zie wel duidelijke groei tussen de laatste echo en die daarvoor. Zal wel goed zijn. Ik ga vanaf zondag afbouwen. Progynova heb ik niet meer zoveel, utro gelukkig wel. Wil eigenlijk tot en met 12 weken utro gebruiken. Ergens met dat bloedverlies voelt dat fijner, maar het doet eigenlijk ook niets, want het is er toch. Gevoelsdingetje. Is het dan het verstandigs om de middag eerst eraf te halen? Dus ochtend en avond nog wel?
Ben allang blij dat ze ze thuis komen omwisselen. Bij dochter moest ik toen een kwartier/20min rijden om zelf het krat te gaan omwisselen... Dat denk ik ook wel hoor @dame82 . Als het niet goed was geweest, had je het vast wel gehoord. Zo zou ik het idd wel doen. Ik doe 8u, 15u en 22u (om en nabij). Zou dan eerst die van 15u weg laten idd. Wat je ook kan doen, is die van 8u en 22u (in mijn geval dan toch) meer over de dag verspreiden.
Toen ik naar 3 x 2 had was het 6 uur, 14 uur en 22 uur. Bij 2 x 2 6.30uur en 18.30 uur. Dat waren wat handigere tijden ivm werk en afspraken.
Ik heb eerlijk gezegd nooit de exacte tijd er tussen gehouden. Ik deed ook sochtends en savonds. Toen ik naar 2x2 ging.
Ik kreeg bij het opstarten ook maar 1 kratje, bij het omwisselen kreeg ik er 2. Mij werd verteld dat je maximaal 24 uur per fles mocht doen. Waarom heb ik eigenlijk niet gevraagd. En als je nog meer vol krijgt kun je dat aangeven, dan krijg je er nog een kratje bij . Met utro heb ik eerst de middag eraf gehaald, zodat de andere 2 dosissen nog netjes verdeeld waren over de dag. Daarna denk ik de ochtend. Dan heb je overdag geen last meer van de 'zooi'
Je mag 48u met een fles doen @Secretangel , écht waar Maar idd overbodig als je tóch twee kratjes hebt Vind 1 kratje per week wel voldoende ook eigenlijk, het moet wel “leuk” blijven. Als je eenmaal 1x per dag doet, zou ik ook er voor kiezen om dit sochtends bij het opstaan te doen. Kun je het savonds gezellig maken met manlief met minimale blubber
Mag ik even zeggen dat ik al weer bijna 7 weken zwanger ben! #elkeweekeenmijlpaaltje Jullie gaan alweer richting de 10 weken! Dit hadden we een paar maanden geleden toch niet durven te dromen.
Cool he en dromen durf ik het nog steeds niet helemaal maar de 12 weken komen nu wel echt dichtbij en tot nu toe is het een bikkelllllll Keep on growing!
Heel bijzonder vind ik het. Heb zelfs af en toe gedacht word ik ooit moeder? en nu zijn we hier. Die vechter van jullie doet het ook maar even. Gaat helemaal goed komen. Volgend jaar juni hebben we allemaal een prachtig kindje in ons armen.
Hij bakt het liefst voor een heel weeshuis dus mag hoor Al kan ik tegenwoordig ook frietjes eten voor een heel weeshuis dus wellicht blijft er niks over
Stoppen over frietjes nou voordat ik dat ding hier weer aan knal Heb net tosti’s gebakken, ook lekker!
Ook zo lekker! Heb dinsdag tosti met salami gemaakt. Vind salami zo lekker maar dat mag dus niet meer. Op een tosti wel neem ik aan? Was in ieder geval goddelijk lekker!
Salami niet mogen? Je bakt het, dus kan het geen kwaad. Maar eens een boterham met salami gaat je ukkie niet dood van hoor
Ja weet ik veel heb het ook maar gelezen ik heb niet zoveel verstand van zwanger zijn. Geen sla uit een zakje vond ik echt onzin. Of is dit echt dom om te doen
Ja echt . Dat las ik in een bevallingsclubje. Dat vind ik ook echt onzin hoor. Dan kun je beter niets meer eten.