Mmm mama's mei/juni 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dame82, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Dat meen je niet he @dame82 :cry: Rood verlies klinkt idd niet echt hoopvol.. Ben heel benieuwd naar je echo morgen, denk dat je daar wel goed aan gedaan hebt.

Welkom @aicirtap :oops:;) Ik heb dan nog (gelukkig) niet moeten overgeven, maar wel flinke neigingen. Vermoeidheid gaat wel al ietsje pietsje beter, maar precies dat misselijke gevoel als jij. Kwam er vanochtend ook achter dat ik eerder zal moeten gaan opstaan als ik dochterlief optijd bij de psz wil brengen. Door de misselijkheid (de hele dag door) ben ik stuuuuuukken slomer als anders:$ Loop al de hele ochtend met m’n jeans open, anders voel ik me nóg slechter. Zo eerst eens een trainingsbroek aan doen. En dan maar wat soepele broeken dragen ofzo, alhoewel het buiten wel frisser wordt natuurlijk... Denk dat m’n zwangerschap broeken nog veel te groot zijn, anders trok ik die aan!

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Oh nee @dame82 :( Ik duim dat alles goed is. Dikke knuffel.

@beebj - ik ben ook trager. Ik moet ook vaker even zitten / pauzeren anders gevoel om te vallen.

3. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Sterkte meis!! Hoop dat het allemaal toch goed komt! Er zijn er genoeg met bloedverlies en een goede zwangerschap!

4. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Mag ik hier meeschrijven? Na o.i., iui's met 2 miskramen (beide met 5 weken) heb ik nu vanaf eergisteren lichte positieve testen. Ik vind het heel spannend omdat het al 2x zo vroeg al misging, maar voel me nu anders. Dus ik hoop voorzichtig op goed nieuws. Ik las eerder dat jullie de groep niet te groot willen maken, dus ik hoor graag of het oké is. Groetjes secretangel

Bacio en beebj vinden dit leuk.
  5. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Wat spannend @Secretangel! Tuurlijk ben je welkom! Op welke dpo zit je nu?

Secretangel vindt dit leuk.
  6. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Wat vervelend dat jullie nu al zoveel klachten hebben @aicirtap en @beebj.
    Hier gaat het tot nu toe wel goed, op maagzuur en een weeig gevoel na.
    Verder zijn nu ook mijn borsten gevoelig aan het worden, de tepels waren al gevoelig. En mijn darmen werken niet altijd mee..

Verder duurt de tijd tot de echo nog lang zeg... pfff. Hoeveel kans is er dat er geen hartje klopt straks? Daar ben ik zo bang voor.

7. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @Marissie82 , dank je wel. Ik ben vandaag 12dpo.

@dame82 , oh wat naar! Wat een onzekerheid heb je dan he? Ik hoop dat ze je morgen gerust kunnen stellen. Maar het is vooral naar dat het niet goed voelt.

@aicirtap en @beebj wat vervelend dat de symptomen bij jullie al zo aanwezig zijn. Rustig aan maar hè?

Ik had net ook roze, een beetje op mijn inlegkruisje en een beetje bij het afvegen. Ik gebruik utrogestan, dus ik was eigenlijk wel verbaasd, heb dat nog nooit gehad. Nu maar hopen dat dit geen slecht voorteken is. Ik durfde al niet zo goed richting het 'zwanger' gedeelte, hoewel mijn gevoel nu wel goed is. Maar daar durf daar bijna niet op te vertrouwen. Pfff zenuwslopend dit.

8. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Dame heel veel sterkte, ik duim voor je! Klinkt inderdaad niet positief.

Ik mag van de lijst dames, mijn testen lopen af en ben in afwachting van mn volgende miskraam, erg vroeg deze keer.

Succes!

9. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Hè piep @ frummels. Sterkte!

10. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Sterkte!!

11. beebj

beebj Niet meer actief

Bij 5weken had dochter nog geen kloppend hartje, bij 7weken echter wel @Marissie82 .

Aah nee @Frummels :cry::cry: Dit is niet wat we wilden. Sterkte & heeeel veel succes.

12. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @Frummels , wat vreselijk meis! Heel veel sterkte met deze klap. Dikke knuffel!

13. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    He bah wat verdrietig!

14. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    @dame82 wat een verdrietig nieuws!

Sterkte!!!!!!

15. beebj

beebj Niet meer actief

Te vroeg gejuichd @aicirtap :mad: Alles komt er uit...

16. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Geen kotsnacht gehad gelukkig. Wel compleet leeg gelopen vanmorgen. Ik heb een poging gedaan op werk te geraken. Maar toch ziek gemeld. Zo misselijk, gevoel of ik elk moment kan overgeven en rillerig. Maar even goed voor de kleine zorgen. :)

Vanmorgen nog wel een test gedaan. Echt knal. Gelukkig.

Bijgevoegde bestanden:

beebj en Marissie82 vinden dit leuk.
  17. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Dames ik ga jullie verlaten...Helaas is mijn gevoel bevestigd en is het niet goed: een lege vruchtzak :( Ik voelde me al niet zwanger. Volgende week nog 1x ter controle terug en dan pas mag ik met de medicatie stoppen :( Hopelijk drukt het eerder nog door. Ons sprookje stopt hier....
    Ik wens jullie allemaal hele goede zwangerschap toe met mooie baby's over 8 maanden!!!

18. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Hele dikke knuffel voor jou! Hoop dat je snel verder kunt in Gent!

19. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @Frummels meis wat lees ik ook een verdrietig nieuws bij jou :( Jeetje...heel veel sterkte!

20. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ dame - ik had zo leuk gevonden om samen zwanger te zijn. Wat een rot nieuws! Sterkte en knuffel!

Deel Deze Pagina