Dat meen je niet he @dame82 Rood verlies klinkt idd niet echt hoopvol.. Ben heel benieuwd naar je echo morgen, denk dat je daar wel goed aan gedaan hebt. Welkom @aicirtap Ik heb dan nog (gelukkig) niet moeten overgeven, maar wel flinke neigingen. Vermoeidheid gaat wel al ietsje pietsje beter, maar precies dat misselijke gevoel als jij. Kwam er vanochtend ook achter dat ik eerder zal moeten gaan opstaan als ik dochterlief optijd bij de psz wil brengen. Door de misselijkheid (de hele dag door) ben ik stuuuuuukken slomer als anders Loop al de hele ochtend met m’n jeans open, anders voel ik me nóg slechter. Zo eerst eens een trainingsbroek aan doen. En dan maar wat soepele broeken dragen ofzo, alhoewel het buiten wel frisser wordt natuurlijk... Denk dat m’n zwangerschap broeken nog veel te groot zijn, anders trok ik die aan!
Oh nee @dame82 Ik duim dat alles goed is. Dikke knuffel. @beebj - ik ben ook trager. Ik moet ook vaker even zitten / pauzeren anders gevoel om te vallen.
Sterkte meis!! Hoop dat het allemaal toch goed komt! Er zijn er genoeg met bloedverlies en een goede zwangerschap!
Hoi allemaal, Mag ik hier meeschrijven? Na o.i., iui's met 2 miskramen (beide met 5 weken) heb ik nu vanaf eergisteren lichte positieve testen. Ik vind het heel spannend omdat het al 2x zo vroeg al misging, maar voel me nu anders. Dus ik hoop voorzichtig op goed nieuws. Ik las eerder dat jullie de groep niet te groot willen maken, dus ik hoor graag of het oké is. Groetjes secretangel
Wat vervelend dat jullie nu al zoveel klachten hebben @aicirtap en @beebj. Hier gaat het tot nu toe wel goed, op maagzuur en een weeig gevoel na. Verder zijn nu ook mijn borsten gevoelig aan het worden, de tepels waren al gevoelig. En mijn darmen werken niet altijd mee.. Verder duurt de tijd tot de echo nog lang zeg... pfff. Hoeveel kans is er dat er geen hartje klopt straks? Daar ben ik zo bang voor.
@Marissie82 , dank je wel. Ik ben vandaag 12dpo. @dame82 , oh wat naar! Wat een onzekerheid heb je dan he? Ik hoop dat ze je morgen gerust kunnen stellen. Maar het is vooral naar dat het niet goed voelt. @aicirtap en @beebj wat vervelend dat de symptomen bij jullie al zo aanwezig zijn. Rustig aan maar hè? Ik had net ook roze, een beetje op mijn inlegkruisje en een beetje bij het afvegen. Ik gebruik utrogestan, dus ik was eigenlijk wel verbaasd, heb dat nog nooit gehad. Nu maar hopen dat dit geen slecht voorteken is. Ik durfde al niet zo goed richting het 'zwanger' gedeelte, hoewel mijn gevoel nu wel goed is. Maar daar durf daar bijna niet op te vertrouwen. Pfff zenuwslopend dit.
Dame heel veel sterkte, ik duim voor je! Klinkt inderdaad niet positief. Ik mag van de lijst dames, mijn testen lopen af en ben in afwachting van mn volgende miskraam, erg vroeg deze keer. Succes!
Bij 5weken had dochter nog geen kloppend hartje, bij 7weken echter wel @Marissie82 . Aah nee @Frummels Dit is niet wat we wilden. Sterkte & heeeel veel succes.
Geen kotsnacht gehad gelukkig. Wel compleet leeg gelopen vanmorgen. Ik heb een poging gedaan op werk te geraken. Maar toch ziek gemeld. Zo misselijk, gevoel of ik elk moment kan overgeven en rillerig. Maar even goed voor de kleine zorgen. Vanmorgen nog wel een test gedaan. Echt knal. Gelukkig.
Dames ik ga jullie verlaten...Helaas is mijn gevoel bevestigd en is het niet goed: een lege vruchtzak Ik voelde me al niet zwanger. Volgende week nog 1x ter controle terug en dan pas mag ik met de medicatie stoppen Hopelijk drukt het eerder nog door. Ons sprookje stopt hier.... Ik wens jullie allemaal hele goede zwangerschap toe met mooie baby's over 8 maanden!!!