Mmm mama's mei/juni 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dame82, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Bewuste keuze. Ik weet niet of voor mijn 40ste iemand op het witte paard voorbij huppelt. En met 40 jaar vind ik mij zelf over de datum. Ik weet al jaren dat ik kinderen wil en een eigen gezin. Dus dan maar eerst kindjes en misschien daarna iemand op het witte paard hihi. Ik ben denk ook niet echt het type voor een relatie. Ik ben iemand die graag onafhankelijk en zelfstandig is. Komt misschien ook deels door mijn verleden.

Secretangel en beebj vinden dit leuk.
  2. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Echt respect hoor!!

aicirtap vindt dit leuk.
  3. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Stoer dat je gewoon zegt ik doe het gewoon! Ken jij de donor? Als je het geen fijne vragen vind moet je het gewoon zeggen hoor. Je gaat het vast goed doen!

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Nee donor is via de donor spermabank. Ik heb wel een paar gegevens: kleur/soort haar, kleur ogen, lengte, postuur, opleidingsniveau, geboortejaar en hobby's. Ik kan na de geboorte een donor paspoort opvragen. En kindje kan vanaf het 16de jaar op zoek.

indy90 en beebj vinden dit leuk.
  5. beebj

beebj Niet meer actief

Ik ben al aangemeld voor kraamzorg @aicirtap . Bevestiging ook al ontvangen! Er zit er hier in de regio eigenlijk maar eentje, dus die keus was niet zo moeilijk; provinciale kraamzorg. Hopelijk mogen we er nu wel gebruik van maken. Doordat dochter 14dagen in het zh bleef, geen kraamzorg gehad. Woon overigens in de provincie Zeeland! Manlief’s tante is kraamverzorgster. Het bedrijf waarbij zij werkt, komt niet in onze regio. Zij zelf wilt het wel doen bij ons, maar wij zien dat zelf niet zo zitten..

België @Marissie82 :D Dat is het enige antwoord wat ik voor je heb op de vraag waarom ik zoveel echo’s krijg. Morgen zit ik aan 10weken en heb idd al 3 echo’s gekregen.

En bij ons is het al volledig bekend @Marissie82 . Incl Facebook:D

Wij zijn getrouwd @indy90 . Alweer 5jaar. Heb dus eerlijk gezegd geen idee waar je anders rekening mee dient te houden.. Voogd / testament hebben wij niet.

Interessant om dat zo eens te horen @aicirtap . Vind het ook onwijs stoer van je!!

indy90 en aicirtap vinden dit leuk.
  6. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Bij mij omdat ik 2 keer een miskraam heb gehad en ze me graag door de moeilijke weken heen willen helpen. Voelt ook wel echt als een cadeautje.

7. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Bij onze dochter waren we nog niet getrouwd en heeft mijn man haar erkend toen ik nog zwanger was. Later in de zwangerschap heeft hij me gevraagd en zijn we getrouwd. Dus toen ze geboren werd hadden we toch allemaal dezelfde achternaam. Vond ik wel heel prettig.
    Voor als wij beiden tegelijk zouden overlijden hebben we mijn zus en zwager gevraagd. Maar niet via de notaris, maar via een register, scheelde heel veel geld.

Kraamzorg moet ik nog regelen, maar volg hierin de verloskundige. Ik ken hier verder nog niks in de buurt.

Veel mensen weten het al, maar nog geen fb bericht. Ik geloof dat mijn man tot de 12 weken wil wachten. Geen idee of ik zolang kan wachten .

8. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Respect

9. beebj

beebj Niet meer actief

#989 beebj, 9 nov 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2017
    10 weken!:D:D:D Dat betekent nog twee weken te gaan met de progynova en utrogestan. En aangezien ik moet afbouwen, besloten daar vandaag mee te beginnen. In plaats van 3x 2 tabletten van elks te nemen, ga ik nu voor ‘n week 2x 2 tabletten van elks nemen (bij ‘t opstaan sochtends en rond het avondeten). Ben die smurrie zoooo beu. Ons sexleven is er ook al 10weken zo goed als door verdwenen:rolleyes::p

Net weer een innige omhelsing met de wc gehad:|

10. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @beebj jij ook al? Ik ook :|. In de auto onderweg naar mijn werk voelde het al niet lekker en dacht ik steeds: niet nu, niet nu.... Misschien toch maar een emmertje in de auto mee.voel je je nu wel weer iets beter?

11. beebj

beebj Niet meer actief

Postafene innemen en dat gaan het wel weer. Blijf wel n akelig gevoel in mn buik houden. Snap dat overgeven ook echt niet. Sochtends op de nuchtere maag komt er niks uit & toch blijf je die overgeef-bewegingen houden. Doet zo’n zeer in mn buik! Jij al wat opgeknapt @Secretangel ?

12. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Vervelend meiden dat jullie zo misselijk zijn! *klopt heeel hard af, maar na mijn kokhalspartij van gister ben ik nog niet weer misselijk geweest.

@beebj yeah! bijna van dat vieze spul af. Het is echt een verademing. Ik had toen ook weinig tot geen sex :p Ook omdat ik niet zo goed durfde in het begin. Je bent toch bang dat hij de baby eruit prikt ofzo :roflmao: Slaat natuurlijk nergens op maar nu wil ik de hele dag wel :eek: bijzonder hoor die hormonen.

Nog even over dat erkennen he. Weten jullie ook wanneer je dat dan ongeveer doet als je het tijdens de zwangerschap wil doen? Daar kan ik niets over vinden. Dacht zelf tussen de 20 weken en de bevalling?

13. beebj

beebj Niet meer actief

Ohnee daar ben ik niet bang voor @indy90 . Maar manlief is enorm vies van me:roflmao: Ik heb zoiets van wassen en tis weer weg, mja. Zijn met 2 he;)

14. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik kan me er iets bij voorstellen :p Bij ons was het vooral andersom.

15. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @Secretangel patroon is dat ik gemiddeld 1x de week bloedverlies. En vaak is dat als het bruin net over lijkt te gaan. Bijna de omgekeerde wereld: begin angst te krijgen als het bruin minder wordt. Het lijkt verder niet samen te hangen met beweging of activiteit.

@Marissie82 11 weken,joepie! Nog een week te gaan!

Uhm seks wat is dat :oops: ;) hier moet ik er echt niet aan denken met utro, bruin en bloedverlies. Vind het doodeng. Enige dat er in mag is utro :roflmao: verder wil ik rust in buikje...arme vent van me!

Marissie82 vindt dit leuk.
  16. beebj

beebj Niet meer actief

#996 beebj, 9 nov 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2017
    2 maanden!:D

Houden jullie er ook rekening mee dat jullie ingeënt moeten zijn tegen rodehond? Anders even vertellen aan je verloskundige of arts, mocht dat niet gebeurd zijn. Ik heb 't bij m'n dochter al gecheckt bij m'n moeder en ik ben 31-05-1994 ingeënt met BMR 1; bof, mazelen en rodehond is dat.

Ga de buik crème ook eens op m'n nachtkastje zetten, aangezien ik al 29,9cm in buikomvang ben gegroeid:eek: Kan manlief me elke avond voor het slapen gaan lekker insmeren; buik, borsten en heupen. Bij dochter níets van striae gekregen, dus ga ik nu weer voor! Gelijk een fijn momentje:)

Bijgevoegde bestanden:

17. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @beebj - welke creme gebruik jij?

Vandaag 2x ieniemini beetje roze afgeveegd. Brrr.
    De vk zei dat er hematoom zat. Maar ik denk dat ze mijn myoom die buiten de baarmoeder zit heeft gezien. Ga het maandag even na vragen.

Verder genoeg symptomen vandaag. Borsten zitten in de weg en doen zeer, ben moe, licht misselijk vanmorgen en af en toe wat buikpijn.
    Kijk toch wel uit naar de echo. De controle hierna is in week 50.

18. beebj

beebj Niet meer actief

Ik vind die van Etos eigen merk erg fijn! Trekt ook goed / snel in ipv een olie bv.

Eh gets, rose verlies is nooit leuk @aicirtap ! Wat is dat eigenlijk, hematoom / myoom?

aicirtap vindt dit leuk.
  19. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @indy90 volgens mij hebben wij het na de 12 weken echo toen gedaan. Maar het kan zodra je een zwangerschapsverklaring hebt (ten minste toen).

@beebj gelukkig was het na het spugen idd gelijk weer gezakt. Mooi buikje al.

@dame82 ik kan me helemaal voorstellen dat je dan bang wordt als het bruinverlies minder wordt. Dan ga je er bijna op zitten wachten.... ik blijf hopen dat het snel helemaal voorbij is en je echt kunt gaan genieten.

@aicirtap jeetje dat is ook weer schrikken. Hopelijk blijft het hierbij.

En... seks?.... wat is dat? :roflmao:

beebj vindt dit leuk.
  20. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Thanks! Had al in een ander groepje gehoord dat het het beste is om het voor 20 weken te doen ivm vroeggeboorte en eventueel daarbij behorende beslissingen. Dus dacht inderdaad ook na de termijn echo ofzo.

Secretangel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina