Ik heb net weer een lekker potje gejankt. Ik vind het zo onwijs spannend die echo dinsdag. En vind het zooo lastig om te vertrouwen op mijn lichaam. Nu weer opstaan en doorgaan. Vanavond lekker tapas avond met mijn lieverd.
Tranen lekker laten gaan Indy. Het is ook allemaal heel erg spannend. Maar het komt goed hoor dat weet ik zeker. Oh heeeerlijk tapa's
@indy90 wat spannend hè?! Gelukkig komt je echo steeds weer iets dichterbij. Hoe waren de tapas? Lijkt me erg lekker! Wat een super lieve pakjes allemaal! Zijn hier nou meiden die het geslacht niet willen weten? Ik weet dat we het er al over gehad hebben, maar ik weet het niet meer. Ik ben nu toch aan het twijfelen. Aan de ene kant ben ik super nieuwsgierig, aan de andere kant lijkt het me ook wel heel bijzonder om het bij de geboorte te horen. Weer even een puntje om over na te denken. Vannacht met m'n dochtertje een nachtje in het ziekenhuis gelegen. Ze bleef maar spugen en klagen over hoofdpijn en af en toe zo onbereikbaar. Gelukkig bleek uit de bloeduitslagen dat ze niks ernstigs had en heeft ze alleen een infuus tegen uitdrogen gekregen. Nu heeft ze gelukkig weer meer praatjes. Hier lijkt de misselijkheid minder te worden, wat ik dan gelijk weer eng vind. Pfff.... mijn 1e zwangerschap vond ik veel makkelijker. Hoewel vlees nog steeds geen succes is. Hebben jullie een leuk weekend gehad?
Oh meis het is ook spannend allemaal! Dat vertrouwen moet ook groeien, zeker als het allemaal niet vanzelfsprekend is gegaan. Bij de een gaat dit sneller dan bij de ander. Hopelijk is dinsdag een stap in de goede richting! Zo een bijzonder moment. En laat die tranen lekker gaan, dat lucht op!
@Secretangel dat zal even schrikken geweest zijn! Maar gelukkig niets ernstigs! Zijn jullie nu weer thuis? Ik wil het geslacht wel graag weten. Ben veel te nieuwsgierig
@dame82 ja we zijn gelukkig weer thuis. Echt wel heel dankbaar dat ons meisje toch alleen maar 'gewoon' ziek is.
Och wat sneu voor je meisje. Gelukkig krabbelt ze weer wat op! Heb altijd mijn eigen interpretatie van tapas hoor dus niet perse Spaans. Maar had lekker klein glaasje mosterdsoep gemaakt. Spaans kaasje,Spaanse worstjes. Kipkluifjes uit de oven. Homemade guacamole met nacho chips. Stokbrood met homemade pesto en homemade kruidenboter. En gekruide gehakt balletjes. Haha klinkt zo heeel veel maar wel kleine porties natuurlijk. Was echt heerlijk. Voel me gelukkig weer een stukje beter. Komt vast goed met deze mini.
Ja zei ook tegen mijn vriend dat hele onbevangen zwanger zijn is er gewoon niet bij als je uit zo'n traject komt en het nodige hebt meegemaakt. Hij benadrukt heel erg dat ik ook moet proberen gewoon te genieten van het nu. En gelijk heeft hij ook maar lastig is het wel. Voel me nu gelukkig wel weer wat beter. Het moet gewoon goed komen!
Jeetje @Secretangel , zonde je dochtertje. Hopelijk blijft het de goede kant op gaan. Dat onbevangen zwanger zijn is er wel bij hoor @indy90 . Het kán echt. Kijk maar naar mij Eenmaal écht (goed) zwanger heb ik echt vertrouwen
Ik heb van de week deze aankondiging op facebook geplaatst. Dit weekend een spellenbeurs gehad. Ging goed maar nu wel op. Bijna thuis. Gezellig het weekend gelogeerd bij de moeder van een goede vriendin. Die zei ik pas volgend jaar wel op de baby hihi. Ik reageer morgen even op jullie berichten.
Heb zelf geen miskraam meegemaakt *afkloppen*, maar kan me goed voorstellen (voor zover dat dat gaat als je ‘t nooit zelf hebt meegemaakt natuurlijk) dat dat grote inpact heeft @indy90 . 1x ongesteld geworden na een positieve test, maar was een positiebe test voor NOD dus vind dat dan geen miskraam als noemer mag hebben. Maar hey, komt echt goed hoor! Zonder vertrouwen is het loodzwaar voor jezelf.
Dat gevoel is niet te omscrhijven en wens het niemand toe. Ondanks het zo vroeg was. Maar ik kan me niet voorstellen dat het nu niet goed zou zijn. Toch kan ik ook niet echt geloven dat ik echt zwanger ben. Lijkt soms net alsof ik het verzonnen heb hoop dat ik het na dinsdag wat los kan laten.
@indy90 en @beebj ieder beleeft dit op zijn eigen manier gekleurd door ervaring, maar ook karakter als ik kijk naar mezelf. Ben gewoon een angsthaas. Gelukkig trekken mini's zich daar weinig van asn en groeien wel door als dat zo zou moeten zijn. Alleen maken de mama's het zichzelf wat moeilijker Maar he die 12 weken komen vanzelf, daar hoeven we niets voor te doen! En ik denk indy dat de echo jou veel goed doet. Het zien, het hartje...jij bent zo een positief ingesteld persoon, komt goed!!!! En is het vertrouwen er nu niet meteen, dan vast over paar weken @aicirtap ook een mooie aankondiging en buikje al Wat zijn jullie allemaal op tijd met fb....dat durft deze angsthaas nog niet @Bacio ah dat is schrikken! Dit wil je gewoon niet zien...maar vaak is het onschuldig! Hopelijk bijft het bij een keer. Je hebt ook bijna de 12-weken bereikt, dan is de kans dat het fout gaat toch echt wel klein. Wanneer heb jecweer echo? Anders gewoon bellen voor je eigen gemoedstoestand!
Vervelend! Zal vast gewoon een adertje gesprongen zijn ofzo. Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even bellen.
Vergeet alleen niet dat je vanaf 12weken niet opeens veilig bent ofzo hè @dame82 . Ook dan kan het “gewoon” nog misgaan. Het is idd enkel voor jezelf dat je het moeilijk maakt. Ontspan, relax & geniet❤️
Lief thanks. Moet inderdaad toch gewoon goed komen. Nog 1 dag wachten. Waar ik wel gewoon beetje van probeer te genieten want ik ben lekker een dagje vrij. Hoe is het nu met jou? Lukt het je al om het wat los te laten en vertrouwen te hebben? Wij doen ook pas na de termijn echo een Facebook aankondiging. Durf t echt nog niet haha.
Thanks voor de bemoedigende woorden Dat realiseer ik me zeker....het kan nog 'zo' misgaan, bij de 20 weken echo of zelfs de bevalling. Wat betreft de 12 wekengrens ben ik best zwart-wit: die is er niet voor niets. En maar goed ook, want anders zou ik misschien 9 maanden lang iedere dag bang zijn. Dat we geen zekerheid krijgen hierna realiseer ik me ook... Spannend ga ik het sowieso blijven vinden, maar ik hoop na de 12 weken de mk/ma angst wat los te kunnen laten. Ik ben een muts ik weet het