Mmm mama's mei/juni 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dame82, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Nou ik eet dus 0,0 mandarijnen. Denk dat het andersom is en dat jullie gewoon allemaal jongetjes krijgen en ik een meid :p

2. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    @beebj en @dame82 ik eet ook zoveel mandarijnen. Gisteren zelf manlief naar de winkel gestuurd omdat mijn mandarijnen op waren haha. Het is in iedergeval een gezonde eet kick beter dan patat haha. Ik eet er ook zo'n 5-6 per dag hoor beebj. Volgens mij kan het niet zo'n kwaad.

@indy90 heb jij meer zin in zoute dingen ? Ze zeggen dat als je minder misselijk bent en van zoute dingen houd je meer kans op een jongen hebt haha. Mijn symptomen zijn er nog wel maar niet meer zo heftig als voorheen. Een ander meisje wat ik ken heeft ook geen enkele symptoom dus je hoeft echt niks te voelen.

3. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Nee juist wel van zoet maar niet perse mandarijnen. Ik eet nooit snoep en nu kan ik daar wel van genieten. Maar het meeste hou ik nog van vet :cool:

4. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Haha nou spannend !

5. beebj

beebj Niet meer actief

Als ik dan afga van die symptomen @anak2 , dan wordt het weer een meisje:p Chinese geslachts kalender zegt een jongen, skull theory een meisje.

6. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Chinese kalender zei toen bij mijn zoon ook een meisje en het is toch echt een stoeren jongen. Dus die kalender geloof ik maar niet meer haha.

Wat is de skull theorie ?

7. beebj

beebj Niet meer actief

Bij m’n dochter klopte de chinese geslachts kalender wel:D Skull vond ik hier op’t forum aan de hand van je echo foto.

8. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Oh nou heb je een linkje ?

9. beebj

beebj Niet meer actief

10. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    beebj vindt dit leuk.
  11. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Met de naald en draad test gaat de eerst heen en weer.. zoon (mijn 1e?)

En de tweede keer hard rond draaien :p

Stond ook in de link van de bakingsoda

12. beebj

beebj Niet meer actief

Ik heb geen naald & draad in huis:roflmao:

anak2 vindt dit leuk.
  13. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Nou ik heb vanmorgen de baking soda testje gedaan @beebj er gebeurde niks. Zal het dan toch een meisje worden ? Haha ik ben benieuwd

14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Jeuj ik doe ook het 12 weken dansje! :D

Vanmorgen poging gedaan een buikfoto te maken. Maar ik vind selfies maken zo lastig. Ik draai steeds met bekken de andere kant op haha.

Bijgevoegde bestanden:

Secretangel en beebj vinden dit leuk.
  15. beebj

beebj Niet meer actief

Spannend @anak2 :D:D Zal ‘m van de week ergens ook eens doen.

Sow, m’n foto, geloof dat ik ‘t een beetje koud heb:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: Ook enkel hemdje aan, sta op’t punt te gaan douchen.

Bijgevoegde bestanden:

anak2 en aicirtap vinden dit leuk.
  16. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Mooie buikjes dames !

17. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Wow ladies!

Voor welke kinderwagen gaan jullie of welke hebben jullie? En waarom? Wij zijn nu onderweg naar babyspeciaalzaak om te oriënteren. Laatste x dat ik er 1 kocht was ruim 8 jaar terug. Maxi cosi mura 4. Wil denk ik nu wat anders... en kijken wat lief vind. Ben benieuwd!!!

18. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Wij hebben gisteren bij de babydump de joolz geo2 studio gekocht. Kreeg de gratis voetenzak erbij en korting op de luiertas! Hoeven pas te betalen bij afleveren!

Hier nog geen buikje te zien.. ik wacht er geduldig op! Haha...

anak2 en dame82 vinden dit leuk.
  19. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Jeetje wat een bolletjes al! Super leuk dames! Hier nog altijd niets, alleen in de avond vaak beetje opgezet. Maar nog geen babybump!
    Overigens waar blijven die borsten :roflmao: rond 12 weken toch? Had me zo verheugd op eindelijk borsten, maar meer dan iets opgezet is het niet. Kan mijn gewone ondergoed met gemak aan! Misschien als buikje ook gaat groeien...come on borsten :D

Joepie @aicirtap ik dans met je mee! Heerlijk gevoel he! Schudden met die billen!
    Wij zijn alvast warm gedanst voor jullie nog net geen 12 weken dames....we wachten op de dansvloer :p

Hier gaan we voor de joolz @Bacio De joolz day earth elephant grey, al tijden mijn favoriet! Eigenlijk meer gebaseerd op looks, maar toevallig gisteren proef gereden en ook dat beviel goed. Dure wagen, maar heb me tijdens traject beloofd dat ik deze verdiend heb :oops: veel plezier met neuzen en succes met kiezeb!

aicirtap vindt dit leuk.
  20. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Wij hebben de Joolz Day earth. Rib uit je lijf, wij hebben hem gekregen, maar hij is het wel waard. Hij rijdt super, met 1 vinger te sturen. Gast heel makkelijk in en uit elkaar en handig verstelbaar. Veel plezier met uitzoeken!

dame82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina