wie is er bekend met een elektrische kruik? Is dat wat? Ik zit mijn lijstje voor kerst te maken en het leek me zo handig voor de baby. Dus mijn vraag top of flop?
Ik heb de standaard kruiken waar water in moet en een kruikzak er rond @indy90 . Deze liggen alleen nog nieuw hier, want heb ze bij dochter nooit nodig gehad aangezien zij pas na twee weken ziekenhuis mee naar huis mocht. Vind het dus een beetje zonde om iets anders te kopen... Wel heb ik ook zo eentje die in de magnetron kan met van die balletjes er in; Warmies, noemt die. Geen ervaring hiermee met kindjes, maar vind hem zelf heerlijk! Das een hele lange, echt super. Geloof dat het deze is: https://www.magnetronknuffelwebwinkel.nl/Warmies-hotpack-hond Las net dat ie zeker ook geschikt is voor baby’s en kindjes & zelfs als koud compres te gebruiken is. Weer wat geleerd! Denk dat ik die wel fijner zal vinden dan die water kruiken.. Eigenlijk heb ik dus 0,0 ervaring met kruiken
Bij mij in m’n buik ist vandaag voort eerst regelmatig echt een soort van druk. ‘Voel’ die kleine echt geregeld❤️❤️
Ik heb er 1 en vind m geweldig. Snel warm, geen gedoe met gekookt water, geen kans op lekken. Vind m zelf ook heerlijk op m'n buik.
@Muzieknootje heftig meis! Ik had een soortgelijke ervaring bij mijn dochtertje. Ook burn out (wel al herstellend), mijn eigen moeder was helaas al overleden, maar toen werd m'n schoonmoeder ziek. En overleed toen mijn dochtertje 3.5 maand was. Ik begrijp je gemis, had mijn moeder zo graag als oma gezien, dat slijt bij mij helaas niet. En dan nu ook nog de hormonen er bovenop, pittige tijd voor je zeg. Hele dikke knuffel! Word je begeleid? Probeer je emoties toe te laten als het lukt. Je mag hier altijd je hart luchten hè?
Die van Zensy. Al is die van mij roze met een hele zachte witte hoes. Maar die is ook al ruim 3 jaar oud. Zou even de aanbiedingen afwachten/zoeken. En anders is hij ook zo besteld.
Ooh lieverd wat heftig.. ik duim onwijs hard mee dat je moeder dit nog mee mag maken. En als dat gebeurt, maak dan onwijs veel foto's van de kleine en haar samen. Die foto's zijn later onbetaalbaar.. hele dikke knuffel voor jou.. wat een rotziekte
Aah dank je wel.. wat lief!! En bijzonder dat ik me zo welkom voel in deze groep..bedankt allemaal! Het is inderdaad heel pittig.. m'n pap wordt volgende week ook nog aan een uitzaaiing van kanker geopereerd. Zit in een lymfeklier. Dus we zitten nog wel even in een vervelende periode, met de kerstdagen in het vooruitzicht.. Ik heb al een paar afspraken gehad met de psycholoog, en dat gaat gelukkig erg goed. Ik moet daar 1 keer in de 2, of 3 weken naar toe. Ze geeft goede tips om met verschillende dingen om te gaan. Zelf denk ik dat het vooral veel tijd nodig heeft..
Ik heb trouwens gewoon waterkruiken, maar ook een kipkep, en dat vind ik een onwijs handig ding.. goed aan de tijd houden om op te warmen en heerlijk voor de krampjes die kleintjes snel hebben. Misschien heb ik het gemist, maar willen jullie allemaal het geslacht weten? En houden jullie het dan geheim of mag iedereen het dan weten?
Ik ben veeeeeel te nieuwschierig om ‘t geslacht niet te weten @Muzieknootje Willen het beide graag weten overigens. Wat mij betreft mag dat bekent worden, manlief is er nog niet helemaal over uit geloof ik Bij dochter wilde hij t niet weten & heb ik hem weten over te halen door het dan voor ons zelf te houden. Dus wie weet krijg ik hem nu wel zover om ‘t bekend te maken, nu hij het toch zelf al wilt weten wát het wordt
Ik ben ook TE nieuwsgierig , maar wij gaan het weer geheim houden. Vorige keer ook gedaan en we hebben daar heerlijk van genoten, eindelijk een geheimpje echt maandenlang van ons twee.
De kipkep wil ik inderdaad ook gaan halen. Hier ben vooral ik veel te nieuwsgierig naar het geslacht. Van mijn vriend hoeft het niet zo ben echt overtuigd van een meid dus ben heel benieuwd. De 28e van december hebben we de geslachtsbepaling en proberen dan met oud en nieuw roze of blauw vuurwerk te scoren. Dan vieren we oud en nieuw met familie. Zo willen we dan het geslacht bekend maken.