Mmm mama's mei/juni 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dame82, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Dan zou ik wel super saai zijn, ik zou ‘t gewoon zo even mede delen:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

2. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    @Muzieknootje wat een heftige tijd maak je mee. Een hele dikke knuffel voor jou.

Ik kan ook niet wachten om het geslacht te weten :) wij gaan zo'n ballon kopen die je kapot kan prikken met confetti denk ik. 31 dec is mijn moeder jarig maar ze viert het de 30e misschien is dan wel een leuke gelegenheid. Maar misschien houden we het ook wel voor ons zelf.

Meiden hebben jullie die kortingsacties gezien bij babypark, babydump en prenatal. :D

3. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Blauw is niet zo moeilijk denk ik maar roze word wel een uitdaging :p anders iets anders verzinnen als back up.

4. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik vind het eerlijk gezegd beetje tegenvallen die kortingen.

5. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Van babypark en babydump wel maar prenatal heeft wel leuke kortingen vanaf morgen hoor.

6. beebj

beebj Niet meer actief

Ik ga morgen eens rondneuzen op internet:) Voor die paar grote dingen die we nog graag erbij willen hebben,

anak2 vindt dit leuk.
  7. beebj

beebj Niet meer actief

Nou, Prenatal is de Stokke Tripp Trapp maar een tientje goedkoper. Vind die black friday maar ‘n flopper:roflmao:

8. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Precies dat ja. En qua kleding eerst 3 stuks aanschaffen om een beetje leuke korting te krijgen.

9. beebj

beebj Niet meer actief

Vanochtend de baking soda test gedaan en als ik die mag geloven, krijgen wij ‘n jongetje:p Mits bubbelen onder bruisen valt.. Het deed iig niet niets zegmaar.

Muzieknootje en anak2 vinden dit leuk.
  10. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    @beebj en @indy90 jullie hebben helemaal gelijk :roflmao: Ik was gisteren een beetje te enthousiast. Nu ik beter aan het kijken ben denk jeetje wat een flut aanbiedingen. En als ik wat gevonden heb is het alweer uitverkocht :confused:

ik ben wel een beetje aan het rondneuzen.. even afleiding zoeken tot 11.15 uur :rolleyes:

11. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    haha spannend wanneer weet je het ? Bij mij deed het echt helemaal niks. Wat zegt je eigen gevoel ?

12. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Wat houdt dat eigenlijk in?

13. beebj

beebj Niet meer actief

Als het bij jou echt níks deed @anak2 , dan zal het bubbelen idd wel tot het bruizen behoren. Chinese geslachts kalender zegt ook een jongen, maar de skull theory hier opt forum zegt een meisje. M’n eigen gevoel zegt een meisje, maar merk wel dat ik nu neutraler aan het worden ben:oops::roflmao: De echo staat op 6december gepland.

https://www.oudersvannu.nl/video/voorspel-het-geslacht/

14. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ik ben zelf ook heel benieuwd naar het geslacht. De baking soda test heb ik nog niet gedaan, ben nu wel nieuwsgierig haha!

En die aanbiedingen, ik vind ze ook flut! Ik wacht even tot na de kerstdagen, misschien krijgen we nl nog wel wat van onze familie voor kerst. Al heb ik niet meer zoveel nodig. Tenzij het een jongetje is, want hier in huis lijkt alles roze :roflmao: van onze dochter

15. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    @beebj waneer weet je het ? Mijn gevoel zegt op het moment ook een meisje. Ik had het bij mijn zoon wel goed maar je weet maar nooit. Ik zal met beide heel erg blij zijn.

@indy90 de bakingsoda test is een bakerspraatje.. dan moet je ochtendurine opvangen in een potje en dan in een ander potje dezelfde hoeveelheid bakingsoda doen. Je giet dan de urine in het potje van de bakingsoda en als het gaat bubbelen/bruisen is het een jongen en als het niks zou doen een meisje. Bij jongens schijnt je urine zuurder te zijn volgens het praatje.

@Muzieknootje Spannend zeg ! gaan jullie nog voor een geslachtsbepaling ? Ik ga verder ook nog niks kopen. Wil eigenlijk eerst het geslacht weten zodat ik gericht kan kopen.

16. beebj

beebj Niet meer actief

Nog steeds op 6 december @anak2 ;)

Bakerspraatje of niet, we gaan zien of het klopt;)

17. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ogjee, Ik heb heel erg het gevoel dat het een meisje is daar hou ik het maar bij we gaan het zien 28 december. Spanneeend!

18. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik heb net wel even geshopt bij verschillende winkels. Maar ik heb ook praktisch geen winterkleding meer. Ik werkte vorig jaar winter maar 2 dagen. En thuis loop ik in een joggingbroek en een oud vest. Heb bij bonprix, prenatal, hm en wehkamp wat besteld.

Nog een tip de meegroei bh's van de hema zijn nu ook tweede halve prijs!

19. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Alles goed met ukkie :) ben super super blij.

Hij/zij was lekker aan het rond jumpen en zwaaien.

Bijgevoegde bestanden:

20. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Super fijn! Jammer dat de foto's zo wazig zijn was jullie mini zo wild? :p:p Lekker genieten nu!

Deel Deze Pagina