Ja hij/zij bleef niet stil liggen haha. Elke keer als ze een meting wilde doen draaide ukkie zich weer andersom of gooide de beentjes weer in de lucht.
Super leuk! ik kan niet wachten tot ik ook weer mag ben dan ongeveer net zo ver als jou dus hoop dan ook zulk leuk beeld te mogen zien.
Uitgerekende data: 29 mei 2018 Bacio - 32 jaar - 3de kindje 31 mei 2018 Marissie82 - 35 jaar - 1e kindje Dame82 - 35 jaar - 1e kindje 4 juni 2018 Aicirtap - 37 jaar - 1e kindje 7 juni 2018 Beebj - 24 jaar - 2e kindje 10 - 13 juni 2018 Secretangel - 34 jaar - 2e kindje 15 juni 2018 Anak2 - 39 jaar - 2e kindje 19 juni 2018 Muzieknootje - 30 jaar - 2e kindje 25 juni 2018 Indy90 - 27 jaar- 1e kindje Afspraken: 28-11-2017 Aicirtap - uitslag nipt?! 28-11-2017 Beebj - 5e echo, uitslag combinatietest Secretangel - controle verloskundige 29-11-2017 Aicirtap - extra controle gynaecoloog 29-11-2017 Dame82 - intake verloskundige 30-11-2017 Marissie82 - 3e echo 5-12-2017 Indy90- termijnecho 06-12-2017 Beebj - 6e echo, geslacht bepaling (extern zelf gepland) 07-12-2017 Bacio - 3de echo bij vk 12-12-2017 Indy90- termijn echo + intake verloskundige 15-12-2017 Aicirtap - Controle verloskundige 20-12-2017 Dame82 - geslachtsbepaling 21-12-2017 Marissie82 - geslachtsbepaling (extern) 28-12-2017 Indy90- geslachtsbepaling Bacio - GUO bij 18,5 weken 27-12-2017 Anak2- Controle verloskundige (16 weken) 30-12-2017 Anak2- geslachtsbepaling 28-02-2018 Beebj - suikertest[/QUOTE]
Heerlijk dat gespeculeer over het geslacht Ik houd wel van al die bakerpraatjes! Vind het ook leuk om te ontdekken wie het nou juist had of misschien toch wel de bakerpraatjes! Nog ff en velen van ons gaan het weten! Poeh heftig muzieknootje en Patricia... dat nog eens bovenop de mmm! Dat zijn absoluut moeilijke momenten in het leven. Hopelijk mag jouw moeder Patricia nog heel wat jaren genieten van jou en je kleintje! En hopelijk lukt het jou, muzieknootje, om al die emoties een plekje te geven en ook te kunnen genieten van dit nieuwe leven! Heel veel sterkte in ieder geval! Heerlijk die bevestiging weer he Anak! Kun je weer ff vooruit...en je stevent nu ook op de 12 weken af Indy ik vond het moment dat we onze mini voor het eerst zagen bewegen zo bijzonder! Echt bizar dat dat gewoon in je buik zit! Tijdens onze termijnecho stuiterde ie ook alle kanten op! Ik zei nog als dit een voorspeller gaat zijn Grote kans dat je het de volgende keer ook gaat meemaken! Hier nogal verwend door alle echo's...is alweer dik een week geleden en we mogen woensdag pas weer (alleen hartje luisteren). Heb echt behoefte aan die bevestiging steeds. Best onzeker nu....maar ja wat jullie kunnen, moet ik ook kunnen. Hopelijk woensdag het mooie geluid vh hartje horen!
Lijkt me zo bijzonder inderdaad! Het is 50/50 he dus voorspellen is vrij makkelijk Ik heb de vorige keer het hartje niet gehoord. Moet ik daar om vragen denk je? Of is dat pas als je wat verder bent.
merk ik toch weer dat ik nog totaal geen verstand van zwanger zijn heb. Ik dacht dat dat ook gewoon met hetzelfde apparaat kon als waar je de echo mee maakt. Vraag me alles over zwanger worden en ivf heb overal een passend antwoord op maar zwanger zijn heb ik dus blijkbaar nog weinig kaas van gegeten.
Ze hebben vandaag verteld dat via de doptone pas vanaf 12 weken kan Beelden zijn wazig door het uploaden denk ik wst in het echt zijn ze best scherp.
Mijn gynaecoloog doet dat idd tijdens de echo, gebruikt nooit een doptone @indy90 . En dat kan ook vanaf 10 weken gaf hij aan. En is logisch toch, met je eerste zwangerschap. Geeft niets!
Ik denk dat het ook ligt aan of je veel buikvet hebt of niet. Ze zeiden de vorige keer bij 8 weken met de echo dat ze het hartje pas laten horen met de 12 weken ivm dat het schadelijk zou kunnen zijn. Vandaag hebben ze ook maar een paar seconde het hartje laten horen. Ik denk dat het met de doptone hetzelfde werkt.
Bijzonder dat mijn gyn het via de echo wel laat horen vanaf 10 weken. Als dat schadelijk zou zijn, zouden ze dat in ‘n ziekenhuis toch echt niet doen lijkt mij Nou, ik heb een positie badpak gescoord €15 bij Decathlon Wil toch graag m’n sport kunnen blijven uitoefenen en man, die begon zo te snijden en trekken op m’n schouders en in m’n liezen. Die stof rekt nauwelijks tot niet mee.
Volgens mij weten ze niet of het schadelijk is maar dat de baby er last van heeft is wel een gegeven. Kindjes worden vaak heel druk omdat die geluidsgolven weerkaatsen in de baarmoeder geloof ik dat had ik laatst ergens gelezen. Dus zou het niet elke dag doen.
Heb zelf verder geen verstand van de doptone hoor @aicirtap . Is nog nooit bij mij gebruikt. Enkel hartje via echo en dat doen ze vanaf 10weken, bij mij. Zowel in NL als in BE.