Mmm mama's mei/juni 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dame82, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @aicirtap , hoe gaat het met je? Heb je vandaag nog getest?

@beebj , fijn zo'n vent en goed dat er iets binnen blijft. Wanneer begon het misselijk zijn bij jou?

2. beebj

beebj Niet meer actief

Misselijkheid begon al 17september, was toen 2+3 zwanger. Oftewel, dag 4 na de terugplaatsing van m’n 5 dagen oude cryo. Absurd he:( & echt ziek-ziek afgelopen maandag, bij 4+4 zwanger.

Vanavond dochterlief weer thuis na 3nachten bij schoonma:D Wil het toch weer gaan proberen..

3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Test was goed vanmorgen. Vandaag erg moe. En beetje weeiig gevoel en ik voel mijn borsten. Geen bloed meer gezien. :) Af en toe nog wel buikpijn.

@Beeb - fijn om je moppie weer thuis te hebben :)

@Secretangel - jij nog getest?

Bijgevoegde bestanden:

beebj vindt dit leuk.
  4. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Sorry verkeerde groep zie ik..

5. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Mooi @aicirtap ! Je teststreep is donkerder dan je controlestreep. Super! Wat kun je dan ineens blij zijn met kwaaltjes hè?

Mijn kv was mooi opgelopen, 1 dag niet getest. Action doe ik elke dag en die vond ik hetzelfde, daar werd ik dan gelijk weer onzeker van. Hoewel ik ook wel weet dat hcg om de dag verdubbeld. Dus ik ga nog even door met testen.

Bijgevoegde bestanden:

beebj en Marissie82 vinden dit leuk.
  6. beebj

beebj Niet meer actief

Meiden meiden meiden toch. Al die testjes. Het zegt zo weinig. Vertrouw op je lijf, voor één keertje. Zwanger is zwanger, voor nu. Het kan áltijd misgaan. Niet alleen tot de 1e echo, of alleen tot 12 weken. Kom op, jullie kunnen dit. Dikke kus!

Bacio, Muzieknootje en Secretangel vinden dit leuk.
  7. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Als de teststreep donkerder is dan de controlestreep heeft het sowieso geen zin om nog te testen, want donkerder kan het niet worden. Maandag komt moeders voor moeders en dat is de laatste keer dat ik test.

Sinds 2 dagen is hier de misselijkheid in de ochtend aanwezig... pfff, nog niet hoeven overgeven. De gevoeligheid van borsten en tepels zijn nagenoeg weg.
    Zo benieuwd naar de echo!

Hoe gaat het met de andere en klachten?

8. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @Beeb - ik weet van het testen. Ik doe maandag de laatste. Een clearblue. :)

Ik heb vannacht 10 uurtjes geslapen, net wakker maar wil alweer naar bed haha. En ontbijten is wat lastiger, dus gisteren maar even wat meer variaties in huis gehaald dan alleen yoghurt hihi.

Ik ben wel heel benieuwd hoe het met dame is.

9. beebj

beebj Niet meer actief

#149 beebj, 7 okt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2017
    Ik bloed:eek: Ofja. Geen helderrood, maar zat net wel op m’n inlegkruisje en bij het afvegen. Gebruik netjes m’n utrogestan en progynova. Vind het toch wel even heel eng... Schijnt tot 12weken wel te kunnen gebeuren. Denk dat ik niet anders kan dan afwachten.

10. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Dat had ik van de week en dacht o f*ck daar gaan we weer. Maar niks meer gezien.

11. beebj

beebj Niet meer actief

Ik herinnerde me het van jou idd ook nog. Heb ook geen innestelingbloeding gehad, dus wie weet is het daar nog van. Rete spannend!

aicirtap vindt dit leuk.
  12. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik zei al tegen babysmurf. Is knutselsmurf langs geweest? :roflmao:

beebj vindt dit leuk.
  13. beebj

beebj Niet meer actief

Hoop echt dat het bij mij ook zo is zoals bij jou. Aangezien ik je met het overgeven ook “opvolgende”, ga ik duimen... Ben nu echt niet gerust:$

14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Misschien wat minder progynova binnen gekregen door het spugen?!

15. beebj

beebj Niet meer actief

Hm, dat zou idd kunnen. Alhoewel dat nooit veel kan zijn. Neem 3x daags 1 tabletje progynova oraal in, de andere vaginaal. En de utrogestan gaat sowieso vaginaal. Ben eergisteren wel 1dosis vergeten van beide:eek: Heb toen zóveel geslapen:( Maar lijkt me niet dat dat zo’n kwaad zou kunnen?

16. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Nee en je had hem ook later kunnen innemen. Ik neem progynova alleen s morgens en s avonds en niet stipt op dezelfde tijden.

17. beebj

beebj Niet meer actief

Ik heb m’n telefoon wekkertje op 8u / 15u / 22u staan, maar dat zijn idd ook maar richtlijnen. Want die van 8u staat eigenlijk altijd uit. Neem gewoon de eerste dosis zodra ik wakker ben en borduur daar op verder. Die vergeten dosis later innemen werd hem helaas niet, omdat ik er pas achter kwam toen ik zo goed als ging slapen savonds.

Denk toch wel dat het oud bloed is idd, want het lijkt wel groen / heeeeeeeeel licht bruin op mn inlegkruisje (wat een praat:oops:).

En mijn buik:|

Bijgevoegde bestanden:

18. beebj

beebj Niet meer actief

Zit eens terug te kijken & m’n buikje is nu zoals hij bij dochterlief was bij 2maanden:rolleyes:

aicirtap vindt dit leuk.
  19. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ik hoop zo dat ik over een weekje hier in dit deel van het forum kan gaan meeschrijven.. allemaal proficiat met jullie zwangerschap! Ik duim mee voor goede zwangerschappen!

Beebj, woon je toevallig in Zeeuws-Vlaanderen? Omdat je vertelde aan de grens te wonen en in Brugge in het ziekenhuis bent geweest onder behandeling.
    Wij wonen in midden Zeeuws Vlaanderen en zijn naar uz Gent geweest voor onze tweede icsi behandeling.. nu op het wachtbankje.. spannend!

Sassiekaa vindt dit leuk.
  20. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Wow!

Je hoeveelste zwangerschap is dit? Toont al erg goed voor je termijn!

Deel Deze Pagina