ja? Ook niet raar bedoelt maar dacht altijd dat jij juist vrij pittig bent. En anak meer zachtaardig haha wellicht zit ik er helemaal naast hoor maar vind het ook wel grappig te laten weten wat ik denk.
Is niet mijn beste foto hoor haha ik had toen net gedouched dus mijn haar zat nergens naar haha dit is een recentere foto mijn eigen haarkleur is wel blond de andere was van de zomer.
Pittig, zachtaardig; lastig te benoemen idd. Ik ben idd niet op m’n mondje gevallen & van mening dat iedereen z’n mening mag uiten. Maar laat het daar verder ook wel bij; leven en laten leven. Het interesseert me dan ook geen hol wat een ander van me denkt Lekker je eigen ding doen, maar sta wel heel nuchter in het leven! Je laatste foto staat je echt goed @anak2 !!
Haha ik ben ook best zachtaardig en je kan bij mij heel erg ver gaan maar als het te ver is en mij of me gezin onrecht aan doet dan berg je maar..
Hoe heten jullie kindjes eigenlijk voor degene die er al 1 hebben. En wat voor namen vinden jullie mooi? Ik hou echt van apart. Geen top 100 namen. Voor een jongetje vind ik het onwijs lastig. Voor een meisje hebben we een absolute favoriet al een aantal jaar.
Ons meiske heet Lynn & onze babyboy heeft ook al een naam Zijn het namelijk nog steeds eens over de jongensnaam die we voor onze dochter hadden. Hier was het andersom @indy90 . Het werd verdomd lastig voor ons toen we hoorde dat onze dochter een meisje was Wat dat betreft maar goed dat we nu ‘n jongetje krijgen, hahaha. Kayden heb ik idd nog nooit gehoord @anak2 . Jayden en Jayson daarentegen
Je lijkt echt op een oude klasgenoot van me! Dat was een hele leuke vrolijke spring in het veld. Dus dat beeld heb ik dan ook direct bij jou haha. Ik post pas een foto wanneer iedereen weet van de zwangerschap.
Niks schrikken aan @Bacio Wil je het verhaal delen van je dochtertje...? (10000x sorry als je dat al gedaan zou hebben)
Ik hou van meisjes namen als jacky , June, mea of may. Maar dit word t allemaal niet en jongens namen als kane , neal , kai maar die worden het waarschijnlijk ook niet. Voor een meisje hebben we echt een naam die je of verschrikkelijk vind of helemaal te gek. Ik vind zelf betekenissen ook altijd leuk.
Geen probleem. Mijn dochter had een zeer ernstig neuraalbuusdefect in combinatie met een extreem waterhoofd waardoor niet levensvatbaar. Dat is pas toen ik al 35 weken was uitgesproken, maar had veel eerder moeten worden (h)erkent.
Jeetje, wat erg zeg! Heb je de zwangerschap wel uitgedragen en hoe was dat dan na haar geboorte? Heeft zij nog even geleefd? Aangeven als je er niks over kwijt wilt hè!❤️
Voorheen zat ik hier als Zoon op het forum. http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/12-februari-2008-onze-dochter-is-geboren-als-prachtige-vlinder.185450/. Dit is de link naar mijn verhaal.