Mmm mama's mei/juni 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dame82, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh dames wat een leuke spulletjes allemaal! Jullie baby's zijn al aardig in de watten gelegd :)
    Wij vieren geen sinterklaas, maar zullen vast met kerst wat krijgen!
    @indy90 wat een mooi moment zal het geweest zijn! Heerlijk!
    @beebj ik heb de uitnodiging van prenetal ook pas. Gaat dat niet op uitgerekende datum? Heb je toen 7 juni ingevuld? Dan krijg je hem waarschijnlijk volgende week ergens!

Ja gratis is gratis, maar werd wel al gebeld door ouders van nu. Eigenlijk zo een hekel aan die call centers...uiteindelijk toch overstag voor een abo van zeven nummers op het blad. Ik vind lezen heerlijk en nu mag ik alles over baby's gaan lezen ;)

2. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Ik werd toen ook gebeld door de ouders van nu. Ik heb ondertussen het 1 nummer gehad. Maar let op.... Het wordt automatisch doorgezet naar een doorlopend abonnement!! Dus als je het niks vindt zeg het op tijd op! Kleine tip, hihi

3. beebj

beebj Niet meer actief

Wij deden ook altijd kerst @dame82 , maar met de komst van onze dochter zijn we overgestapt naar Sinterklaas en doen we geen cadeautjes meer bij kerst.

In eerste instantie idd 7 juni opgegeven, maar ook al gewijzigd naar 30 mei.

Ik vink altijd alles uit, dus zal ook niet gebeld worden door Ouders van Nu;) En als ik tóch mail ontvang, meld ik me er direct voor af:p

4. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Wij doen ook cadeautjes met kerst. Dan trekken we lootjes. Met sinterklaas zouden we eigenlijk alleen cadeautjes voor de kinderen kopen. Maar ik en schoonzus vonden dat schoonouders ook wat verdienden en hun vonden dat wij ook wat moesten krijgen. :p dus al met al heeft iedereen cadeautjes gehad. Met mijn eigen ouders doen we vooral lekker eten met kerst en wij geven hun altijd een cadeau en andersom.

5. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Wauw wat is iedereen goed verwend. Mooie spulletjes voorbij zien komen :)

Wij doen ook niet meer aan sinterklaas.. nu mijn zoon niet meer gelooft maar daar zal vanaf 2019 wel weer verandering in komen. Volgend jaar zal de kleine uk het nog wel niet begrijpen.

Wij doen met kerst kadootjes :)

Ik heb sinds gisteren dat ik heel erg licht in mijn hoofd ben. Herkend iemand dat ?

6. beebj

beebj Niet meer actief

Is ook zo hoor @anak2 . Dochter is van augustus 2014 en dat jaar deden wij ook nog geen Sinterklaas. 2015 en 2016 overigens wel! Terwijl het nu in 2017 eigenlijk pas voort eerst was dat ze t echt begreep:)

7. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ja precies ! Ik merk ook aan de kindjes van mijn opvang dat vanaf een jaar of 2,5 ze het pas een beetje beginnen te begrijpen. Vooral het schoen op zetten en dat er dan de volgende dag iets in zit hebben ze dan snel door :roflmao: leuk voor de ouders want de kindjes zijn dan extra vroeg wakker :D:roflmao::roflmao:

8. beebj

beebj Niet meer actief

Ik ben er nog steeds niet aan begonnen, schoentje zetten. Zolang ze er zelf niet mee komt, vertel ik haar daar niks over. Slecht he:roflmao::roflmao: Maar idd, ze is nu 3jaar en 3maanden. Babyboy zal er wel vanaf ‘t begin in mee gaan door grote zus natuurlijk:p

anak2 vindt dit leuk.
  9. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Hoe oud is jullie zoontje dan anak?

Wij vierden het dus ook voor het eerst met die van mijn schoonzus. Die oudste is net 4 en wist vorig jaar ook prima wie sinterklaas was maar dat daar cadeaus bij horen was gister een enorme verassing.:p:p ze waren heeeelemaal wild. Dansen springen in hun handen klappen haha te grappig.

10. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83

Mijn zoontje is in oktober 10 jaar geworden. Zit een flink tijdje tussen straks met de kleine. Helaas natuurlijk niet onze vrijwillige keus geweest maar ik denk nu maar zo.. grote broer wil en kan straks ook graag helpen met alles. Hij kan niet wachten tot zijn kleine broertje of zusje geboren word. Elke dag zit hij tegen mijn buik te praten haha zo schattig.

Marissie82 en Secretangel vinden dit leuk.
  11. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Dat is een behoorlijk verschil inderdaad. Maar wel super leuk dat hij het zo bewust mee kan maken en kan helpen enzo.

anak2 vindt dit leuk.
  12. beebj

beebj Niet meer actief

Antwoord gekregen van Prenatal;

Hi, bedoel je de Blije Doos? Je krijgt een uitnodiging om deze op te halen rond 16 weken zwangerschap. Nog anderhalve week en dan verwachten we dat je de uitnodiging ontvangt. Fijne zwangerschap gewenst!

(tis dus niet zo vreemd dat ik nog niks heb gehoord:p)

anak2 en aicirtap vinden dit leuk.
  13. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Wat leuk dat jullie allemaal al cadeautjes hebben gekregen! Wij vieren sinterklaas pas dinsdag. Heb zelf een houten rammelaar van Grimm gekocht in de vorm van een visje. Maar ik verwacht niet dat er andere cadeautjes komen, maar wie weet....

@anak2 licht in m'n hoofd had ik de 1e keer. Toen had ik een lage bloeddruk en moest ik tot een week of 16 echt heel rustig opstarten. Daarna verdween het weer. Sterkte!

beebj vindt dit leuk.
  14. beebj

beebj Niet meer actief

(Alvast) voor de mensen die een meisje verwachten, ik doe alles weg qua meisjes. Dus als tr iemand ergens gebrek aan hebben:D:D Geef maar ‘n gil! Heb altijd heel veel merk kleding.

Marissie82 en anak2 vinden dit leuk.
  15. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Morgen mijn 15 weken dansje!
    En donderdag weer naar de vk! Hopelijk kan/wil ze uitspraak doen over het geslacht als ze het ziet. Ben zo nieuwsgierig!!!

Fijne dag allemaal!

Marissie82 en Secretangel vinden dit leuk.
  16. beebj

beebj Niet meer actief

Ohman, dit wordt een leuke dag:| Heb amper een oog dicht gedaan vannacht. Pff. Wat is dat toch,

17. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    11 weekjes! Hiep hoii! ♡♡♡
    Morgen mogen we weer voor een echo toch wel weer klein beetje spannend.

Ik slaap ook heel slecht beebj. Vervelend he. Overdag val ik zo in slaap op de bank maar snachts ben ik elke keer wakker.

Secretangel vindt dit leuk.
  18. beebj

beebj Niet meer actief

Overdag heb ik dat ook @indy90 , alhoewel dat wel steeds beter gaat. Donderdag en dagje op de bank, maar daarna toch weer 3 goede dagen gehad. Nadeel van een slechte nacht is dat ik dan kots misselijk ben:(

19. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Daar heb ik dan gelukkig geen last van. Alleen een halve zombie overdag. Al gaat het wel iets beter al.

20. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoe gaat het met iedereen ?

Hier al 2 dagen veel hoofdpijn en moe maar de misselijkheid is al een weekje weg :thumup:

Deel Deze Pagina