Mmm mama's mei/juni 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dame82, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Wou dat ik ‘t kon zeggen dat de misselijkheid weg was:| Blegh, elke beweging is er 1 te veel vandaag

2. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Lekker rustig aan doen vandaag. Hoop dat je snel wat beter voelt

3. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik voel me vooral een beetje gespannen nu. We gaan straks richting ziekenhuis voor de termijnecho. o_O heb er zin in maar ben ook een beetje gespannen. Tevens ook het afscheid van het ziekenhuis. Zooo raar.

4. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Hallo meiden! Alles goed met mini! Zo bijzonder dat rond hupsende mini mensje. Gemeten op 11+4 maar houden het gewoon op 25 juni. Ook afscheid genomen had een kaartje geschreven en een grote doos merci. Vond ze super leuk. Ik durf nu wel echt te zeggen wij krijgen gewoon een baby wauw!!♡♡♡

Bijgevoegde bestanden:

Muzieknootje, Marissie82, Bacio en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. beebj

beebj Niet meer actief

Rustig aan doen komt idd wel goed @anak2 .. Opa ligt op sterven... Hier gaat het viergeslacht hem niet worden:(

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @indy90 wat een mooie echofoto's... dat handje, smelt! En wat fijn dat je er nu het volste vertrouwen in hebt :) Dat begint hier nu pas te komen! Geniet van dit heerlijke gevoel!

@beebj wat een verdrietig nieuws! Begrijp dat dit onverwachts is? Sterkte voor jullie!

7. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Lief hè even zwaaien. Helloo papa en mama ♡♡ volgende week mogen we naar de verloskundige.

Secretangel vindt dit leuk.
  8. beebj

beebj Niet meer actief

De beste man is 87 jaar @dame82 . Onverwachts, onverwachts. Wat is onverwachts op die leeftijd hè:( Lastig te zeggen. Dankjewel xx

9. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    @beebj sterke !

@indy90 wauw wat een mooie echo ! En inderdaad een smeltmomentje dat handje.

indy90 vindt dit leuk.
  10. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @indy90 wat een heerlijke foto's en wat fijn dat jullie afscheid mogen nemen van het ziekenhuis. Lekker genieten!

@beebj dubbel sterkte voor jou! Ook al is hij dan op leeftijd het is toch naar. Wel fijn dat hij in ieder geval weet dat er een kleinzoon komt, maar echt beleven zou toch fijner zijn hè?

@anak2 balen van je hoofdpijn! Hier gaat het belabberd. De misselijkheid wordt niet minder en het spugen is geen pretje. Gisteren avond bleef ik gaan, terwijl mijn maag echt wel leeg was, auw! Vandaag een gevoelige buik, groeispurtje?

Straks sinterklaas vieren, Maar ik ben echt gesloopt. Ook is onze auto afgekeurd en moest ie ineens weg. Nu zijn we autoloos en dat moeten we snel oplossen....

11. beebj

beebj Niet meer actief

Dat is zeker waar @Secretangel .. Crap van jullie auto zeg!! Die rot dingen ook altijd

12. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Balen van de auto! Hopelijk heb je toch een fijne sinterklaasavond.

13. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Sterkte!

14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ indy - wat schattig dat zwaaiende handje!

@ beebj - sterkte!

@Secretangel - balen van de auto. Dat zijn soms net dingen die je er niet bij kan hebben.

Hier alles ok. Mijn oplossing voor de hoofdpijn is met raam open slapen.
    Vandaag hele dag spreekuur geassisteerd en zere rug en buik. Hopelijk gaat het niet erger worden.
    Ik merk wel dat ik alles sterk ruik. Vandaag de zweetvoeten en knoflook geur van patiënten. En er zit hier iemand wat te eten wat nogal ruikt tegen over mij in de trein. :|

indy90 vindt dit leuk.
  15. beebj

beebj Niet meer actief

Ohw @aicirtap , hier sinds zaterdagavond helse rugpijn en wilt maar niet overgaan:| Vreselijk hè

16. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ja nu een werkdag of een dag de hort opgeweest te zijn. Pfff. Voel me dan zo’n oude taart.

17. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Ik herken het gelukkig niet...
    Werk fulltime. Heb een vrij verantwoordelijke functie met 2 directe collega's in dezelfde functie en 38 man onder ons. Vind de hectische dagen heerlijk! Tuurlijk vind ik het ook enorm fijn om huis te komen, maar geen lichamelijke kwalen als rugpijn etc aan deze kant. Hoop dat ik zo mobiel blijf want mijn buik groeit echt al heel erg!!!

18. beebj

beebj Niet meer actief

Ruilen @Bacio ?:roflmao::roflmao::roflmao: Die hard groeiende buik herken ik ook wel:eek:

19. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Buikfototje? @Bacio ben benieuwd!

Wij hebben vandaag de kerstboom al in huis gehaald :cool: een wat kleinere dit jaar maar lijkt wel weer gezellig al zeg ik t zelf.

Bijgevoegde bestanden:

beebj vindt dit leuk.
  20. beebj

beebj Niet meer actief

Ik vind dat zoooooo’n rot werk he @indy90 :$:roflmao::roflmao: Hier sowieso pas ná 5 december, even zien wanneer ik er zin in heb, hahaha.

Deel Deze Pagina