Ik voel me vooral een beetje gespannen nu. We gaan straks richting ziekenhuis voor de termijnecho. heb er zin in maar ben ook een beetje gespannen. Tevens ook het afscheid van het ziekenhuis. Zooo raar.
Hallo meiden! Alles goed met mini! Zo bijzonder dat rond hupsende mini mensje. Gemeten op 11+4 maar houden het gewoon op 25 juni. Ook afscheid genomen had een kaartje geschreven en een grote doos merci. Vond ze super leuk. Ik durf nu wel echt te zeggen wij krijgen gewoon een baby wauw!!♡♡♡
Rustig aan doen komt idd wel goed @anak2 .. Opa ligt op sterven... Hier gaat het viergeslacht hem niet worden
@indy90 wat een mooie echofoto's... dat handje, smelt! En wat fijn dat je er nu het volste vertrouwen in hebt Dat begint hier nu pas te komen! Geniet van dit heerlijke gevoel! @beebj wat een verdrietig nieuws! Begrijp dat dit onverwachts is? Sterkte voor jullie!
De beste man is 87 jaar @dame82 . Onverwachts, onverwachts. Wat is onverwachts op die leeftijd hè Lastig te zeggen. Dankjewel xx
@indy90 wat een heerlijke foto's en wat fijn dat jullie afscheid mogen nemen van het ziekenhuis. Lekker genieten! @beebj dubbel sterkte voor jou! Ook al is hij dan op leeftijd het is toch naar. Wel fijn dat hij in ieder geval weet dat er een kleinzoon komt, maar echt beleven zou toch fijner zijn hè? @anak2 balen van je hoofdpijn! Hier gaat het belabberd. De misselijkheid wordt niet minder en het spugen is geen pretje. Gisteren avond bleef ik gaan, terwijl mijn maag echt wel leeg was, auw! Vandaag een gevoelige buik, groeispurtje? Straks sinterklaas vieren, Maar ik ben echt gesloopt. Ook is onze auto afgekeurd en moest ie ineens weg. Nu zijn we autoloos en dat moeten we snel oplossen....
@ indy - wat schattig dat zwaaiende handje! @ beebj - sterkte! @Secretangel - balen van de auto. Dat zijn soms net dingen die je er niet bij kan hebben. Hier alles ok. Mijn oplossing voor de hoofdpijn is met raam open slapen. Vandaag hele dag spreekuur geassisteerd en zere rug en buik. Hopelijk gaat het niet erger worden. Ik merk wel dat ik alles sterk ruik. Vandaag de zweetvoeten en knoflook geur van patiënten. En er zit hier iemand wat te eten wat nogal ruikt tegen over mij in de trein.
Ik herken het gelukkig niet... Werk fulltime. Heb een vrij verantwoordelijke functie met 2 directe collega's in dezelfde functie en 38 man onder ons. Vind de hectische dagen heerlijk! Tuurlijk vind ik het ook enorm fijn om huis te komen, maar geen lichamelijke kwalen als rugpijn etc aan deze kant. Hoop dat ik zo mobiel blijf want mijn buik groeit echt al heel erg!!!
Buikfototje? @Bacio ben benieuwd! Wij hebben vandaag de kerstboom al in huis gehaald een wat kleinere dit jaar maar lijkt wel weer gezellig al zeg ik t zelf.
Ik vind dat zoooooo’n rot werk he @indy90 Hier sowieso pas ná 5 december, even zien wanneer ik er zin in heb, hahaha.