Grrr hele dag in spanning aan het wachten, word ik net eindelijk gebeld, is de uitslag niet binnen Als het goed is word ik nu morgenvroeg gebeld. Baal er echt van. Vraag me ook meteen af of dit een slecht teken is? Doen ze er langer over als de uitslag niet goed is? @beebj gecondoleerd met het overlijden van je opa. 87 is een mooie leeftijd, maar verdrietig blijft het toch. Sterkte!
Lees net een topic hierover van iemand die 21e heeft laten prikken en uitslag niet op tijd. Ik heb de 22e laten prikken. Waarschijnlijk dus druk op het lab. Hopelijk morgen dan eindelijk de uitslag!
Precies zo simpel kan het ook zijn. Komt goed. Hoe is het eigenlijk met je bruin/bloedverlies? Niks meer?
Ja ik denk altijd in doemscenario's, moet ik ook niet doen! Probeer vh positieve uit te gaan, druk maken kan nog altijd als het nodig blijkt te zijn Bloedverlies gelukkig niet meer gehad, laatste keer was zondag, 1,5 week geleden. Bruinverlies soms heel licht van kleur, maar lang niet meer wat het was. Toevallig gisteren een veeg lichtroze, maar daar ook bij gebleven. Overall gaat het dus stukken beter, maar ik reken me nog niet rijk. Ik houd rekening met nog een keer, zo niet is dat alleen maar mooi meegenomen Mocht het terugkomen, word ik doorverwezen voor extra onderzoek. Dat idee vind ik ook wel prettig!
Nou gros van de kleding gaat terug. Veel shirts vallen mega wijd. En ik vraag mij straks af met een dikke buik of het wel mooi valt. Ik vond de shirts van de hm nog het mooist vallen. Ik heb er daar 2 van gehouden. Ook 1 spijkerbroek was goed. Over 1 vestje en broek twijfel ik. Ik vind kleding kopen en passen zo vreselijk Ben er nu ook helemaal klaar mee. Kijk over een paar maanden wel weer. En anders maar wat basic shirts en een jasje ofzo.
Zorgen dat je shirts aansluitend vallen. Zitten ze nu netjes én rekken ze netjes mee. Zit wat geplooid in de zij en is aan de voorkant langer dan vanachter. Kan wel de linkjes geven van de H&M die ik overlaatst besteld heb? Noppies en Mamalicious vallen ook mooi, maar wel duurder dan H&M..
Fijn dat het wat beter gaat met je bloedverlies. Ik snap je heus hoor.Dat kleine mini mensje is zo kostbaar. Maar probeer wel af en toe ook te genieten he. Dat verdien je en jullie mini ook.
@aicirtap ik zweer ook bij h&m relatief goedkoop en zit hartstikke leuk over het algemeen. Die hekel aan passen snap ik helemaal. Moet wel zeggen nu ik een klein buikje krijg en het bijna wereldkundig ga maken vind ik het steeds leuker worden.
Mamalicous vond ik niks. 2 shirts besteld. Maar echt megawijd. Noppies viel daarentegen weer erg klein. Ik ben erg smal van boven. Een peer model Alleen buik en borsten groeien nu hihi.
Bleh vervelend! Gelukkig heb je nog een aantal echo's gehad en is alles goed! Hopelijk gaat het snel weer over.
Ik ben een asperge haha! En nog steeds geen babybuikje! Wel steken mijn darmen ofzo wat meer uit, maar de baby zelf zit toch echt lager en daar nog relatief plat. Tja, ooit zal ie groeien, geduld De zwangerschapskleding zoektocht moet hier nog starten. Ben idd bang dat het moeilijk wordt, maar misschien wat minder kritisch zijn.
Euhm neee... dat is mijn zwangerschapsbroek. Moet wel zeggen dat ik nu ik op de bank zag het niet helemaal netjes heb zitten allemaal. Relaxstand wel aan ja.