Mmm mama's mei/juni 2018

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by dame82, Sep 25, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Jaa klopt @dame82 , kindje gaat goed dus verwacht niks van t bruinverlies, maar tis wel vervelend natuurlijk.

2. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

Jul 24, 2016
    960
    362
    63
    Female
    Gecondoleerd @beebj. Ook al is het fijn dat het zo snel gegaan is, het blijft toch verdrietig.
    Mooie echo beelden zeg! Kan niet wachten tot wij ook weer kunnen kijken!!

Mijn placenta lag bij de laatste echo aan de voorkant, dus waarschijnlijk ga ik het pas laat voelen... Helaas

3. Bacio

Bacio Bekend lid

Jan 25, 2017
    825
    500
    93
    Female
    Zwolle (omgeving)
    Geeft niet :D:D:D

4. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

Jul 28, 2013
    1,396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @beebj gecondoleerd met het verlies van je opa. Het is snel gegaan zeg, maar ik lees in je berichtjes dat je dat voor hem wel 'fijn' vindt.
    Mooie echo foto's. Blijft gek dat leven en dood dan zo dicht bij elkaar zitten.

@aicirtap wat.voor pakjes? Helemaal niet nieuwsgierig hoor!

@indy90 sommige baby'tjes vinden het idd niet zo fijn. Ik zou het zeker ook niet dagelijks doen en maar kort, maar het is wel fijn als je onzeker bent.

@anak2 ben jij ook vermoeider dan eerst? Het verschil tussen de hartslag van jezelf en de baby is wel goed te horen hoor, gewoon nog even verder zoeken en even geduld hebben

beebj likes this.
  5. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83
    Ja ik ben echt super moe op het moment. Veel erger dan in de eerste 12 weken. S avond val ik nu standaard op de bank in slaap. Ik slaap snachts ook veel slechter.

Ik doe de angelsound 1 x per week. Niet meer want wil niet dat de kleine er last van heeft ;) ik denk dat ik het hartje in de verte heb gehoord

6. Bacio

Bacio Bekend lid

Jan 25, 2017
    825
    500
    93
    Female
    Zwolle (omgeving)
    Vanavond week naar de vk! :D

Secretangel and Marissie82 like this.
  7. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

Jul 24, 2016
    960
    362
    63
    Female
    Leuk @Bacio! Heb je dan ook een echo? Of alleen het hartje luisteren?
    @dame82 hoe laat word je gebeld?

Hier vandaag 15 weken zwanger.. ga kijken of ik dat mini bolletje wat er nu te zien is aan buik op de foto krijg!

Secretangel likes this.
  8. Bacio

Bacio Bekend lid

Jan 25, 2017
    825
    500
    93
    Female
    Zwolle (omgeving)
    Ik hoop beide :oops:
    Zoon wil graag aan vk vragen of ze kan zien of hij een broertje of een zusje krijgt. Spannend!!!

Marissie82 likes this.
  9. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

Jul 28, 2013
    1,396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @anak2 fijn die herkenning, ik dacht al weer dat ik een bijzonder geval was o_Ohier ook zooooooo moe. Ineens veel meer dan in het begin. Vind het wel gek.

@Bacio veel plezier vandaag. Ik hoop dat ze wil kijken!

@Marissie82 wauw 15 weken alweer, wat ga je hard. Kom maar op met die foto!

10. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83
    @Bacio spannend ! Ik hoop dat ze het kunnen zien :)

@Secretangel ja ik ben s avonds echt helemaal kapot. Ik heb ook vaker hoofdpijn. Voor de rest is alles als sneeuw door de zon verdwenen.. en dat maakt me weer onzeker.

11. indy90

indy90 Fanatiek lid

Jan 21, 2017
    3,915
    3,603
    113
    Hebben jullie de kraamzorg al geregeld? Wij zijn er eigenlijk wel uit. Alleen nog even regelen.

Vrijdag nog even aan oom en tante vertellen tijdens een etentje. 1 van jullie nog suggesties hoe we dat leuk kunnen doen?

@Bacio veel plezier vanavond! Hopelijk kunnen ze het geslacht zien.

12. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    De uitslag van de nipt is goed :D Joepie! Heerlijk gevoel. Die lieve assistente heeft toen haar dienst om 8.00 begon meteen gekeken en hing om 8.05 al aan de lijn!
    Vanavond ga ik nog ff naar inloopspreekuur hartje luisteren en dan kan ik er weer even tegenaan ;)

@anak2 hier ook een bankslaper! Kan ook niet wakker blijven en slaap op de bank en daarna in bed gewoon weer verder. Het zal wel nodig zijn!

@Bacio veel plezier. Ben benieuwd of jullie achter het geslacht gaan komen.. de nieuwsgierigheid neemt hier ook met de daf toe :roflmao:

@indy90 ik heb lange vingers met muisjes versierd en dat als 'voorafje' aangeboden. Kon namelijk niet wachten tot aan het toetjes met vertellen ;)
    Of op de bodem van een soepkom iets schrijven in trant van zwanger of we krijgeb een baby. Als de soep op is lezen ze dat dan!

@Marissie82 ik doe de 15 wekendans met je mee :p Heb je echt al een babybuikje of ook nog meer darmen?

13. beebj

beebj Niet meer actief

Hier is de kraamzorg ook al rond @indy90 :)

Fijn dat de uitslag goed is @dame82 !

Op de bank slapen doe ik ook, maar das niet door mn zwangerschal. Kwaaltje van me:roflmao: Heb dat altijd en elke avond.

Jullie blijven dansen:roflmao::roflmao: Hier 15+1, maar zonder dansen. Hou mn paar happen eten graag binnen:$

dame82 likes this.
  14. indy90

indy90 Fanatiek lid

Jan 21, 2017
    3,915
    3,603
    113
    We gaan in een restaurant eten dus denk niet dat we ons eigen eten mee mogen nemen. :p:p:p Fijn dat de nipt helemaal goed was!

15. anak2

anak2 Fanatiek lid

May 9, 2016
    1,521
    325
    83
    @dame82 yes super zeg dat je nipt goed was :) wanneer had je geprikt ? Ik heb vorige week geprikt en ben benieuwd wanneer ik de uitslag mag verwachten :) er zijn 2 ziekenhuizen die de nipt doen geloof ik. Dat van mij ging naar het VUmc.

Ik had toevallig de verloskundige net gesproken over de andere bloeduitslagen en ik mag morgen half 9 even hartje komen luisteren :D

16. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Oh haha, dat wordt idd iets ingewikkelder. Is het restaurant in de buurt? Je zou wel vooraf kunnen gaan of zorgen dat je eerder bent dat je oom en iets afgeven dat ze serveren bij het drankje, bv de lange vingers (vinden ze vast niet erg bij zo mooi nieuws ;) ). Of een bordje met wat muisjes erop en een kaartje zwanger dat dan als boodschap aan je tante/oom gegeven wordt.

17. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Ik heb 22 nov geprikt en zou eigenlijk gisteren de uitslag krijgen, maar die was niet op tijd. Het dus pas vanochtend gehoord!

18. indy90

indy90 Fanatiek lid

Jan 21, 2017
    3,915
    3,603
    113
    Ja hadden we ook al aan gedacht inderdaad. Ga er nog even op broeden.

19. indy90

indy90 Fanatiek lid

Jan 21, 2017
    3,915
    3,603
    113
    AAA ik ben zooo trots op mijn vriend. Hij heeft ondanks dat hij het een beetje eng vond/vind een nieuwe baan met een stuk betere arbeidsvoorwaarden.

Secretangel likes this.
  20. beebj

beebj Niet meer actief

Wat knap van hem @indy90 ! Wat doet hij als werk?:)

Share This Page