Hij is technisch operator. Hij doet dus iets met heule grote machines en computers. Wat precies weet ik eerlijk gezegd niet het is nogal ingewikkeld haha. Word 2018 dan ons jaar? Sowieso met de komst van de baby natuurlijk maar dit is ook gewoon super fijn voor hem en dus voor ons.
Jaaaa snap ik @indy90 !! Jullie jaar! Hier staat de laatste lading MvM buiten, vind het niet zo heel erg dat ‘t klaar is
@dame82, wat een goed nieuws zeg! Fijn dat alles goed is! Wij vertrouwen er maar op dat alles goed is. Met de 20 weken echo zullen we het echt weten! Nog 2 weken en dat weten jullie ook het geslacht, spannend he! Tja, mijn buik, buikje is voor mij zelf goed te voelen, maar voor een buitenstaander niet te zien. Dus toch maar geen foto gemaakt! @beebj, wat fijn dat MvM voorbij is... ik ben ook al aan het aftellen, 15 december is de laatste ophaaldag! Jippie! @indy90, gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man! Fijn dat de voorwaarden beter zijn! Kraamzorg is hier ook al geregeld! @anak2, ik heb ook sneller hoofdpijn dan anders, verder zijn de kwaaltjes op de vermoeidheid na verdwenen. Gisteren na het werk heb ik heerlijk een dutje gedaan op de bank! Leuk het hartje luisteren! @Bacio, en... en.. en? Hoe was de echo? En weten jullie wat het wordt? We zijn nu aan het nadenken over hoe de baby te vervoeren in de auto straks. De maxicosi is sowieso met een onderstel toch? Ik dacht misschien kan je zo'n onderstel kopen waar ook een stoeltje later op kan.. wat hebben jullie dames of gaan jullie kopen?
Pff ja @Marissie82 , haha. Heb de volle 10 weken mee gedaan. Maxicosi hoeft niet perse een easybase (onderstel) bij hoor, wij hebben dat ook niet. Met twee auto's is zo'n easybase ook helemaal niet handig, dan moet je die al tweemaal aanschaffen. Voordeel daarvan is namelijk dat je de maxicosi er op vast kan klikken en je dus niet elke keer de maxicosi hoeft vast te zetten in de gordel. Maarre, daar heb je zo handigheid in hoor! Ik heb de easybase nooit gemist. En een vervolgautostoel is (volgens mij) nooit met easybase, dus het theorietje in je hoofd kan sowieso niet Dochter zit nu bijvoorbeeld in de 1e vervolgautostoel na de maxicosi; maxi cosi axiss. Heb hier de laatste tijd niet stil gezeten hoor! De naam wisten we al zodra we wisten dat het een jongetje werd, aangezien we nog steeds verliefd zijn op de jongens naam die we voor onze dochter hadden. Daarnaast heb ik 'n geboorte raam sticker besteld, de bedankjes zijn geregeld & het kaartje is ook rond. Op de bedankjes na heb ik alles via internet gemaakt. De bedankjes heb ik hier in de regio laten ontwerpen aan de hand van het geboorte kaartje, zodat het bij elkaar matcht. Ook hebben we de bedankjes in dezelfde trant gehouden als toen bij onze dochter. Adressenlijst en het aantal postzegels ligt ook al gereed. Enkel nog de enveloppen en sluitzegels, maar deze koop ik zelf ergens. Action of weet ik het waar hebben ze dat ook wel. Vind dat zo zonde van die dure enveloppen die toch weggegooid worden! Dus eigenlijk he, ben ik gewoon al klaar voor zijn komst Whahahaha, laat hem maar mooi nog 'n beetje wachten!! Ben wel heel benieuwd naar de proefdruk van 't geboortekaartje, deze is onderweg voor maar €1
Zo! jij bent even als een wervelwindje er doorheen gegaan. Wij hebben nog niet eens echt iets voor de baby gekocht behalve een rompertje en knuffeltje. Wel stiekem al even gespiekt bij de geboortekaartjes. Maar weet het echt nog niet vind met een foto heel leuk maar niet heel praktisch denk ik. Geef je een kraamborrel ofzo dat je bedankjes hebt?
Ik heb niet veel te kopen ivm onze dochter Dus alle tijd gehad om me hier op te storten, haha! Met een foto doe ik idd ook niet, lijkt mij ook niet praktisch. Nu moet ik na de geboorte alleen even de datum doorgeven en klaar ben ik. Bij dochter hebben we de visite thuis op afspraak ontvangen en gaven we ook iedereen ‘n bedankje mee hoor @indy90 . Vind dat niet perse bij ‘n kraamborrel horen. Wat we nu gaan doen, thuis of kraamborrel; zijn we nog niet over uit. Kennissen van ons hebben een super leuk eetcafe in de regio waar we ook welkom zijn voor n zacht prijsje. Dus daar gaan we int nieuwe jaar eens rond de tafel
Ik heb nog nooit een bedankje gehad tijdens een kraambezoek. Hoeveel kaartjes gaan jullie sturen? Een kraamborrel lijkt mij ook wel ideaal voor de mensen die net even verder van je af staan dan directe familie. Mits goed georganiseerd want het klinkt ook wel wat kil vind ik. Maar elke keer bezoek met een pasgeboren baby lijkt me ook niks. We hebben nog ff om er over na te denken.
@indy90 geeft niets hoor dat je nog niet zo ver bent, wij zijn ook vier weken langer zwanger Geintje Hier ook alleen nog knuffeltje, truitje en een kinderwagen. Jeetje @beebj wat een tempo je bent goed georganiseerd! Zelfs de naam al! Dat wordt het eerste waar wij over twee weken over gaan brainstormen.
Oh echt waar @indy90 ? Ik heb het juist nog nooit meegemaakt zónder bedankje! En het zijn de kosten niet hoor. Heb 54 bedankjes besteld voor €75,49 incl verzekerd verzenden zodat we makkelijk zijn en er niet om hoeven (half uur rijden anders, enkele reis). Geboortekaartjes heb ik afgerond naar 60 stuks. Onder andere ook eentje voor onzelf, voor de baby en voor in mn negen maanden dagboek. Oh ik ben zo’n apart gebakje @dame82 Ik heb pas rust in m’n koppie alst geregeld is en ik ‘t dus van me af kan zetten. Anders blijft dat zo rondspoken... Zodra wij ‘t geslacht wisten, wisten wij al de naam. Dat scheelt heel veel natuurlijk. Vanuit daar kun je verder gaan borduren. En de vrouw van de lijstjes.. Alles wat ik voor de geboorte moet doen, is al afgevinkt. En dr ligt ook al een lijstje klaar wat ik moet doen ná de geboorte. M’n man wordt ook vaak gek van me, haha. Maar hij helpt me wel hierin, zodat ik idd die rust vind. En zeker omdat dochter 5 weken te vroeg is geboren, wil ik zoooo graag optijd klaar zijn met alles! Noem me maar stom.. Dat is het namelijk ook
Als het een meisje is hebben wij de naam ook al en een kinderwagen heb ik ook al. Staat bij mn schoonzus. Ze had m vorig week even naar beneden gehaald voor de baby van iemand anders toen dacht ik aaaa over een dik half jaar ligt onze mini daar in.♡ jullie gaan gewoon lekker tot 40+ weken rondlopen en ik wat eerder bevallen dan zijn we weer gelijk.
Zeg, klop je t even af @indy90 Ik ben enkel ‘n zwangerschap van 35weken gewend, die 40+ gaat wel zwaar vallen dan En hey. Weet niet hoe dat bij jullie geregeld is, maar als ik ‘n geboortekaartje inlever bij de Plus en de Jumbo, krijg ik leuke pakketten Dus ook daar extra kaartjes voor bestellen.
Euh, niet bepaald @indy90 .... maar ik moet er wel rekening mee houden! Couveuse en thuis komen zonder kindje was niet bepaald een feestje. Maar 40+ gaat hem sowieso niet worden
@Marissie82 geen idee welk systeem we voor de auto kiezen?! Nog niet in verdiept. Maar er zijn idd van die onderstel-inklik-dingen Geen idee of die er ook zijn voor maxicosi en opvolgstoel samen? @Bacio jammer dat jullie niet hebben mogen spieken! Dan blijft het nog even spannend! Van de ene kant vind ik die spanning vh niet weten ook we leuk, vd andere kant zo nieuwsgierig en zin om gericht te kunnen shoppen Wat cool @beebj dat je de baby al zo goed voelt! Heb je de angelsound niet meer nodig, krijg je geruststelling via de schopjes. Lijkt ne zo bijzonder om te voelen. Voel hier echt nog niets. Gisteren hartje geluisterd bij de verloskundige en een hoop kabaal. Af en toe benoemde ze ern geluid als beweging, maar voelde er niets van. Nog ff geduld dus @indy90 gefeliciteerd met de nieuwe baan van je vriend! Na de bevalling wil ik ook graag op zoek. Ben nu blijven hangen omwille het traject.
Vind de angelsound wel heel gaaf hoor, ook voor dochterlief. Ga ‘t ook opnemen via de imac voor later
boehoeee sinds vanmorgen vreselijke buikpijn. Komt echt door mijn darmen. Heb er dinsdag wat voor gekregen dat ik beter naar de wc kan. Hopelijk helpt dat wat. Lekker verhaal haha maar kan nu maar 1 keer per week naar de wc + mijn eetgedrag kun je dus wel nagaan hoe dat voelt aan t eind van die week. Verder begin ik er wel steeds meer in te geloven dat er echt echt een baby komt volgend jaar. Dat had ik tot de termijnecho nog niet zo sterk gehad dus dat is wel een fijn gevoel.