Ik begrijp het en ervaar dit precies zo! Het heeft denk ik ook te maken met het niets voelen. Ik voel mij niet zwanger. Dat voelt dan dus bijna als een 'leugen'' Een echo of hartje luisteren is de bevestiging. Ik denk hoe verder we zwanger zijn hoe makkelijker bewust zwanger wordt en we er van kunnen genieten. De buik gaat groeien, straks kun je er niet meer omheen en we gaan de baby natuurlijk voelen Gaat vast helemaal goed komen Ging jij nu vanavond je oom en tante vertellen? Als dat zo is heel veel plezier!!!
Mijn buik groeit nu al. Eerst waren het echt puur mijn darmen maar krijg nu wel echt een klein bolletje. Maar verberg het nog. Ook zoiets.. durf het gewoon niet te laten zien ofzo. Ik ben echt raar. Heb met mijn vriend afgesproken dat het nu afgelopen moet zijn met die onzekere ongein. We gaan het morgen wereldkundig maken. Mis gaan kan altijd kijk maar naar mijn schoonzus. We hebben het gister aan mijn oom en tante verteld. Allemaal wilde ideeën maar uiteindelijk hebben we een kerstkaartje gegeven met een lieve kerstgroet en toen p.s wij krijgen een kindje! juni 2018. Op 1 of andere manier hadden ze het er samen over gehad '' zou me niks verbazen als Indy zwanger is '' Dus verbaasd waren ze niet maar ze vonden het wel onwijs leuk. Mijn tante begon direct stuur je me even een lijstje met wat je allemaal wil hebben.
Ben ik weer... hele drukke week achter de rug, m'n pap is vorige week geopereerd in het Erasmus (Daniël den Hoed) in Rotterdam. Dus ben toch steeds heen en weer gegaan. Daarnaast heeft m'n zusje, die na 1,5 jaar natuurlijk zwanger werd eindelijk, vorige week een miskraam gehad. Ze ging naar de verloskundige bij 10 weken, vruchtje was gestopt bij 6 weken.. dus ook hectisch daar.. ze mist m'n mam natuurlijk nu ook vreselijk, en ik wilde er ook voor haar zijn, hoe confronterend het ook is (ze zou 6 dagen na me zijn uitgerekend) en mijn buik wordt steeds dikker.. Dus met al deze (en nog andere emoties) kan ik zeker nog niet echt genieten van deze zwangerschap. Voel me er ook heel schuldig over.. maar zoals net ook al gezegd is, ik ga ervan uit dat het weer komt als ik de baby ga voelen. Dat is zo'n magisch en bijzonder gevoel! ❤️ Heb tussendoor wel al jullie berichtjes gelezen en meegeleefd toen er bijv weer bruinverlies was (wat rot lijkt me dat, dikke knuffel) maar ook met het blijde nieuws van een goede nipt! En een eerste geslacht, een jongetje! Gefeliciteerd! Ik ga proberen vanaf nu weer wat meer te reageren, want ik heb het geklets hier toch wel gemist
Ik herken jullie gevoel helemaal hoor. Bij mijn dochtertje was ik vanaf de 1e minuut blij en stond ik te pronken met m'n (darmen)buikje. Nu pas voor het eerst een buikfoto. Vind m'n buik echt enorm . Was ook geen slanke den toen we aan het traject begonnen. Die hormonen hielpen niet echt mee. Gisteren m'n angelsound opgehaald (lag op zolder bij mijn oma) en het hartje gehoord. Duurde wel even voordat ik het gevonden had, dus gelijk weer zenuwachtig. Maar wat je zei Indy, het kan altijd fout gaan. Laten we proberen er van te genieten.
@Muzieknootje jeetje wat een emotionele rollercoaster zit je in! Niet schuldig voelen over het nog niet kunnen genieten, je doorloopt nogal wat! Hoop dat alles goed is met je vader!? Is hij nu weer thuis? En wat ontzettend verdrietig van je zusje Dit lijkt me echt heel moeilijk! Sterkte voor jullie tweetjes! Doe het rustig aan en pas goed op jezelf! Dikke digi-knuffel. @Secretangel daarkun je niet meer omheen! Wat een mooie zwangere buik al Hier valt het nog te verbergen. Kan niet wachten.... Ik heb bewust daarom geen angelsound aangeschaft. Ken mezelf en zou ook in de stress schieten. Gelukkig de kleine wel nog gehoord. Op deze termijn is tr nog heel normaal om hartje moeilijk te vinden vertelde de verloskundige. De baby heeft nog zoveel ruimte. Misschien een geruststelling voor de volgende keer Fijn weekend dames! Ik ga zo een poging positiejeans kopen wagen
Dank je wel voor je lieve woorden @dame82! Wat knap dat je nog kan verbergen, hier lukt dat echt niet meer! En ik vind stiekem zo'n zwangerschapsbroek echt een verademing! Anders drukt altijd m'n knoop precies op m'n onderbuik. Ik vind die van de h&m heerlijk. Zitten goed bij mij en qua prijs ook zeker goed te doen! Veel shopplezier!!
Je bent prachtig! Ik ben door alle hormonen van de behandelingen 10 kilo aangekomen. Soms wel lastig maar denk nu maar dat lijf komt wel weer als de baby er is hoor. Gelukkig zijn er wel steeds vaker geniet momentjes hoor maar vind het gewoon echt lastig allemaal.
Wat verdrietig voor je zusje! Hopelijk mag ze snel blijvend zwanger zijn. Welke heb je van h&m? ik heb zo'n skinny stretch zonder knoop. (dat leek me vervelend). In het spijker en in het grijs. Ik zou er haast in gaan slapen zo lekker zit het. Heb jij ook een buikfotoje? ben benieuwd. Vind het leuk om te zien. Ik zal vanavond ook is een foto maken dan is mijn buik op z'n grootst.
Ik heb deze.. zit heerlijk en gekocht met 20% korting.. dus maar 23,99 ofzo Nog geen buikfoto gemaakt, zal ik straks eens doen!
Ik vind een broek met kale plekken 10x niks. Je koopt toch niet voor niks een nieuwe broek Zijn jullie ook kortademig sinds de zwangerschap? Ga denk volgende week even naar huisarts. Misschien mijn astma medicatie een pufje omhoog. Ik hoest ook meer. Ik heb een mooie kinderwagen gezien op marktplaats. Ziet er nog hnieuw uit. Het is alleen in velp of all places. Ik kom af en toe wel in nijmegen. Dus net toch maar mailtje gestuurd. Het is een bugaboo buffalo grey melange. Ik had die bij de babydump al zien staan.
Wij zitten bij hans klok. Met het hele gezin en wat vrienden. helemaal kapot van alle trappen haha dus hier inderdaad ook heeel kortademig sinds de zwangerschap. Zelfs als ik gewoon zit hoor ik mezelf ademen.
@aicirtap dan heb jij het toch wel moeilijk met broeken tegenwoordig denk ik zo Ik houd minder van broeken met gaten erin, ook nogal in de mode. Maar gisteren in ieder geval geslaagd met 1 broek. De kleur is wel meer lente-achtige. Zag ook een mooie donkere, maar was weer niet in mijn maat. Het valt me op dat de kleine maten (34/36) veel uitverkocht zijn. Worden zwangere vrouwen soms overal dikker Zo maar eens online kijken Ik ben niet kortademiger dan voorheen, maar doe sommige dingen wel trager, bv een berg op fietsen @indy90 je bedoelt hans klok in de zin van goochelaar? Was het leuk? @Muzieknootje ook een mooie broek! Heb je die online gekocht?
Haha ja die bedoel ik ja. Was fantastisch heel bijzonder om mee te maken. Je denkt de hele tijd neee dat kan echt niet maar blijkbaar wel. Vandaag lekker chill dagje hier ben van plan om niks niks en niks te doen. Jullie nog plannen?
Ik moet zo ff stofzuigen, het poepfeestje van de kat opruimen en de vaatwasser en wasmachine aanzetten. Afhankelijk van het weer rond 1730 naar vrijwilligerswerk. En vanmiddag verder met puzzelen. De puzzel rechts onderin.
@aicirtap; al nieuws over je kinderwagen? Ga je kijken naar die van marktplaats? Nee ik ben eigenlijk niet kortademig, maar heb wel een hele slechte conditie, dus dat merk ik als ik wat doe in huis.. Leuk puzzelen! Vind ik ook heel leuk, ik doe het alleen heel weinig @dame82; wat leuk een lente-achtige broek. Ik draag alleen die spijkerbroeken. Inderdaad via internet gekocht, hier in Zeeuws-Vlaanderen is er helaas geen H&M winkel. Ik had deze broeken ook al bij de zwangerschap van m'n dochter en toen bevielen ze ook al erg goed, dus nu meteen deze gekocht @indy90; Leuk! Hans Klok! Ik kijk dan ook m'n ogen uit, zo van; kan niet! Oh toch wel Vandaag een rustige dag, naar schoonouders geweest ff, verder 5 min met dochter buiten geweest in de sneeuw, maar na 5 minuten was ze echt al helemaal koud. (Ze kan nog niet goed lopen, dus ze zat stil op een driewieler..) dus snel naar binnen bij de open haard opwarmen
H&M in Brugge @Muzieknootje ! Of gewoon online Kortademig merk ik ook wel @aicirtap . Van fietsen bv. raak ik momenteel echt buiten adem, dus pak (helaas) voor alles de auto.
Ik ben met alles net een slak... Verschrikkelijk! Hoop dat het wel beter wordt, want anders is mijn conditie straks volledig weg.. bleh! Hier het weekend gewerkt, dus vanmiddag door de sneeuw naar huis moeten rijden. Ging gelukkig goed. Daarna de kerstboom opgezet. Bekijk bijlage 551718 Verder hebben we de babykamer besteld, deze komt na de 20 weken echo in januari. Is het behangetje besteld en de kleur voor de muur gemengd.. Super benieuwd hoe het straks allemaal staat!