mmm nijgeertgen!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vadain, 30 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Haha ja die tips ken k haha. Heb nooit koude voeten dus dat scheeld en die granaatappelsap staat al klaar in de koelkast haha morgen ga ik ermee beginnen, baad t niet schaad t niet toch. Heb trouwens geen 100% granaatappel maar een mix drankje us ben benieuwd hoe k die vind.
    T ging gisteren helaas echt niet goed had veel pijn heel de dag door :( vandaag dus bankrust en morgen ga ik me ziekmelden wil echt dat mn buik hersteld voor een goede innesteling.

jij vandaag weer begonnen met spuiten lees k.

2. Logan

Logan Niet meer actief

Rustig aan doen Denanja. Lijkt me ook best pijnlijk. Weten ze op je werk ook van jullie wens?
    Ik heb er weinig verstand van, maar je opbrengt klinkt goed.
    Weet je al of het vandaag of morgen word?

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ja op mn werk heb ik iedereen afgelopen weken ingelicht.
    Word binnen nu en half uur gebeld spannend dus

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Terwijl k dat typte hierboven werd k gebeld.... alleemaal niet doorgedeeld :( ik brak dus even :( heleweek ook ziek gemeld hoe kan dit???? Is t dezelfde reden als mn mk.... toen ging de deling ook niet goed.....

donderdag gaan ze t bespreken in t artsen overleg en vrijdag word k gebeld...

5. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Wat een klote nieuws :(:x sterkte meid!!!

6. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Denanja verschrikkelijk zeg. Begrijpelijk dat je je ziek hebt gemeld. Konden ze helemaal niets zeggen? Bij je miskraam is de deling er wel geweest. Van dag 1 tot 5 en dan het innesteling. Daarna test je positief. Je mk kan meerdere redenen hebben. Het werk van moeder natuur dat het vruchtje niet goed was of je lichaam stoot het af alszijnde er is iets in het lichaam dat niet optimaal goed werkt.

Dat de celdeling is gestopt ( hoeveel cellen waren ze zatérdag) kan hopelijk duidelijk verklaard worden.
    Vindt het vreselijk voor je, neem je tijd hiervoor. Ik heb enige ervaring op dit gebied. Als je vragen hebt stel ze gerust. Knuffels

7. Logan

Logan Niet meer actief

O nee toch? :( wat erg!! Begrijpelijk dat je je ziek hebt gemeld. Ik heb er niet veel verstand van maar als je je hart wil luchten mag dat altijd!

8. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi denanja, hoe is het nu met je? Ben je al iets wijzer geworden betreft het stoppen van de deling?

Hoe is het met de andere dames.

9. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik start vandaag met de Triptofem! Spannend!! Dan wachten op ongi, en daarna beginnen met gonal F. ben heel benieuwd hoe ik het ga ervaren!!

Hoe is het met jullie?

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Hi dames.
    Hier gaat t nu goed.
    Er is geen verklaring waarom t niet goed is gegaan. Ze denken of domme pech of dat de combi van t zaad met mijn ei niet goed is. We gaan dus de cryos ontdooien en terug plaatsen als ze goed ontdooien ( waar we niet veel vertrouwen in hebben). Ondertussen gaan ze nieuwe donor zoeken en daar gaan we dan weer icsi mee doen.
    Nu dus wachten op ongi en dan dag 10 echo.

11. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Pandavliegen Hoe ging je eerste spuit erin?
    Spannend zeg nu je begonnen bent.

Denanja, fijn dat het nu wat beter gaat. Hopelijk gaan de cryos ontdooien goed en de deling daarna ook. Ik duim daar toch voor. Het kan idd in de match liggen. Hadden jullie een bekende of onbekende donor?
    Is je buik wel weer rustig.

Hier inmiddels mn ongie gespot. Maar 1 dag later door de triptofem. ( vorige pogingen was ik eerst Door die spuiten een week tot 10 dagen overtijd voor het doorbrak). Morgenochtend heb ik mn uitgangsecho en man lief mag zn zaadjes inleveren. Als echo goed is mag ik beginnen met gonal f.

12. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    hoe ging de echo vadain?

eerste spuit ging goed! Tweede wat minder ;) haha heb er een mooie blauwe plek aan over gehouden. En heb ff een off day ;) ben het spuiten (nu al :cool: zat).

Maar komt goed hoor!

13. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nu al haha pandavliegen. Het gaat vanzelf beter. In begin deed ik het eerst met een ijsklontje😕de huid verdoven. Nu zet ik hem als een dart pijl erin. Overigens is het naaldje van de stimulatie middel prik heel dun dus die glijdt er zo in. Mn echo was goed. Vanavond beginnen met stimuleren. Man heeft ook zn aandeel geleverd 😆. Volgende week eerste follikel echo om te zien hoeveel er zijn. Spannend weer zo.

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Vadain idd spannend weer zeg!!!
    Hier is alles weer rustig ja hoop dinsdag gewoon te horen dat we tp hebben. Vind t wel beetje spannend ook of ze dit keer wel delen en hoeveel ze er gaan ontdooiene, maar even goed overleggen allemaal.
    Wij hebben een onbekende donor.

15. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Denanja, het ontdooi proces gaat binnen een half uur. Dat vertelde de embryoloog destijds. Ze kunnen dan al zien of het goed gaat. Gaat het niet goed dan pakken ze de volgende... ik heb 1 keer meegemaakt dat er 1 niet goed eruit kwam en toen hebben ze er nog 1 uitgehaald. waar zit je nu in je cyclus? Plaats je het terug in de natuurlijke cyclus of kunstmatige cyclus? Ik ga heel hard duimen dat de andere gewoon hele domme pech was en dat deze mooi gaan delen.

Met een onbekende donor mag je ergens dan uit selecteren of gaat dat in zn werk?

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Owkeej dankje voor t ontdooi antwoord ;) wist idd niet hoe dat ging. Zit dinsdag op dag 9, met de echo. Gaat idd in mn eigen cyclus.

en met de donor, ze hebben mijn kenmerken, kleur ogen, kleur haar, lengte gewicht en afkomst en van mn vrouw hetzelfde. Je mag ook wensen aangeven maar die hadden we niet.
    ik doneer trouwens zelf ook eitjes.

17. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oke duidelijk. Hoe is je echo gegaan. Ik duim nog steeds. Morgen mag ik voor echo. Ik heb heel veel slijm v erlies en heb al af en toe gevoelige eierstokken.

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Oww spannend vandaag voor echo dus! Ben benieuwd!.

Ik heb gistereb echo ehad en was eitje van 13mm bms was 5.6 nog iets aan de lage kant maar zaterdag weer terug voor echo en dan dag vd eisprong gaan we 2 cryos ontdooien en worden dag 4 of 5 teruggeplaatst 1 dan. Waarschijnlijk is dat vrijdag als ze overleven.

19. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Denanja ik duim heeeeeel hard.

Mn echo was mooi. Aan beide kanten zitten ongeveer 10 follikels( wat ze konden tellen) van 13 a 14 mm. Bms was 7,5 mm. Vrijdag terug. Verwachting is maandag punctie. Maar dat hoor ik vrijdag dan kunnen ze meer zeggen. Moet wel nu minder spuiten omdat ze anders bang zijn voor overstimulatie.

20. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Maandag punctie. Ik heb een paar flink grote follikels maar de rest blijft op 13 14 15 mm hangen. Heb nu ruim 25 follikels dus waarschijnlijk geen verse terugplaatsing.

Deel Deze Pagina