mmm nijgeertgen!

Discussion in 'MMM clubs' started by Vadain, May 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    wow wat een hoop! Wel balen dat er geen verse terugplaatsing is :(

Succes maandag!!

Hier ook begonnen met stimuleren!

Denanja , succes meis!!

2. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    Soow dat zijn er veel idd. Goed rustig houden die week dus.

hier helaas minder goed nieuws, vanochtend geweest en ei was al gesprongen :( maand overslaan dus :( balen enom ook al hadden we er al slecht gevoel over. Heb mn ei ook niet geveoeld dit keer, ook geen slijm gehad of iets....

3. Vadain

Vadain Lid

May 30, 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Panda succes. Spannend nu hoor

Denanja wat klote zeg.

Vanochtend kwart over negen punctie gehad. Die ging goed, wel iets pijnlijk omdat ik een eierstok hoog heb liggen. 29 eitjes. Morgen hoor ik hoeveel rijp en hoeveel bevrucht. Geen verse terugplaatsing. Vers ook nooit zwanger van geraakt, beide kids zijn cryo kindjes. Maar ik heb nu toch pijn ongelooflijk. Echt mn eierstok. Dus ik doe nu rustig aan, lig op bed. Man is gelukkig vrij.

4. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    Vadain ik kan alleen maar zeggen echt niet teveel doen. Ofja grwoon niks! Maar dat weet je zelf ook donders goed ;). Mooi aantal hoor hoop op veel bevruchtingen! Vond dat echt spannend dat eerste telefoontje.

Moet zeggen dat nu jij zegt van cryos zwanger geraakt te zijn ik nu toch wat meer geloof er nog in. Maja eerst maar weer een maand wachten blehhh.

5. Vadain

Vadain Lid

May 30, 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Joepie ongesteld geworden. Morgen met vakantie. Mn eisprong valt dus in de vakantie. Shit dacht ik maar gelijk nijgeertgen gebeld. Ik neem ovutesten mee en als die positief is dan bel ik dat door en dan gaan ze cryo eruit halen. Op dag 5 terugplaatsen en dan ben ik net weer thuis van vakantie. Zo hoef ik geen ronde over te slaan. Op deze manier zijn mn zonen ook geboren, dus ik ben er helemaal klaar voor. En ben ook wel blij dat mn lichaam nu weer tot rust is gekomen, heb toch last gehad van pijnlijke eierstokken.

Pandavliegen ik zie dat je morgen punctie hebt. Succes en ik duim hard voor je.

Denanja Hoe is het met jou? Hoever zit je in je cyclus?

6. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    hiii fijn dat je ongi bent geworden :) mijn ongi verloopt heel raar... vrijdag wat roze verlies...dus dacht yes :) maja verder tot vandaag echt maar beetje bloed steeds.... heel raar want normaal krijg k krampen en ben k pats boem ongesteld en nu dus zo raar :(

7. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    even update:

hier: zo blij met onze kliniek! (ondanks mn gemiste ei vorige maand). t zat zo: k moest vrijdag ongi worden.... was chagie en had de bekende rugpijn... smorgens naar de wc en t slijm was beetje roze dus dacht yes t komt ik doe een tampon in.
    wij gingen weekendje weg (trouwdag vieren) en savobds dacht ik laat k eens verachonen... ondertussen nog geen krampen gehad... en ja hoor bijna niks in de tampon.... nou dan komt t nog wel dacht ik. om een lang verhaal kort te maken, heel t weekend nauwelijks ebloed en geen krampen. ik balen! tot zondag op maandag nacht, 10min krampen dus dacht yes t gaat nu doorzetten, ik tampon in... volgende ochtend naar de wc want meestal gaat t dan lopen.... maar niks.... beetje bruin meer niet.... ik dus kliniek gebeld...
    uitgelegd en ze snapte niet hoe t.kwam en wat npu dag 1 was en of dit mn hele menstruatie was.... dus mocht komen voor een echo eind vd dag :) wat ben ik daar achterf blij mee...
    dag 4 blijkbaar en al ei van 10mm!! bms was al aan het opbouwen! ze was dus blij dat we gekomen waren nu vrijdag weer terug met tp in t vooruitzicht jeuj!!! mag t weekend ook bellen als k twijfel of mn ei springt omdat we hem vorige maand gemist hebben. meteen o ulatie testen besteld want ga het zelf ook bijhouden.

8. Vadain

Vadain Lid

May 30, 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Denanja wat goed zeg. Hoe is het verder verlopen. Cryo goed ontdooit?

Hier nu vanacht thuis gekomen. Heerijke vakantie gehad. Wel jammer nu van de regen hier.
    Ik had woensdag een positieve ovu test. Gelijk nijgeertgen gebeld. Vrijdag werd er een cryo gedooid en vanmorgen werd ik gebeld dag 4 dat het er goed uitziet en morgen terugplaatsing heb om 10:30 uur. Op dag 4 moet het een morula stadium gaan en dat was het. Dus heel spannend nu.

Hoe is het met de rest? Ben nieuwsgierig!!

9. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    heee!

Was het topic alweer kwijt ;) hier ongesteld geworden na de verse terugplaatsing. We hadden 16 eicellen, 15 goed en 11 bevrucht. 8 meteen ingevroren en 3 gevolgd, waarvan er 1 als blasto is ingevroren, een verse tp van een blasto en 1 liep teveel achter en is weggegooid.

Nu over 2 weken een gesprek bij gg, om te kijken hoe het eruit ziet, of ik meteen door kan of niet. en of we in kunstmatige of natuurlijke cyclus gaan terug plaatsen.

Spannen Vadain!! Succes bij de terug plaatsing!

10. Vadain

Vadain Lid

May 30, 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Hoe is het met jullie, iemand nog op het wacht bankje?
    Of waar ziften jullie in de cyclus?

Afgelopen ronde helaas geen zwangerschap en werd pas een week later ongesteld dan testdag. Dokter W had me al gezegd dat het kon doordat de maand ervoor de punctie had gehad met zoveel eitjes. Dus we gaan op naar nieuwe ronde. Woensdag moet ik erheen voorecho zit dan op dag 10. Spannend weer.

11. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    heeej.
    hier na 2 rondes ei gemist te hebben over gegaan op kuntmatige cyclus.... en gisteren was t zover... 2 cryos zijn ontdooit.... omdat de vorige 3 t niet deden hebben we niet heel veel hoop maar vandaag gebeld.en vandaag zijn ze iig goed nog :) morgen worden we weer gebeld en als ze t dan nog beide doen dan zaterdag tp van de beste :) hoop zo dat 1 t iig doet en we weer een kans hebben.

balen dat je ongi bent geworden en helemaal dat t zo laat gebeurde zeg!

wij hebben trpuwens een nieuwe donor aangevraagd uit dusseldorf maja eerst nog onze cryos opmaken en dan icsi 2.met de nieuwe donor (hopelijk is dat niet eens nodig)

12. Vadain

Vadain Lid

May 30, 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Denanja, yes eindeling weer een ronde. Hoe is het gegaan. Liep de celdeling goed op schema en de kwaliteit ook? Ben benieuwd. Een nieuwe donor is wel verstandig dan kun je dat ook uitsluiten bij een nieuwe poging. Maar eerst duimen we heel hard voor deze cryo.

Hier moet ik morgen weer naar GG. Woensdag was er nog geen ei te zien. Vrijdag 12 mm en hopelijk morgen groot zat om pregnyl te zetten. Houd ondertussen mn ovutesten in de gaten. Hij wordt al donkerder maar nog niet duidelijk positief. Dus ik denk dat morgen die pregnyl er wel ingaat.

13. Vadain

Vadain Lid

May 30, 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vadain gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe voel je je.

Ik heb ook positief getest. Officieel mag ik over twee dagen testen.

14. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    jeuuuj jij ook posiief hoe leuk!!!
    ik had de zondag al etest en positief terwijl ik heel officieel pas donderdags mocht testen haha.
    jij ook van een morula zie ik. ik ook :) en hier dus ook van de oude donor dus de nieuwe meteen afgezegd :) 25 sept. heb ik mn eerste echo. echt spannend nu maar ik voel dat het wel goed zit. ben met vlagen misselijk en vooral last van een opgeblazen evoel en boertjes laten whawha en ja de borsten he haha jij al ergens last van?

15. Vadain

Vadain Lid

May 30, 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend die eerste echo. Nog even geduld.

Ik voel me op het vele plassen en pijnlijke zijkanten borsten goed!
    Maar ik geloof het pas als ik een goede echo heb gehad, ik heb zoveel miskramen al gehad dat ik nergens meer durf op te hopen. Ik bel Geertgen volgende week, durf nog niet zo goed. Test knalt in ieder geval goed.

16. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    gg durfde ik wel te bellen maar de vk niet. toch vandaag weer gebeld met de vraag of we niet eerder konden en hebben nu 22ste echo bij de vk. ben dan 7w. dus ben benieuwd. ik moet zeggen dat t wel goed voelt deze keer maar ik toch nog steeds in mn broek tuur als k ga plassen.

17. Vadain

Vadain Lid

May 30, 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Denanja, ik lees fantastisch nieuws in je onderschrift. Van harte en nu echt gaan genieten.

Hier minder nieuws. Ik kreeg erge pijn en ben naar het zh doorgestuurd. Bloed wezen prikken en echo gehad. Ze konden geen zwangerschap zien in de baarmoeder. Aan de hand van de bloedwaarxe moest er wel iets te zien zijn. Vanaf 2000 hcg. Het bleek om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te gaan. Inmiddels ben ik aan het herstellen van de laprascopie.
    Nu moet ik om de dag Bloedprikken tot hcg op 0 staat. Vandaag was mn waarde nog 260. Het daalt nu wel goed, alleen het halveert niet per dag wat ze willen. Nu willen ze nog chemo injectie geven, maar dat wil ik niet. Vruchtje is eruit en het hcg daalt, weliswaar langzaam maar het daalt
    Met een chemo injectie mag je 3 tot 6 maanden niet zwanger raken. Nou dan wacht ik liever nog even op die langzame daling want dat duurt geen 3 maanden meer maar een paar weken. Wel ben ik vandaag ineens goed aan het bloeden, dus ik denk dat mn lichaam nu ziet dat ik niet goed zwanger was. Dus dan hoop ik ook dat het hcg harder daalt.

Zo een heel verhaal. Maar ik voel me verder goed en zodra we verder mogen gaan we verder!!

18. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    ahhh nee :( hoe balen zeg!!! dat gun je niemand!!! snap idd dat je die chemo injecie niet wilt! hoop dat je hcg snel op 0 is en je weer snel door mag!

Share This Page