Word ik nou gek!?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Pioenroos92, Apr 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,961
    1,463
    113
    Female
    Noord-Holland
    Vannacht werd ik wakker, lag heerlijk om me rug te slapen. Ik word wakker met een soort spierpijn in me borsten. Alsof ik had getraind. Ze stonden een soort strak, gespannen. We zitten in onze 1e ronde en doen niet aan ovu testen of tempen ofiets. Ik had dinsdag 21 april krampen en donderdag 23 april hevige krampen. Dus ik denk dat ik donderdag/vrijdag me eisprong heb gehad..maar niks is zeker natuurlijk. Deze eerste ronde hebben we het om de dag gezellig gemaakt en dat houden we tot nu toe nog erg goed vol..;)

Maar nu de vraag, kan ik al zwangerschapsymtonen hebben of is het daar veelste vroeg voor:( Of houd me lichaam me keihard voor de gek....!?

Wanneer hadden jullie je eerste symtonen?

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Ik krijg na mijn eisprong ook altijd gespannen borsten. Dit heeft niks te maken met zwangerschaps symptomen.
    Kan echt gevoelig zijn hoor die borsten vlak voordat ik ongesteld wordt is dit over. Houd t aan na je nod dan is het een positief teken.

3. sproetjesxx

Feb 10, 2015
    41
    2
    0
    Ligt eraan zoals hier boven ook werd gezegd, kan dit ook door een naderende menstruatie komen.

Zelf had ik nooit gevoelige borsten voor m'n menstruatie en toen ik in de eerste ronde gevoelige borsten kreeg dacht ik ook dat ik mezelf gek aan het maken was. Maar het resultaat kun je vinden in m'n banner ;)

Wat ik als tip wil mee geven (waar ik zelf geen gebruik van heb kunnen maken) is je symptomen bij te houden in een schriftje of excel bestand. Mocht het deze ronde niet raak zijn kun je de volgende ronde symptomen vergelijken.

4. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,961
    1,463
    113
    Female
    Noord-Holland
    Mmm naderende menstruatie niet, dat komt pas over 9 dagen ofiets;) En eisprong symtonen zijn het ook niet. Ze voelen echt anders aan, me tepels beginnen nu ook zeer te doen.. Wat fijn om te lezen dat jij dit gevoel herkent en dat het bij jou al de eerste ronde raak is!!! Nog van harte gefeliciteerd!!

Zeg natuurlijk niet dat het nu ook bij mij raak is, maar het geeft me wel hoop hihi. Vind allemaal erg spannend:D

5. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

Apr 25, 2015
    1,534
    107
    63
    Hier bij mijn eerste zwangerschap ook erg pijnlijk borsten gehad. Eerste ronde was het toen gelijk raak. Hoop op hetzelfde deze keer, maar ga daar zeker niet vanuit

6. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    Ik heb na de eisprong ook vaak pijnlijke borsten (wisselt per maand vanaf wanneer, soms een dag of 1/2 voor de eisprong tot menstruatie, soms vanaf 5/6/7/8/8 dpo/ soms niet).

Nog nooit zwanger geweest :) pijnlijke borsten krijg je ook vaak van je hormoon progesteron en dat maak je sowieso aan. zwanger of niet. Denk dat het dus niks zegt.

Maar hoop voor je dat het raak is! succes met wachten!

7. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

Mar 1, 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meestal als ik zere borsten krijg, word ik een tijdje daarna ongesteld. Kan soms wel 1,5e week aanhouden...

Succes met wachten hahaha

8. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Ik had sinds mijn vermoedelijke eisprong wat gevoelige borsten en 5 dagen na mijn eisprong deden ze echt zeer. 11 dpo teste ik positief;) dus het kan een zwangerschap betekenen maar het kan ook zo blijven tot je menstruatie. Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

Share This Page