2 x action test maar negatief afgelopen maandag NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Soora, 25 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soora

Soora Lid

25 apr 2015
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dag lieve meiden,

Zucht.. mag ik even mijn hart bij jullie luchten?
    Mijn man wordt namelijk helemaal nors door mij hihi

Dit is het verhaal. Ik heb een (regelmatige?) cyclus van 31 of 32 dagen. Afgelopen maandag moest ik ongesteld worden. Daarvoor had ik lichte vlagen van misselijkheid na bijna elke maaltijd EN had ik geen pijnlijke/gespannen borsten zoals ik dat altijd heb voor mn menstruatie.
    Oke, nou zelfs na mijn nod heb ik een paar dagen gewacht voor de testjes. WANT ik twijfel namelijk over welke dag mijn eisprong is geweest. Het kan zijn dat deze 5 dagen later is geweest doordat ik de maandelijkse pijn in mn lies voelde.
    Anyway dan zou je denken dat ik dan misschien vandaag dan toch ongesteld moet worden. En nog steeds heb ik geen pijnlijke gespannen borsten. Ze zijn juist zacht maar wel groter (heb al een grote cup F dus altijd lastig te zeggen of ze zijn gegroeid haha)

Oh ja afgelopen donderdag veegde ik af en zag lichtroze sliert met gele afscheiding.. maar heb dus geen aankomende menstruatie klachten.

Vanochtende heb ik ook nog gemeenschap gehad, en dat deed me toch zeer… heel gevoelig is het.

Sorry voor alle onsmakelijke detais.. maar we zijn hier zowat denk ik gewend aan alle termen he :D

Help me out :)

ps. morgen ga ik weer testen met een clear blue (zwanger/niet zwanger)

voel me zooo warm lijkt wel koorts en gespannen.

Bedant voor het luisteren! En wat denken jullie..

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik zou een kruidvat 2 voor 5 doen, de clearblue zonder indicator heeft meer hcg nodig als degeen met indicator dus dan zou je met weken indicator kunnen doen

3. Soora

Soora Lid

25 apr 2015
    40
    0
    6
    NULL
    NULL

Oh echt.. goed dat je het zegt! Ik wist dat niet. Dus morgenochtend snel rennen naar de kruidvat. Bedankt voor de tip!

Vind het zo raar dit allemaal.. wordt er heel onzeker van :(

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    zou eerst met goedkope testen testen eerlijk gezegd... beetje zonde van je geld :) eisprong voelen vind ik altijd beetje naja.... je kan van alles in je lichaam voelen, maar dat is helaas geen indicatie dat het ook echt zo is. ik zou gewoon wat afwachten nog :)

5. Soora

Soora Lid

25 apr 2015
    40
    0
    6
    NULL
    NULL

Ja dat dacht ik dus ook, daarom had ik ook die action testen gekocht.

Afwachte aaaaaah :)

6. Soora

Soora Lid

25 apr 2015
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    up up

7. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Heb ook "hoop" negatieve action testen gehad. Maar toch ook wel hele duidelijke positieve. Achteraf ook week terug gezet, ondanks dat mijn cyclus regelmatig was. Kortom nu negatief wil niks zeggen en action test is niet verkeerd. misschien nestelde je eitje gewoon wat later en test je te vroeg. maar van kruidvat zijn schijnbaar wel gevoeliger, en duurder....

Succes hopelijk heb je snel een positieve test :)

8. Soora

Soora Lid

25 apr 2015
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dames lijk wel een kip zonder kop hihi. zojuist gegoogeld welke kv open is vandaag en maar meteen 2 testpakjes gehaald voor 10 euro. Ik wil nu morgenochtend weer testen. zit nu dus op dag 38 en mijn langste ooit was 34 (vermoedelijke miskraam want had een paar symtonen) daarom ben ik nu ook zo bang. De onzekerheid blijft aan je knagen en je leven staat even on 'hold' dit is voor mij ronde 10 :)

9. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    En? Getest?

10. Soora

Soora Lid

25 apr 2015
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dag dames, had zondag (6 dagen na nod) getest met de kv 2 voor 5 die was omo wit!
    MAAR de clearbleu gaf aan zwanger ik dus helemaal blij..

Nu komt het: sinds vanmiddag om een uur of 2 kreeg ik bloedingen:(
    Het komt er niet uit zoals een menstruatie maar vindt het nogal veel bij iedere keer als ik veeg komt er of vers rood bloed of bruin en 2 x een donkere sliert. Je kan dus niet spreken van een miskraam cq menstruatie op dit moment. Heb de vk gbeld met mijn zorgen omdat het mijn eerste zwschp is
    Zij heeft mij de opdracht gegeven om af te wachten. Als het morgen niet afneemt is het tog mis gegaan mischien. Als het ophoudt dan kan het een innestelingsbloeding zijn. Ik heb wel ongi klachten zoals lage rugpijn en zijkanten. Was gisteren zooo blij en nu lig ik verdrietig op de bank omdat ik zo bang ben voor een miskraam. Mag pas over 2 weken een echo. 💔

11. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Weet geen troostende woorden... verdrietig dat het zo onzeker loopt.
    Knuffel voor jou! Sterkte en ik bllijf voor je duimen...

12. Corine1982

Corine1982 Actief lid

8 jan 2015
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het kan innestelingsbloed zijn. Ook innesteling kan pijnlijk zijn. Niet gaan stressen nu. Ik heb altijd geroepen als er iets mis gaat gebeurt dit niet voor niets. Heb om me heen al heel veel dingen meegemaakt met kindjes die echt heel slecht op deze wereld zijn gekomen dat je in sommige gevallen alleen maar blij moet zijn voor je kindje dat het mis is gegaan. Snap dat je dit niet wil horen maar altijd realistisch blijven.

13. Soora

Soora Lid

25 apr 2015
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja die onzekerheid is killing. Dacht dat ik gisteren eindelijk zekerheid had na vorige week met allerlei gevoelens te hebben rondgelopen. Maar nog steeds is er nog niks concreet dus. Bedankt voor de knuffel xx

14. Soora

Soora Lid

25 apr 2015
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dat zegt mijn man ook, maar het is zo lastig mischien omdat het mijn eerste keer is en ik mij gisteren nog helemaal enthousiast voelde.
    Ik kijk het morgen even aan als het nog zoveel is dan weet ik dat ik het gwn moet accepteren.

15. Nieske

Nieske Lid

26 mrt 2015
    35
    0
    0
    NULL
    amsterdam
    Ik ben wel heel erg benieuwd hoe is het afgelopen?

Helaas kan je een miskraam nooit tegen houden 😞 en de klachten van bloedingen klinken niet erg goed.
    Ik heb zelf bij mijn 2 zwangerschappen niks van bloedingen gehad maar het schijnt vaker voor te komen dat vrouwen bloedingen krijgen.

16. Soora

Soora Lid

25 apr 2015
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames, helaas werden de bloeding juist meer helderrood en kreeg ik midden in de nacht best hevige krampen en toen wist ik hoe laat het was. Het gutste er een beetje uit. En nu is het een gewone menstruatie :(

Ik ga zo mijn vk bellen om even erover te praten. Het enige voordeel van dit alles is dat ik toch weet dat mijn man en ik op een een natuurlijke wijze zwanger zijn geworden. Ben in april 2014 gestopt met de pil, en nu in ronde 10 zwanger geweest. Ik ben wel benieuwd of ik nu weer het vanaf volgende ronde kan proberen of moet mijn lichaam herstellen?

Deel Deze Pagina