MMM start januari 2024 deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Basilicum, May 7, 2024.

Tags:
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

Nov 13, 2019
    3,494
    3,115
    113
    Female
    Ik snap deze angst helemaal. Maar kan idd gewoon nog geen piek zijn!

2. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

Nov 13, 2019
    3,494
    3,115
    113
    Female
    @pingpongpcos Ach neee met die dromen erbij ook. Wat vreselijk:(

3. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

Mar 6, 2023
    1,836
    1,510
    113
    Female
    België - Leuven
    Ugh, die dromen zijn zo herkenbaar en k*t
    10 dpo is idd nog vroeg dus het kan echt nog wel. Maar ik begrijp dat je hoofd al in beschermmodus zit.

4. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

Nov 26, 2023
    1,417
    1,615
    113
    Female
    Nee joh, wat stom zeg, en dan ook die dromen nog.. het kan nog natuurlijk, maar snap dat je jezelf voorbereidt dat het niet gelukt is. Dikke knuffel

5. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

Nov 26, 2023
    1,417
    1,615
    113
    Female
    Oh, wat snap ik die angst, maar het is waarschijnlijk gewoon omdat je niet meer hoeft te stimuleren en geen groeipijn meer hebt he? Succes met werken, stuur heel veel positieve vibes jouw kant op!

pingpongpcos likes this.
  6. Parelbaby

Parelbaby Actief lid

Oct 5, 2023
    311
    141
    43
    Female
    Wel goed hoor! De pauze doet ons goed alhoewel loslaten totaal niet lukt haha :oops:

Lief likes this.
  7. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

Nov 9, 2022
    3,325
    3,319
    113
    Female
    @pingpongpcos wat balen! Maar, zeker bij OI, hoeft een witte test op 10 dpo echt niets te zeggen. Al snap ik echt dat je ontzettend teleurgesteld bent. Ik hoop op een andere uitslag morgenochtend, want laten we wel wezen, het (test)-hek is nu van de dam. Succes met afleiding zoeken vandaag!

@Boompje88 wat snap ik jou ook goed zeg! Ik kan mezelf ook vaak zat overtuigen dat ik zwanger ben, en ik heb 0,0 cyclus van mezelf en toch slaag ik erin dan teleurgesteld te zijn bij een witte test. Respect voor je zelfbeheersing. Ik was allaaaaaang op zoek gegaan naar de dichtstbijzijnde apotheek voor een testje

@Lief ojeee! Denk dat de kans dat je een eisprong al hebt, erg klein is met de medicatie! Het kan volgens mij nog wel eens gebeuren in een kunstmatige cyclus bij een cryo, maar met deca lijkt me de kans echt nihil!

@Sterre83 succes vandaag!

Boompje88 and Sterre83 like this.
  8. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

Mar 22, 2024
    1,262
    1,210
    113
    Female
    @Basilicum @Boompje88 @Lief @Panda95 @Milena92 dankjulliewel <3 Fijn om van alle kanten het begrip te merken, dat verzacht toch de pijn een beetje. Ik had al besloten om écht pas vrijdag weer te gaan testen - het heeft geen zin om het eerder te doen, dan blijf ik toch maar denken 'maar wat als'. En bij een negatieve test kan ik ook gelijk de gyn bellen voor nieuwe afspraken.

Is het toch ergens goed voor dat ik nog maar één early test in huis heb, haha.

Boompje88 and Milena92 like this.
  9. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,020
    1,036
    113
    Je hebt nog even he. Maar snap je helemaal ❤️

10. pingpongpcos

Mar 22, 2024
    1,262
    1,210
    113
    Female
    Ja klopt! Is echt een hoofd vs hart ding nu. Wil enerzijds de hoop niet opgeven, maar anderzijds mezelf ook niet nóg verder teleurstellen. Dat gevoel kennen we denk ik allemaal wel..

Maar goed, ik heb nog een paar dagen tot mijn NOD. Tijd om eens even goed te gaan struisvogelen:roflmao:

MamaMan0n and Boompje88 like this.
  11. Boontje96

Boontje96 Actief lid

Mar 5, 2024
    126
    159
    43
    Female
    10 dagen is inderdaad nog vroeg!! Komende dagen inderdaad even struisvogelen en alle positieve energie dat je vrijdag een knaller hebt

pingpongpcos and Milena92 like this.
  12. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

Nov 13, 2019
    3,494
    3,115
    113
    Female
    Awh fijn dat de pauze jullie goed bevalt :) Maar compleet begrijpelijk hoor, dit is geen onderwerp dat je zomaar even los laat. Het zou zo fijn zijn als dat wel zo was he? Maarja het is te belangrijk. Het lijkt dan alsof je hoofd je bij de les wil houden. Hallooo ik wil kinderen, doe er iets aan :roflmao:

Parelbaby likes this.
  13. pingpongpcos

Mar 22, 2024
    1,262
    1,210
    113
    Female
    Hee, jou heb ik al een tijdje niet meer gezien hier! Hoe is het met je? :D

14. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

Nov 13, 2019
    3,494
    3,115
    113
    Female
    Oke misschien had ik t al gevraagd maar, als ik nou na de miskraam weer ongesteld word, mag je dan beginnen, of na die menstruatie die daarna komt?

15. Boontje96

Boontje96 Actief lid

Mar 5, 2024
    126
    159
    43
    Female
    Intense weken gehad! Een late innestellingbloeding (met alle schrik daarbij) dus een week plat gelegen met verplichte rust om het bloeden te stoppen. Vorige week een blaasonsteking met alle ongemakken daarbij die je krijgt als je vrouw een antibiticoa krijgt ;)

Dus we hopen vanaf deze week een beetje rust. Gister nog even een kloppend hartje weer gezien met een beginnende navelstreng. Donderdag termijnecho (dan ben ik bijna 10 weken) en volgende week NIPT-test afname. Dan 13 weken echo en dan kunnen we hopelijk echt gaan genieten.

Vond het lastig om hier dat te plaatsen omdat hier zoveel lieve vrouwen proberen zwanger te raken of het vruchtje verliezen dan vind ik mijn dingen al snel als gezeur klinken haha. Vind het genieten nog erg lastig.

Panda95 likes this.
  16. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

Nov 9, 2022
    3,325
    3,319
    113
    Female
    Wat een rollercoaster! Ik hoop dat je snel echt kan gaan genieten. En voor mij hoef je je echt niet bezwaard te voelen hoor! Zwanger zijn, zeker in het begin, is net zo verschrikkelijk onzeker als het traject. Het is je van harte gegund!

17. pingpongpcos

Mar 22, 2024
    1,262
    1,210
    113
    Female
    #2097 pingpongpcos, Jul 2, 2024
    Last edited: Jul 2, 2024
    Ik sluit me aan bij @Basilicum, vooral wél hier vertellen! Ik geniet juist van de verhalen van dames die nu na alle ellende eindelijk mogen genieten van hun zwangerschap. Uiteindelijk heb je duidelijk geen zorgeloze zwangerschap tot dusver (al gun ik je die wel enorm <3) en ben je hier altijd welkom ;)

Jij bent nu gewoon even ons lichtpuntje, haha. We gaan je hopelijk vooral heel snel achterna!

Hopelijk komt die rust straks wel voor je, en kun je in je tweede trimester echt gaan genieten. Valt het zwanger zijn je verder mee, of heb je ook daarvan veel kwaaltjes?

18. pingpongpcos

Mar 22, 2024
    1,262
    1,210
    113
    Female
    In al mijn gestruisvogel kwam ik trouwens wel echt hele duidelijke info tegen van FertilityFriend, waarmee ik me íéts beter voel dat ik op 10dpo (en bij nader inzien misschien zelfs pas 9, als ik meetel dat ik de ovitrelle pas op vrijdagmiddag 21-6 gezet heb) negatief getest heb.

Had even een soort mini breakdown toen ik de eerste testen van alle zwangeren had opgezocht (allemaal al op 9 of 10dpo licht positief) maar als ik dit dan weer zie.. Tja. We zijn natuurlijk een bijzonder clubje hier met z'n allen en ik geloof dat alle positieve testen na IVF waren. Maakt me natuurlijk weer véél te druk nu.
    Al bevestigt dit vooral dat ik gewoon écht moet wachten tot vrijdag:roflmao:

Boompje88 likes this.
  19. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

Nov 9, 2022
    3,325
    3,319
    113
    Female
    Uiteindelijk doen al die cijfers er weinig toe, iedere zwangerschap is anders! Bij dochter (OI) 10 dpo heel licht getest. Maar ik telde 3 dagen na pregnyl als 1 dpo. Dus volgens jouw telling zou dat dan 11 dpo zijn ;). Het kan echt nog!

20. Liliane92

Liliane92 Fanatiek lid

Sep 7, 2020
    2,083
    3,164
    113
    Female
    Hoi lieve dames,
    Ik kom hier weer even buurten om te zeggen dat wij vandaag een goede 13-weken echo hebben gehad.

Ik lees af en toe nog mee en wens jullie het allerbeste! Ik zie dat er weer een hoop afspraken aankomen, spannend weer allemaal! Ik duim ontzettend voor jullie en strooi een heleboel babydust! Liefs!

Boompje88, Panda95, Boontje96 and 4 others like this.

Share This Page