Omg! Ja dat is toch heel duidelijk? Maar hoe zat t nu qua ovitrelle, was dat er nou uit of nog niet met zekerheid?
Neee nog niet na zekerheid maar elke keer na 3 dagen was de Ovitrelle lichter, gisteren dus ook dus ik dacht oke t is klaar. Maar nu, 4 dagen na de Ovitrelle, is hij ineens weer een pak donkerder. En elke keer liepen ze overdag op maar niet echt in vergelijking met ‘s ochtends, snap je haha? Maar m’n vraag vooral is dat die Kruidvat zo licht is… want dat is wel naar mijn idee veel te licht voor 13DPO
Die kruidvat is inderdaad wel licht voor 13 dpo ja. Denk dat het gewoon nog steeds 2 kanten op kan, kan ovitrelle zijn, kan ook eigen hcg zijn. Duidelijkheid heb je denk ik pas als ie morgen weer opgelopen is
Jaa dat is een early! Ik heb zo’n goedkope Kruidvat wekenindicator gedaan maar die test is niet goed doorgelopen
Ik heb net even een nieuwe Kruidvat gedaan ook, en die is een stuk donkerder. Wat een rare testen allemaal… maar goed, we wachten morgen af.
Snap je wel hoor. Wil om die reden ook echt nog niet testen, want wat de uitkomst ook is, het kan nog alle kanten op. Ik ga proberen te wachten tot woensdag, 13 dpo zou wel duidelijk moeten zijn. Als ik dan nog niet ongesteld ben
Al doe ik de test pas op 13 dpo, elke test zal me doen twijfelen of het nog van de dubbele ovitrelle is, tenzij het oploopt.. dus denk dat ik er niet aan ga ontkomen om op- of afloop te gaan volgen. Misschien doe ik er zo al 1 om mijn testdrang te dimmen en te zien hoe het met de ovitrelle gesteld is haha.
Ah, das een lastige situatie! Want je wilt het zo graag weten, maar testen is door die dubbele ovitrelle ook niet de directe weg naar uitsluitsel…
@Loulou12 ik begrijp je. Ik ben begonnen op 7dpo. Toen pas weer op 10dpo en elke dag. Zo kon ik de oploop inderdaad herkennen. Stom hè dat je vanuit de relaxte stand ineens naar de test stand gaat. Die knop gaat ineens om en dan kan je ook alleen maar aan testen denken @Boompje88 dat zou echt knap zijn als je dat volhoud haha @Milena92 kunnen we weer testjes meekijken vandaag met je? Ik denk echt dat je te onzeker bent over de testen en goed zwanger bent! Misschien kunnen we even meekijken weer
Vind de premom wel prima voor 13dpo, de kruidvat idd niet.. blijft nog even spannend voor je @Parelbaby sterkte, succes, veel geluk, en alkes door elkaar je weet niet eens meer wat je iemand midden in de teststress moet wensen Ben benieuwd wanneer er meer testjes gaan volgen van de rest
Spannend dames allemaal. Ik hoop gewoon dat er snel een paar ook op roze mogen. Ik ben wat minder aanwezig. Lees wel veel mee hoor. Inmiddels weer begonnen met ovulatietesten waarschijnlijk over een dag of 2 a 3 dat hij weer positief is en dan kan er weer een nieuwe tp plaatsvinden. @Basilicum hoe is het met jou? Inmiddels al ongesteld of nog niet?.
Ik denk dat de kv wel erg te licht is voor 13 dpo, zo zag mijn kv eruit op 11 DPO. maar die andere premom ziet er wel beter uit alleen vind ik het lastig om droog met nat te vergelijken. Hopelijk morgen een duidelijke oploop! Op 14DPO zou hij wel meer moeten knallen als het goed zit! Ovitrelle kan ook nog wat schommelen ivm concentratie urine dus er is nog niet zoveel over te zeggen! Mega spannend! Ik duim voor je!
Ja, ik had ook nog een clearblue gedaan, is toch gek dat die Kruidvat zo licht is vergeleken met de rest. Morgen zullen we het echt weten…