En over alle verhalen mbt stoppen..gedachtes zijn zeer herkenbaar hoor. Bij mij scheelt het alleen dat dochter al 12 is en ik daar nu door de medische molen niet echt iets van mis, ik kan me dat namelijk bij jongere kindjes heeeeel goed voorstellen. Ik heb juist extra bewust bij haar van 0-4 meegemaakt omdat ik toen 200% overtuigd was dat het alleen bij haar zou blijven. Hele andere situatie dus. En ik probeer wel de vakanties etc te plannen en niet alles on hold te zetten, maar automatisch gebeurd dat toch een beetje.. Ik schreef zelf dit al: Maar merk dat ik toch alweer nadenk over ivf 3 en wat ik dan nog anders zou willen Dus ik denk dat wij de vergoedde pogingen wel op zullen maken, nog even kijken naar Gent (zelfde reisafstand) maar probably teveel tijd voordat daar uberhaupt weer poging uit zou komen. En dan is het in 2024 ook gewoon echt allemaal klaar, dat red ik nog wel. 2025 wordt dan kijken naar: en nu en dat komt vast ook goed..
Overigens fluister ik ons embryootje wel continu toe dat 'ie lekker moet nestelen hoor, het kán Maar ik zit nu nog in de relaxte dagen.. bruinverlies is er minimaal al vanaf punctie, maar als dat straks weer meer wordt.....
Denk je dat je morgen wel gaat testen, of wat later? Het blijft toch ook een stomme rollercoaster he.. alle wel of niet kwaaltjes kunnen positief of juist niet zijn, je weet het ook gewoon niet.. bij jou zou je gezien het verloop tot nu toe idd neigen naar 'vast weer niet' maarja.. ze zitten er tussen hoor waar tp 5,6,7,8 opeens wél blijft zitten. Ik wil wel graag een dikke innestelling voelen maar ehh, voel niks hoor. Ja zere tieten en 'gevoelige' baarmoeder vd utro en soort bandenpijn bij bewegingen, maar dat begon al voor de tp, heb ik zelfs voor mezelf genoteerd zodat ik daar niks van ga denken
Kan je je voor de zekerheid niet alvast op de wachtlijst laten zetten in Gent? Annuleren kan altijd nog misschien?
Ja ik heb het gister nog maar bedacht dus even overleggen met man wist niet dat het precies even ver rijden was, dacht veel verder *ook topo is niet mijn sterkste kant
Heel slim dat je dat gedaan hebt Ik had de afgelopen zwangerschap gevoel van griep/heel koud een dagje, en 2 keer heeel mini roze verlies. Maar bij mn dochter geen enkel teken van een innesteling. Ik herken t gevoel van dat je gewoon wil dat t duidelijk is! Maargoed. Ook met niks voelen kan alles dus nog
Dankjulliewel voor al jullie reacties meiden! Voel me begrepen en gehoord! Wat jij zegt @Milena92 over dat ziek zijn tijdens de punctie, daar heb ik ook aan gedacht. Dat zou de enige reden zijn om nog een punctie te doen. Maar dan denk ik ook, stel dat ik weer zo gelukkig ben meerdere embryo’s te ontwikkelen, lukt het me dan om te stoppen als het weer niet lukt? Of ben ik dan sowieso nog het hele jaar bezig. Moeilijke kwesties. Lastig om ‘het’ moment te bepalen. En @Lief ik twijfel nog over testen morgen. Zo geen zin om weer drie dagen naar witte testen te turen. En eerder dan 7/8 dagen na tp geloof ik een negatieve test toch niet , nouja, ik twijfel nog even verder! Heb jij al iets over het andere embryo gehoord?
Ja, dat klopt. Helaas.. we zijn het ondertussen gewend.... maar we blijven altijd hoop houden! @Danielledkx wij gaan wel door, alleen niet via het ziekenhuis. Na een punctie is daar altijd een rust maand. Voor ons beide is er geen oorzaak of iets gevonden waarom het maar niet wil lukken. We gaan dus gewoon nu maar weer een maandje het zelf proberen. Binnenkort weer een evaluatie met de arts... dan toch maar eens wat vragen stellen of eventueel aanvullende onderzoeken of iets
Ik zou maar gewoon wachten met testen. Als je de test toch niet gelooft, snap je gevoel volledig haha, dan heeft t ook eigenlijk geen zin en zorgt het waarschijnlijk voor meer gepieker. Plus dan is ie misschien gewoon heel duidelijk positief
Ik doe even een meelees melding. Ben jullie zeker niet vergeten en lees regelmatig mee, maar voel me momenteel lichamelijk niet goed en heb erg weinig energie / headspace om te reageren. Zodra het weer iets beter gaat, dan kom ik weer actief meeschrijven, duimen, vieren en troosten. Tot snel weer
Dames, Heeft er wel eens iemand mee gemaakt dat je al voor eisprong gevoelige borsten hebt? Vandaag dag 10 na menstruatie. En ze doen ineens sinds vandaag pijn ovulatietest gedaan en vond hem al vrij donker waardoor ik nu bang ben hem gemist te hebben.
Moah, ik had misschien 0.5% hoop, dus inderdaad nu vooral 'oke, duidelijkheid, en doorrr'! Morgen al gelijk echo, dus afhankelijk van hoe mijn slijmvlies er dan uitziet, ga ik gewoon gelijk beginnen met spuiten weer. Who knows, 4 is vast in een of andere cultuur een geluksgetal, niet?
Dames, ik heb alles gelezen en ik ben even kwijt wie wat allemaal gezegd heeft, maar ik wilde toch iedereen (en @Basilicum en @Palmpje in het bijzonder) even een dikke knuffel geven. Kunnen we geloof ik allemaal wel gebruiken deze maand..
Hier besef ik me ook zojuist dat ik @Palmpje heb overgeslagen. Wat een domper zeg! Hopelijk gaat het nieuwe plan voor je werken!
Bij mij komt dat pas tegen menstruatie.. maar hopelijk wordt hij nog duidelijker en heb je hem niet gemist!