MMM start januari 2024 deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Basilicum, 7 mei 2024.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Oef ook al geen goed nieuws..sterkte:( en idd, gelukkig nog eentje..

Benthe1 vindt dit leuk.
  2. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Precies, ik probeer het ook maar gewoon positief te bekijken. Meer kan ik toch niet doen!

Flora85, Benthe1, Milena92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    En over alle verhalen mbt stoppen..gedachtes zijn zeer herkenbaar hoor. Bij mij scheelt het alleen dat dochter al 12 is en ik daar nu door de medische molen niet echt iets van mis, ik kan me dat namelijk bij jongere kindjes heeeeel goed voorstellen. Ik heb juist extra bewust bij haar van 0-4 meegemaakt omdat ik toen 200% overtuigd was dat het alleen bij haar zou blijven. Hele andere situatie dus.

En ik probeer wel de vakanties etc te plannen en niet alles on hold te zetten, maar automatisch gebeurd dat toch een beetje..

Ik schreef zelf dit al:
    Maar merk dat ik toch alweer nadenk over ivf 3 en wat ik dan nog anders zou willen :D Dus ik denk dat wij de vergoedde pogingen wel op zullen maken, nog even kijken naar Gent (zelfde reisafstand) maar probably teveel tijd voordat daar uberhaupt weer poging uit zou komen.

En dan is het in 2024 ook gewoon echt allemaal klaar, dat red ik nog wel.

2025 wordt dan kijken naar: en nu :) en dat komt vast ook goed..

Basilicum, klok, Daydreamer89 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Overigens fluister ik ons embryootje wel continu toe dat 'ie lekker moet nestelen hoor, het kán :)

Maar ik zit nu nog in de relaxte dagen.. bruinverlies is er minimaal al vanaf punctie, maar als dat straks weer meer wordt.....

Flora85, Sterre83, Knut10 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Denk je dat je morgen wel gaat testen, of wat later? Het blijft toch ook een stomme rollercoaster he.. alle wel of niet kwaaltjes kunnen positief of juist niet zijn, je weet het ook gewoon niet.. bij jou zou je gezien het verloop tot nu toe idd neigen naar 'vast weer niet' maarja.. ze zitten er tussen hoor waar tp 5,6,7,8 opeens wél blijft zitten.

Ik wil wel graag een dikke innestelling voelen maar ehh, voel niks hoor. Ja zere tieten en 'gevoelige' baarmoeder vd utro en soort bandenpijn bij bewegingen, maar dat begon al voor de tp, heb ik zelfs voor mezelf genoteerd zodat ik daar niks van ga denken :D

Basilicum vindt dit leuk.
  6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Sorry voor alle spam, moest werken dus had geen schermtijd :o:

pingpongpcos en Palmpje vinden dit leuk.
  7. klok

klok Bekend lid

14 dec 2015
    903
    854
    93
    NULL
    NULL
    Kan je je voor de zekerheid niet alvast op de wachtlijst laten zetten in Gent? Annuleren kan altijd nog misschien?

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Ja ik heb het gister nog maar bedacht dus even overleggen met man :roflmao: wist niet dat het precies even ver rijden was, dacht veel verder *ook topo is niet mijn sterkste kant :oops:

Panda95, pingpongpcos, klok en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.488
    3.113
    113
    Vrouw
    Heel slim dat je dat gedaan hebt ;)
    Ik had de afgelopen zwangerschap gevoel van griep/heel koud een dagje, en 2 keer heeel mini roze verlies. Maar bij mn dochter geen enkel teken van een innesteling. Ik herken t gevoel van dat je gewoon wil dat t duidelijk is! :D Maargoed. Ook met niks voelen kan alles dus nog :cool:

Lief vindt dit leuk.
  10. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.325
    3.319
    113
    Vrouw
    Dankjulliewel voor al jullie reacties meiden! Voel me begrepen en gehoord!
    Wat jij zegt @Milena92 over dat ziek zijn tijdens de punctie, daar heb ik ook aan gedacht. Dat zou de enige reden zijn om nog een punctie te doen. Maar dan denk ik ook, stel dat ik weer zo gelukkig ben meerdere embryo’s te ontwikkelen, lukt het me dan om te stoppen als het weer niet lukt? Of ben ik dan sowieso nog het hele jaar bezig. Moeilijke kwesties. Lastig om ‘het’ moment te bepalen.
    En @Lief ik twijfel nog over testen morgen. Zo geen zin om weer drie dagen naar witte testen te turen. En eerder dan 7/8 dagen na tp geloof ik een negatieve test toch niet :rolleyes:, nouja, ik twijfel nog even verder!
    Heb jij al iets over het andere embryo gehoord?

MamaMan0n vindt dit leuk.
  11. Benthe1

Benthe1 Lid

14 feb 2024
    38
    22
    8
    Vrouw
    Ja, dat klopt. Helaas.. :( we zijn het ondertussen gewend.... maar we blijven altijd hoop houden!

@Danielledkx wij gaan wel door, alleen niet via het ziekenhuis. Na een punctie is daar altijd een rust maand. Voor ons beide is er geen oorzaak of iets gevonden waarom het maar niet wil lukken. We gaan dus gewoon nu maar weer een maandje het zelf proberen.

Binnenkort weer een evaluatie met de arts... dan toch maar eens wat vragen stellen of eventueel aanvullende onderzoeken of iets

12. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.488
    3.113
    113
    Vrouw
    Heel goed om hoop te houden. Jullie moment komt echt <3

Benthe1 vindt dit leuk.
  13. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.488
    3.113
    113
    Vrouw
    Ik zou maar gewoon wachten met testen. Als je de test toch niet gelooft, snap je gevoel volledig haha, dan heeft t ook eigenlijk geen zin en zorgt het waarschijnlijk voor meer gepieker.
    Plus dan is ie misschien gewoon heel duidelijk positief ;)

Basilicum vindt dit leuk.
  14. Knut10

Knut10 Fanatiek lid

16 mrt 2022
    1.004
    1.208
    113
    Vrouw
    Ik doe even een meelees melding. Ben jullie zeker niet vergeten en lees regelmatig mee, maar voel me momenteel lichamelijk niet goed en heb erg weinig energie / headspace om te reageren. Zodra het weer iets beter gaat, dan kom ik weer actief meeschrijven, duimen, vieren en troosten. Tot snel weer :)

Panda95, Sterre83, Milena92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Dames,
    Heeft er wel eens iemand mee gemaakt dat je al voor eisprong gevoelige borsten hebt?
    Vandaag dag 10 na menstruatie. En ze doen ineens sinds vandaag pijn ovulatietest gedaan en vond hem al vrij donker waardoor ik nu bang ben hem gemist te hebben.

Bijgevoegde bestanden:

16. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

22 mrt 2024
    1.262
    1.210
    113
    Vrouw
    Moah, ik had misschien 0.5% hoop, dus inderdaad nu vooral 'oke, duidelijkheid, en doorrr'! Morgen al gelijk echo, dus afhankelijk van hoe mijn slijmvlies er dan uitziet, ga ik gewoon gelijk beginnen met spuiten weer. Who knows, 4 is vast in een of andere cultuur een geluksgetal, niet? :roflmao:

Lief vindt dit leuk.
  17. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

22 mrt 2024
    1.262
    1.210
    113
    Vrouw
    Dames, ik heb alles gelezen en ik ben even kwijt wie wat allemaal gezegd heeft, maar ik wilde toch iedereen (en @Basilicum en @Palmpje in het bijzonder) even een dikke knuffel geven. Kunnen we geloof ik allemaal wel gebruiken deze maand..

Panda95, Palmpje, Basilicum en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Ik heb een beetje hetzelfde. Het gaat soms ook zo snel Dikke knuffel voor iedereen.

Palmpje en Basilicum vinden dit leuk.
  19. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.325
    3.319
    113
    Vrouw
    Hier besef ik me ook zojuist dat ik @Palmpje heb overgeslagen. Wat een domper zeg! Hopelijk gaat het nieuwe plan voor je werken!

Palmpje vindt dit leuk.
  20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Bij mij komt dat pas tegen menstruatie.. maar hopelijk wordt hij nog duidelijker en heb je hem niet gemist!

MamaMan0n vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina