MMM start januari 2024 deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Basilicum, May 7, 2024.

Tags:
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

Mar 22, 2024
    1,262
    1,210
    113
    Female
    Nou, echo vanmorgen weer gehad - dit keer 3 hemorrhagische follikels? Dat is me nog niet eerder overkomen, maar volgens de gyn betekent dat dus dat er drie follikels gesprongen zijn vorige keer. Wat gek is, want ik had er maar twee.
    Hoe dan ook, ik mag morgen weer beginnen met spuiten en volgende week kan ik in overleg met de 'hoofdVS' om de verwijzing naar het MUMC klaar te maken.

Al moet ik er wel bij zeggen.. het voelt niet helemaal lekker dat ik dus blijkbaar 3 eicellen had, waarvan geen enkele raak was. Voelt toch alsof er meer mis is dan alleen mijn pcos zo.

2. pingpongpcos

Mar 22, 2024
    1,262
    1,210
    113
    Female
    Ohhh fijn! Hopelijk een rustige dag vandaag verder, en binnenkort heel goed nieuws!

Sterre83 likes this.
  3. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

Apr 18, 2023
    2,861
    2,365
    113
    Female
    Wat fijn! Hoe voel je je? Wanneer hoor je meer?

Sterre83 likes this.
  4. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

Apr 18, 2023
    2,861
    2,365
    113
    Female
    Wil niet zeggen dat er in alledrie een eitje zat ook he. Dus misschien toch niet zo “mis geschoten” als je nu denkt. Maar waar ben je bang voor? Waar denk je aan?

Alles bij elkaar ben je ook wel argumenten aan het verzamelen om ivf te rechtvaardigen, want het klinkt wel alsof je baadt zou hebben bij een iets gecontroleerder proces.

5. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

Nov 9, 2022
    3,325
    3,319
    113
    Female
    Ik snap je gevoel zeker hoor! Maar juist de vele eitjes horen toch bij pcos? En helaas is drie eitjes ook geen garantie :(. Klinkt wel alsof ivf passender is voor jou. Hopelijk biedt dat de uitkomst!

@Sterre83 fijn dat alles goed gegaan is! Ben ook benieuwd wanneer je meer te horen krijgt!

Sterre83 likes this.
  6. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

Nov 9, 2022
    3,325
    3,319
    113
    Female
    Hier een soort van overwinning. Vandaag 5 dagen na tp en niet getest. Morgen ga ik wel testen denk ik. Heb de normale action testen in huis. Daar zou op 6 dagen na tp toch wel iets zichtbaar op moeten zijn? Of beter nog een extra dagje uitstellen?

7. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

Mar 7, 2024
    688
    840
    93
    Female
    Ja lichamelijk is dit wel even een ding. Nu heel erg hopen dat ik geen ohss ontwikkel, wat met mijn hcg trigger helaas best een mogelijkheid is.
    Verder voel ik me mentaal prima, ben heel benieuwd hoe onze eitjes en zaadjes het met elkaar gaan vinden. Spannend! Morgen horen we het aantal bevruchtingen, vandaag weet ik dat er 37 eitjes zijn gevonden in totaal. Echt niet normaal zo veel. De grote afvalrace is begonnen!

Panda95, MamaMan0n and pingpongpcos like this.
  8. Parelbaby

Parelbaby Actief lid

Oct 5, 2023
    311
    141
    43
    Female
    Ik wil graag toch ook hier iets delen… door de pauze neem ik momenteel niet actief mee in het gesprek maar… IK BEN IN SHOCK!!!!

Mijn progesteron is al sinds we in de MMM zitten áltijd aan de lage kant. 2 maanden geleden was mijn progesteron op 7DPO maar 18… sommige ziekenhuizen houden 20 aan maar sommige ook 30 als een goede progesteronwaarde.

Nu ben ik ruim 5 weken bezig met mijn voeding als volgt: 50% gezonde vetten, 30% dierlijke eiwitten en 20% koolhydraten uit groente en fruit.

Vandaag 7DPO mijn progesteron opnieuw latenprikken… en hij is 36!!! Hij is gewoon verdubbeld. :eek:

Misschien een tipje voor de dames hier :)

9. Parelbaby

Parelbaby Actief lid

Oct 5, 2023
    311
    141
    43
    Female
    Wat goed van jou!!! Heel sterk. Als je nog een dagje kan uitstellen, zou ik dat doen, maar 6 dagen na tp zou je meestal wel iets moeten zien (denk ik)

Heeeel veel succes :thumup:

Basilicum likes this.
  10. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

Mar 7, 2024
    688
    840
    93
    Female
    Om turen te voorkomen is een dagje extra struisvogelen misschien niet zo'n slecht idee. Ben hoe dan ook super benieuwd voor je!

Basilicum likes this.
  11. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,850
    113
    Beter is het natuurlijk 10 dagen na tp :roflmao: Als het je lukt zou ik nog dagje wachten :) oja en nog niks gehoord, vorige x kwam dat bericht over invriezen ook pas na 5 of 6 dagen in de app.

@Sterre83 yes het zit erop, heel benieuwd hoe de week je verder zal vergaan. En wát een aantal zeg :eek: daar zal je morgen vast last van hebben sowieso zonder ohss zaken (ik vind de day after het 'pijnlijkste' tot nu toe).

Basilicum likes this.
  12. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

Nov 9, 2022
    3,325
    3,319
    113
    Female
    Ik ga mijn best doen, maar beloof niets :roflmao:. Wanneer wil jij een testje gaan wagen?

Milena92 likes this.
  13. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,850
    113
    Nu denk ik nog op de officiele testdag; dus 15 dpo. Maar ik weet ook dat als het bruinverlies gaat toenemen ik ga testen voor duidelijkheid/houvast/weetikveelwaarom:roflmao: dus ik ga het zien. Ik weet dat ik ook in 20 seconden kan omslaan van: ik ga niet testen naar in een potje piesen :oops::p Maargoed als het blijft bij de minimale bruine stipjes zoals afgelopen dagen dan denk ik dat ik de testdag doe.. vorige tp beetje aversie tegen testen ontwikkeld :o:

14. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,850
    113
    Heb trouwens sowieso nu weer een trigger gehad natuurlijk bedek ik me nu :D...dat blijft bij mij veel te lang hangen dus eerder testen geeft ook alleen maar onzekerheid..

15. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

Apr 18, 2023
    2,861
    2,365
    113
    Female
    37 is echt heel veel! Daar móet wat tussen zitten zeg :) Nu maar even héél rustig aan doen en veel drinken.

Milena92 and Sterre83 like this.
  16. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

Apr 18, 2023
    2,861
    2,365
    113
    Female
    Die /weetikveelwaarom :roflmao:

Danielledkx, pingpongpcos and Lief like this.
  17. pingpongpcos

Mar 22, 2024
    1,262
    1,210
    113
    Female
    Het hoort enerzijds wel, maar dit waren echt gesprongen follikels, en dat zouden ze pas moeten doen als ze rijp zijn.. en dat is wel gek, want dat waren er maar 1,5 bij de laatste echo. Dus ik vind het nu heel eng dat ik zélfs met controle nog 'overstimuleer'. Ben een beetje bang dat ze dit als argument gaan zien om me de volgende keer helemaal niet te laten triggeren.. dus zeker, IVF klinkt als een beter idee zo!
    Nou ja, dat zou niet moeten kunnen toch? Dan zouden het cystes moeten zijn geworden die niet springen - maar ik moet bekennen dat ik daar niet heel veel vanaf weet. Al heb je zeker gelijk, kan best zijn dat het er 'gewoon' maar 2 waren. De gyn had ook geen verklaring waarom dit nu gebeurde en de vorige keren niet.
    Ik ben nu vooral bang dat er meer mis is dan puur het feit dat ik zelf niet tot ovulatie kom - natuurlijk is het geen gegeven dat ik zwanger raak binnen 3 pogingen, maar er knaagt iets, zeg maar? Zou niet kunnen zeggen wat hoor - maar goed, nog één ronde tot we de verwijzing hebben. Volgende week afspraak met 'onze' VS, dan bespreken we 'm verder. Of het gaat lukken of niet zien we dan wel, IVF gaat in ieder geval zéker meer antwoord geven op de vraag waar het nou mis is gegaan.

18. pingpongpcos

Mar 22, 2024
    1,262
    1,210
    113
    Female
    Wat goed!!! Ik ben trots op je :D
    Ik zou zelf nog een dagje uitstellen, zeker met de reguliere testen. Als je het volhoudt, is die ene dag toch net wat duidelijker qua antwoord, wat je test ook gaat zijn. Maarrrr ik weet ook hoe het kan lopen qua gedachtes, dus vooral doen waar je je goed bij voelt!

(en laat het van tevoren weten, want ik ga alles gekruist houden voor je - en kaarsjes zat hier thuis om even te laten branden hoor!)

19. pingpongpcos

Mar 22, 2024
    1,262
    1,210
    113
    Female
    Woooow Sterre wat een aantal! Mijn god, met wat geluk heb je voor 3 jaar (!!) aan embryo's straks ;) maar goed, we gaan ervanuit dat je er maar ééntje nodig hebt, toch? Wanneer hoor je meer over of je mag gaan voor een tp?

20. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

Mar 7, 2024
    688
    840
    93
    Female
    Ja ik zei ook meteen dat 1 kind voor ons echt genoeg is, en die hopen we hiermee te kunnen krijgen. Ze zijn nu in elk geval hun best aan het doen in de petrischaaltjes, zo'n grappig idee
    Maar we moeten het nog maar afwachten de komende dagen, morgen hoor ik hoeveel bevruchtingen er zijn.
    En deze cyclus plaatsen we sowieso niets terug door de kans op overstimulatie. Waarschijnlijk nog een cyclus er tussen en dan de tp.

pingpongpcos likes this.

Share This Page