MMM start januari 2024 deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Basilicum, 7 mei 2024.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

22 mrt 2024
    1.262
    1.210
    113
    Vrouw
    Schoonmaken als in uitspuiten? Dat hoeft niet altijd hoor, alleen als er wat zit om schoon te maken natuurlijk ;) Het is een beetje 'voor de zekerheid' vaak, en om ervoor te zorgen dat alle troep er ook écht uit is. Als dat bij jou het geval was (neem aan dat ze wel gekeken hebben?) is het niet heel gek als dat is overgeslagen. Tenzij er een wondje zit, zijn antibioticadruppels meer dan voldoende.
    Deze site heeft goede, betrouwbare info! Staat ook bij wanneer je contact moet opnemen met een arts. Beterschap iig!

2. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    688
    840
    93
    Vrouw
    Ja het is echt bizar!!
    Er is natuurlijk wel een reden dat we met dit hele traject begonnen zijn, het is gewoon echt nog niet gelukt in de afgelopen 1,5 jaar...
    En als ik straks zwanger mag worden ben ik ook al bijna 41. En ze moeten nog maar blijven plakken, dat zien we helaas wel vaker bij grote puncties; het gaat gewoon niet vanzelf.
    Het is een heel mooi begin, maar er is echt nog geen garantie op een baby.

Milena92 en MamaMan0n vinden dit leuk.
  3. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.262
    1.210
    113
    Vrouw
    Ja nou, haha!
    Een oprechte vraag - heb je wel eens nagedacht over donatie @Sterre83? Want met zo'n scores ga ik er eigenlijk 200% van uit dat je ze niet allemaal nodig gaat hebben (het liefst zelfs maar 1 of 2 ;) ). Ik zou het dan een heel gek gevoel vinden om ze dan maar 'weg te gooien', zeg maar.

Milena92 vindt dit leuk.
  4. Knut10

Knut10 Fanatiek lid

16 mrt 2022
    1.001
    1.205
    113
    Vrouw
    Ach nee. Wat een rot nieuws. Dikke knuffel. Ik hoop dat de laatste jullie lucky number 7 is.

Flora85 en Basilicum vinden dit leuk.
  5. Knut10

Knut10 Fanatiek lid

16 mrt 2022
    1.001
    1.205
    113
    Vrouw
    Dat is op zich wel logisch denk ik! Als je het endometrium dikker had willen maken, dan zou jij oestrogenen moeten nemen, niet progesteron. Progesteron is meer voor het uitrijpen van het slijmvlies (dus de consistentie en functie veranderen, niet de per se de dikte). Maar in ieder geval een mooie meevaller dan dan het meevalt. Ik ben even kwijt of jij nou een dun bms had, want dan zou ik dus eerder de combi met progynova overwegen:thumup:.

Flora85 vindt dit leuk.
  6. Knut10

Knut10 Fanatiek lid

16 mrt 2022
    1.001
    1.205
    113
    Vrouw
    Wooooooow wat een aantal. Ik hoop dat er een paar prachtige embryo's uit ontstaan en een gezond kindje! Mijn duimen draaien voor je.

Sterre83 vindt dit leuk.
  7. Knut10

Knut10 Fanatiek lid

16 mrt 2022
    1.001
    1.205
    113
    Vrouw
    Ligt eraan of er debris of pus uitkomt? (dan spuiten ze meestal uit). Tenzij je dan weer een trommelvlies hebt wat niet intact is, dan weer niet. Dus ligt een beetje aan je klachten en de status van je trommelvlies :) En bovenal: veel beterschap!

8. Knut10

Knut10 Fanatiek lid

16 mrt 2022
    1.001
    1.205
    113
    Vrouw
    Thanks. Ik hoop ontzettend dat de klachten over een paar weken afnemen. Dat zou te overzien zijn. Maar de vorige 8 maanden misselijk zitten nog goed in mijn geheugen gegrift, dus ergens ben ik ook wel wat zenuwachtig. Ik voel me mentaal verder rustig en stabiel, dus dat is wel heel fijn :)

Panda95, klok, Lief en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.262
    1.210
    113
    Vrouw
    Ja dat was ik! Dat is misschien iets voor het vervolg.
    Op zich zat ik 'net' nog oké met 6mm voorafgaand aan de trigger, dus veel dikker hoeft het conform protocol niet.. Was meer om te kijken of het zou helpen. Al blijf ik er toch bij.. dit soort dingen zou ik toch van mijn behandelaren moeten horen, niet van (inmiddels niet meer zo) random vreemden op het internet.
    Ben toch blij dat jullie er allemaal zijn hoor! Ik leer hier echt ontzettend veel:roflmao:

Panda95, Milena92 en Flora85 vinden dit leuk.
  10. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.364
    113
    Vrouw
    Neuh, komt niks uit! Wil er graag zo snel vanaf, hadden het zo staan op deze vakantie. Maar moet de arts hier ook maar gewoon vertrouwen! Spanje staat hoger op de “medische ranglijst” dan Nederland immers (zal ik hier een ronde doen? ;)). Bedankt voor je advies en meedenken!

Milena92 vindt dit leuk.
  11. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.364
    113
    Vrouw
    Ben een beetje bang dat omdat je binnen protocol valt, ze je progesteron geven als een “baadt-het-niet-middel”, verder niet echt meekijken of -denken, want in hun ogen is er waarschijnlijk niets op dat vlak om over na te denken :oops:

12. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.364
    113
    Vrouw
    Daar ben ik dus ook zó bang voor he: dat de pijn straks weg is, maar mn oor dicht blijft. Tis echt een total block joh, in 1 dag ontstaan. Kan dat van ontsteking alleen zijn? Maar goed, eerst moet toch die ontsteking weg. Dankjewel voor het meedenken en je advies!

13. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.364
    113
    Vrouw
    Nou, eerder uitzuigen als ik dr. Google aanhoudt. Hij heeft goed gekeken hoor! Al twijfelde ik een beetje of dat uit onzekerheid of zorgvuldigheid was, omdat ie ook mega lang in m’n goede oor keek. Zijn aanpak wordt hier toch door 3 bevestigd en Spanje is niet bepaald een derdewereldland, dus ga erop vertrouwen, braaf druppelen, pijnstillers vreten en hopelijk snel weer met volle teugen van de vakantie genieten! Bedankt voor je meedenken en advies :)

pingpongpcos vindt dit leuk.
  14. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.364
    113
    Vrouw
    Helaas kan ik niet meer voor je doen dan dit: ik duim heel heel hard dat je klachten snel mogen zakken en dat je heerlijk stralend en fit mag gaan genieten van de rest van je zwangerschap :)

Knut10 vindt dit leuk.
  15. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Ah nee toch! Wat stom! :( Dikke knuffel voor jou ❤️

Basilicum vindt dit leuk.
  16. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Wauw wat een score!

Sterre83 vindt dit leuk.
  17. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.417
    1.615
    113
    Vrouw
    Is inderdaad heel naar om in ene niks meer te horen aan 1 kant. Kan zeker van de ontsteking komen, maar kan ook zijn dat er wel een propje zit. Mocht de pijn over zijn en je nog steeds niks horen, laat dan even weer in je oor kijken. Ga in ieder geval niet met wattenstaafjes aan de gang

Goed dat ze uitgebreid gekeken hebben in ieder geval, hopelijk is het snel over

18. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.364
    113
    Vrouw
    Sow nou, heel vermoeiend en met die druk kletsende spanjaarden soms bijna desoriënterend :roflmao:

Ga het in de gaten houden en zéker terug als het niet open gaat als de pijn weg is. Laat me verdorie niet zomaar mijn welverdiende vakantie door m’n neus boren ;)

Boompje88 vindt dit leuk.
  19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    #2659 Lief, 11 jul 2024
    Laatst bewerkt: 11 jul 2024
    Ja het is echt bij mij elke keer zo... 2 wachtrondes ertussen gingen de sluizen weer open :roflmao: Ik zal het volgende keer nog eens vragen, vind het bijzonder.

Ah Knut geeft heel logische verklaring vind ik eigenlijk haha. Want de stolsels zijn vooral minder bij mij dus maakt progesteron een beter bedje denk ik dan die gekke stolselvorming..

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Geweldig nieuws allemaal! Duimen dat ook weer 90% lekker doordeelt en de vriezer in kan :D

Sterre83 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina