Mooi gezegd, ik sluit me hier helemaal bij aan! En ik hoop en duim dat de wens voor iedereen hier zo snel mogelijk uit mag gaan komen ❤️
Had natuurlijk leuk geweest. Maar had het ook niet verwacht. Bij mijn dochter had ik het eerste hele lichte lijntje op 10 dpo. Dus morgen vind ik wel spannender dan vandaag..
Helaas, hier de testen toch weer wat afgelopen, vandaag NOD dus weinig kans meer. Mijn onderbuikgevoel zit ook 99% van de tijd goed, dus het is goed zo. Ik stop met de medicatie en ben blij dat ik uit deze onzekerheid ben. Voor iedereen, een hele dikke knuffel vandaag! Ik hoop dat er voor degene die nog moeten, heel veel positieve testen uitkomen. Wij gaan door naar de volgende ronde.
@Parelbaby wat super rot is dit Heel veel sterkte voor nu. En ik duim voor heel snel een mooie doorgaande zwangerschap voor je. <3 ICSI2 gaat gewoon jullie kindje brengen. @Loulou12 precies morgen is de dag !!
Ach nee, wat balen! Je had op sommige momenten ook wel een beetje soort van goede hoop toch? Kl*te. Neem de ruimte die je nodig hebt voor deze teleurstelling en dan maar weer met frisse tegenzin vooruit …
Wat rot @Parelbaby! en ik sluit me aan bij de mooie woorden van @Lief. Ik weet nog te goed hoe Moederdag soms kan zijn. Heel erg veel liefs iedereen!
Ik heb net getest, vier trillende zweethandjes hier maar het is goed ..!!! 20 dpo. (Voor de zekerheid twee gedaan..) Oke de clearblue ook gedaan, die geeft 2-3, is dat nog goed als k morgen vijf weken ben?
Wat een práchtige knaltesten meid! Nu ga ik het zeggen hoor: van harte gefeliciteerd Ga je nu lekker genieten?