MMM start januari 2024 deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Basilicum, May 7, 2024.

Tags:
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

Mar 22, 2024
    1,262
    1,207
    113
    Female
    Ah oké, verkeerd begrepen! Ja dan snap ik dat je dat alleen doet haha. En eens, als ik echt overtuigd zou zijn van een mogelijke tweede streep dan zou ik ook best graag samen met mijn partner willen testen! Al moet ik ook toegeven dat ik al hele scenarios in mijn hoofd heb over hoe ik hem ermee kan verrassen. Heb ooit een boekje bij bol gekocht ('you're dad') omdat het toen in de aanbieding was voor €2 en dat ligt oprecht al 3 jaar of zo te wachten tot het ingepakt kan worden.. maar verder loop ik niet op zaken vooruit hoor :roflmao:

Maar wat rot dat dit dus blijkbaar 'normaal' is voor je :/ Kan het nog van alle hormonen en evt trigger zijn, dat je dat misschien langzaam verwerkt? Of iets anders waarop je reageert? Ik zou dan echt benieuwd zijn wat er op een echo te zien is tussen 10-14 dpo, maar daar wil een ziekenhuis vast niet aan mee werken.. laat wat weten als je dit met ze besproken hebt, want het is inderdaad vreemd dat je dit elke keer hebt!

Oh en.. ik blijf toch koppig voor je duimen dat het deze keer wél een "echte" streep is hoor ;)

Sterre83 and Lief like this.
  2. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Heb al een witte test gehad dus Ovitrelle was eruit, en 2 tps zonder Ovitrelle ook positieve testen :) en natuurlijke cyclus al 2 jaar geen tuurstreep te bekennen. Dus die tps doen wel iets.. maar niet genoeg :o:

Vorige tp ben ik het verst gekomen, toen had ik 2-3 op cb en was bruinverlies volledig gestopt.

Achjaaa, ziekenhuis zegt er tot nu toe niet zoveel van.. zal het wel weer aangeven morgen mits er nog een streepje staat.

Henkie in natuurlijke cyclus is gewoon weer een hoopvolle, maar zou ook niet weten wat we nog meer zouden kunnen doen? Hysteroscopie toch vragen om te zien hoe baarmoeder er vanbinnen uitziet? Iets anders dan (of naast) utro?

Jullie daar nog ideeen over?

3. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    nynepien likes this.
  4. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

Nov 13, 2019
    3,487
    3,111
    113
    Female
    Nou ik vind t wel bizar. Is deze test wit als je hem voor je tp doet?
    Hysteroscopie is misschien wel een idee, ik hoop dat ze gewoon alles uit de kast voor je willen halen, omdat je niet al teveel kansen hebt.

5. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Nooit getest vóór een tp , als ik dat dit keer had gedaan had ik een Ovitrellestreep gehad haha, wel vorige natuurlijke cyclus met deze getest, daarom had ik er ook nog eentje liggen, toen echt wit. En 4 dagen terug ook natuurlijk nog.

6. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

Nov 13, 2019
    3,487
    3,111
    113
    Female
    Dus dan weet je eigenlijk 100 procent zeker dat t komt door je eigen hcg aanmaak? Bizar ook dat t dan 4x achter elkaar raak is.
    Een theorie zou kunnen zijn, dat je te makkelijk zwanger wordt? Mijn arts zei dat bij sommige mensen de natuurlijke afweer soort van te laag is, waardoor alles wordt "doorgelaten" als het ware en het dan niet goed eindigt. Maarja dat is maar een theorie.. Ze zeggen toch ook dat 60 procent ofzo van de bevruchtingen eindigt in een menstruatie, misschien dat het bij jou wel heel snel blijft plakken, maar zoals bij de meeste mensen, dat t wel een aantal pogingen duurt voordat t echt goed blijft plakken? Vorige poging was immers al aardig ver gelukt. Vind t wel bizar hoor! Zou fijn zijn als ze hier in het ziekenhuis ook bij mee denken.
    Wat voel en denk je er zelf over?

7. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

Nov 13, 2019
    3,487
    3,111
    113
    Female
    @MamaMan0n

Wat lief dat je t vraagt <3 Over t algemeen wel oke. Het verdriet blijft wel hoog zitten, maar gaat soms ook wel naar de achtergrond met wat afleiding. Daarnet zag ik iemand op t forum met dezelfde uitgerekende datum voorbij komen, dus nu weer ff verdrietig en teleurgesteld. En ik ben nu soms ook wel een beetje boos. Moet t ook gewoon bij deze groep houden en niet verder t forum afstruinen;)

Maar jeetje wat een heftigheid zeg, ik snap helemaal dat je ondanks de grote angst toch echt uitkijkt naar morgen. Goddank mocht je eerder. Ik ben ook als de dood van de tandarts maar als je zoveel pijn hebt dan zet je je daar toch even wat makkelijker overheen, alles om er vanaf te komen.
    Succes morgen en komende tijd met alles. Persoonlijk zou ik, ondanks het wachten, tp toch nog even laten gaan. Maargoed dat is mijn mening van n afstandje ;)

pingpongpcos and MamaMan0n like this.
  8. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Ik zou het niet doen.. hoe lastig ook die maand, jouw lijf heeft echt even rust nodig denk ik..

@Milena92 hihi ik had mezelf nou nooit geschaard onder makkelijk zwanger worden :D

Ach we zullen het wel nooit weten, ziekenhuis kan en gaat er weinig mee doen denk ik hoor. Ik voel er niet zo heel veel bij eigenlijk dit keer. Het went al :roflmao: Ben er natuurlijk vandaag mee bezig, zag hem niet aankomen, maar misschien is hij morgenvroeg al wel weer blanco :)

Enne boosheid en verdriet mogen en moeten er ook gewoon zijn hoor, tis ook niet niks he!

@Basilicum al een berichtje terug gehad?

@ allemaal sorry van zoveel gespam van mij hoor, dit is enige plek waar ik het dan zo kwijt kan :cool: Mn man ook wel maar die is gewoon mannennuchter natuurlijk :p

Milena92 and MamaMan0n like this.
  9. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

Mar 7, 2024
    688
    840
    93
    Female
    @Lief wat een achtbaan is het weer voor je. Ik wil echt nog heel graag even verder duimen voor wat er nu dan ook aan het gebeuren is. Die combi van dat vroege bloed/bruinverlies en steeds positieve testen moet toch te verklaren zijn...?
    En teveel vind ik het zeker niet :cool:

@MamaMan0n Vind het echt zo heftig voor je!!
    Wanneer moet je besluiten of je wel of geen tp gaat doen volgende cyclus? Misschien kun je tegen die tijd besluiten, dan weet je ook hoe het met je tanden is gegaan.
    Super veel succes morgen, hoop dat ze je snel, stressloos en heel effectief kunnen helpen!

@Basilicum sterkte!! Zo balen ook voor je dat het zo lang duurt voor je menstruatie komt badat je gestopt bent met de utro..

@Milena92 je mag ook boos zijn he.... Het is ook f%#ing oneerlijk, en mega confronterend als iemand dezelfde datum heeft.

Ik voel me wel weer oké, bij de controle op maandag waren mn eierstokken nog steeds vuistgrootte.. En dat moet gewoon rustig aan slinken en weggewerkt worden. Blij dat ik gewoon alles weer kan doen!
    Ennnn 11 cryo's!

Panda95, Boompje88, klok and 3 others like this.
  10. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

Nov 13, 2019
    3,487
    3,111
    113
    Female
    @Sterre83 en @Lief dankjullie dames <3 Dat geldt ook voor mij wat jij zegt Lief, dit is toch de enige plek waar je echt alles kwijt kan wat dit betreft.

@Sterre83 wow dat is echt heel groot zeg. Inderdaad gewoon rustig aan blijven doen <3 Is niet niks zon punctie!

@Lief haha ja dat makkelijk zwanger worden is misschien niet handig gezegd, maar als jij een emmy krijgt dan plakt t wel heel snel! Toch zouden ze dit in het ziekenhuis als aanknopingspunt moeten zien voor iets vind ik. Het is toch een bijzondere situatie zo. Maarja waarschijnlijk denken zij, je moet gewoon wachten tot eentje echt goed plakt. Tsja wie weet gebeurt dat dan ook volgende maand.

pingpongpcos likes this.
  11. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Whoehoe mooi uitgangspunt! En zeker heel rustig aan doen!

Sterre83 likes this.
  12. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,020
    1,036
    113
    Wat goed 11 emmy's hier ook met 11 begonnen!

Ik hoef pas te beslissen als ik mn eisprong heb hoor. Dus dat duurt nog 2.5 week zo iets.

Maar ik twijfel heel erg we zien wel.

Sterre83 and Milena92 like this.
  13. pingpongpcos

Mar 22, 2024
    1,262
    1,207
    113
    Female
    Oké nee maar wacht even. Als het 4x 'raak' is dan denk ik dat je echt wel mag staan op verder onderzoek!! Ik zou dan écht heel graag middels echo willen weten wat er dan gebeurt. Al 4x positief testen (op rij begrijp ik dus??) maar geen voortzetting is wat mij betreft reden zat voor verdere diagnostiek - mits je dat zelf wil natuurlijk.

En geen sorry zeggen voor het gespam! Sowieso a) omdat wij jóú vragen stellen en jij gewoon antwoord en b) daar zijn we hier voor toch? Ik vind het juist fijn om updates van iedereen te krijgen, dus kom vooral maar door met al die gedachtes en spam! ;)

Panda95, Flora85 and Milena92 like this.
  14. nynepien

nynepien Actief lid

Mar 19, 2024
    144
    183
    43
    Female
    @Lief wat een rollercoaster bij jou zeg! Stiekem hoop ik dat dit hem gewoon is en de test verder op gaat lopen!

Hier gaat alles prima! Uiteindelijk niet meer getest voordat we op vakantie gingen, was geen tijd meer voor in het gehaast om op tijd op Schiphol te zijn haha :roflmao: Denk eerlijk gezegd wel dat m’n menstruatie er aan komt, maar we gaan het zien vrijdag! Tot die tijd blijf ik lekker struisvogelen op een Albanees strand haha:cool: Moet zeggen dat dat hier op vakantie wel beter gaat dan thuis, ben er een stukje minder mee bezig nu gelukkig :)

Panda95, Knut10, Milena92 and 2 others like this.
  15. pingpongpcos

Mar 22, 2024
    1,262
    1,207
    113
    Female
    #2855 pingpongpcos, Jul 17, 2024
    Last edited: Jul 17, 2024
    Pfff wat een verhaal.. Fijn dat je eerder terecht kan, maar kut dat het nog altijd niet beter is :/ Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent.

Ik sluit me wel aan bij wat de andere dames ook al zeiden - misschien is het voor nu beter om een ronde even rust te nemen. Met het ziek zijn, alle pijn (en stress!), medicatie, en dan ook nog eens verhuizing en wissel van baan.. Dat kan ook niet goed zijn. Plus, als je ook nog eens verzwakt bent omdat je niks binnenkrijgt, lijkt het mij geen goede timing!
    Misschien kun je voor jezelf uitschrijven wat je belangrijker vindt? Het risico om een plakker te missen, of het risico om een 'goeie' emmy verloren te laten gaan omdat je niet gezond bent? Zijn twee 'what ifs' natuurlijk, maar mij helpt dat wel met keuzes maken!

MamaMan0n likes this.
  16. pingpongpcos

Mar 22, 2024
    1,262
    1,207
    113
    Female
    Dat klinkt als een prima plek om te struisvogelen, haha. Geniet ervan! :D

17. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

Nov 26, 2023
    1,416
    1,614
    113
    Female
    @Lief wat een enorme mindfuck zegt. Ik snap je gevoel erbij wel, dat het eigenlijk niks kan zijn. En dan toch dat streepje he? Super frustrerend. Zou geweldig zijn als het toch ineens iets is, dus ik duim tegen beter weten in nog even door voor je

@Basilicum wat naar dat je weer zo'n heftige tijd moet doormaken nu. Heel veel sterkte. Ik hoop dat het ziekenhuis toch een beetje wil meebewegen met je, vertrouwen mag toch wel van beide kanten komen lijkt me

@Milena92 herkenbare gevoelens. Dikke knuffel

@MamaMan0n heel veel sterkte morgen, hoop heel erg voor je dat ze je snel van de pijn af kunnen helpen. Wat tp betreft zou ik misschien wel even wachten, hoe lastig dat ook is. Denk dat het fijner is om letterlijk en figuurlijk wat beter in je vel te zitten. Maar doe vooral wat goed voelt voor jou

@Sterre83 oef, zo groot nog. Doe lekker rustig aan dan. En hele mooie score, hoop dat er een plakker tussen zit straks!

@nynepien lekker genieten van je vakantie in struisvogelmodus!

MamaMan0n, Milena92 and Sterre83 like this.
  18. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

Nov 26, 2023
    1,416
    1,614
    113
    Female
    @Flora85 @Basilicum het is niet
    In principe hoeft de cyste niet echt impact te hebben. Wel kan ie bij een eventuele volgende punctie in de weg zitten of de groei van follikels belemmeren. Dus dat is wel balen. Voor de tp's nu maakt het niet uit

Ben vooral angstig dat het een teken aan de wand is dat er nog meer endo aan het groeien is en dat ik ook weer meer pijn ga krijgen. Wil gewoon echt niet meer terug naar de situatie voor de eerste operatie

Maar goed, laten we van het goede uitgaan en hopen een succesvolle tp straks. Dan hoef ik me er in ieder geval 9 maanden niet druk om te maken :o:

19. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

Nov 13, 2019
    3,487
    3,111
    113
    Female
    Ik hoop ook vooral op dat laatste :D

Boompje88 likes this.
  20. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

Nov 9, 2022
    3,323
    3,317
    113
    Female
    Dank allemaal voor de lieve berichten!

@Lief het is de vrouw van de broer van mijn moeder, dus dat scheelt een beetje door de andere kant van de familie ;)

Wat zijn jouw streepjes weer bizar zeg… Het is dat ik weet hoe het vaker bij jou gaat, anders zou ik nu schreeuwen dat hij positief is. Wat ga je aan het ZH doorgeven als je vandaag weer zo’n streepje heb? Want eerlijk is eerlijk, hij staat er wel echt gewoon…. Is het een idee om op progesteron te prikken? Misschien is alleen utro gewoonweg niet genoeg voor jou. Er bestaan ook aanvullende (of vervangende) injecties met progesteron toch? En weten zij wel dat jij iedere keer streepjes plast? Dat is en blijft toch echt heel vaag…

@MamaMan0n heel veel sterkte meid. Snap dat het nu echt doorkomen is. Ik hoop dat je kan genieten van de oplevering deze ochtend, heel spannend! Overigens geen bericht terug gehad, ja dat ik vrijdag een belafspraak heb. Dus ze gaan de ‘nee’ wel even persoonlijk overhandigen ipv op de app :thumup:

Ik snap je twijfel over te tp heel goed. Normaal zou ik altijd zeggen, een pauze is misschien wel fijn. Zeker in jouw situatie nu! Maar soms heb ik bij mijzelf iig het gevoel dat mijn punctie een ‘slechte batch’ is, en ik kan niet wachten tot ze op zijn, stom he? Hoe sta jij daarin? Ga je er nog hoopvol in? Je hebt gelukkig de tijd nog eventjes na te denken.

@Milena92 jouw gevoel is helemaal begrijpelijk hoor. Ik vind je al bijzonder geïnteresseerd en sterk overkomen, terwijl je echt wel een verlies te verwerken hebt. Voel wat je moet voelen, hopelijk snel een nieuw wondertje om je energie op te focussen, hoewel dat natuurlijk de eerste periode retespannend zal zijn. Heb je al enig idee wanneer je de volgende IUI wil/ kan doen?

@Sterre83 wat een mooie score! Hopelijk snel weer een rustige buik. Heb je er ook nog last van zelf? Weet je al hoe de tp er uit gaat zien? Natuurlijk of kunstmatig?

@nynepien fijne vakantie! Hopelijk komen jullie met zijn 3-en terug ;). Heb je testen meegenomen of ga je een albanees exemplaar doen als je menstruatie uitblijft?

@Boompje88 fijn dat het iig voor de tp niet uitmaakt, maar ik snap heel goed je angst voor de pijn. Lijkt me vreselijk, dat endo. Ik vind een normale menstruatie al k*t, dus ik snap je helemaal. Maar inderdaad, we gaan er gewoon voor dat je je daar de komende 9 maanden niet druk om hoeft te maken :)

Milena92, Boompje88 and MamaMan0n like this.

Share This Page