Je kunt ook iets later starten ik heb dat ook wel eens gehad tijdens een vakantie tie en begon pas op dag 5 of 6 met spuiten. Tegen het zkh heb ik dit niet verteld, ik wilde geen ronde overslaan. Volgens het zkh was mijn eisprong iets later als normaal, kan gebeuren
Wat een goed nieuws! Succes! Ik zou persoonlijk wel utro gebruiken, maar al mijn doorgaande zwangerschappen waren met utro. Die zonder utro zijn niet goed afgelopen. Dus ik geloof heilig in utro. Het helpt je bms rustig te houden. Maar ik snap jouw overweging ook. Ff rustig denken de komende week
Wauw wat een goede nieuwtjes lees ik hier, fingers crossed voor iedereen!! Hier vanmorgen een test proberen te doen, had 1 Etos test meegenomen zodat ik niet te vroeg zou gaan testen, blijkt die ene test een dud te zijn Helemaal niet doorgelopen… Vandaag helaas geen enkele farmacie tegengekomen, dus morgen maar opnieuw op zoek en in m’n beste Albanees een nieuwe test kopen als ik dan nog niet ongesteld geworden ben Verder dacht ik begin van de week dat het er wel aan zat te komen, maar de buikkrampen zijn eigenlijk juist minder geworden, dus ben heel benieuwd. Verder wel duphaston gebruikt t/m gisteren dus dat ik nog niet m’n menstruatie heb zegt helaas ook nog niets…
@Basilicum @pingpongpcos @Flora85 wat een ongelooflijk fijn nieuws allemaal zeg! Sluit me graag aan bij het goede nieuws, mijn ovulatietest net was eindelijk positief, dus volgende week tp!
Jeetje meiden wat fijn al dat goeie nieuws! We gaan een mooie, en in elk geval hoopvolle, zomer tegemoet!
Bedankt voor alle adviezen mbt utro meiden. Ik twijfel erg, maar neig naar geen utrogestan. Mijn lichaam heeft het eerder gedaan zonder, dus ik neig naar dat nog een kans geven. Maar zal het sowieso tijdens de uitgangsecho nog even goed bespreken met de arts. Nu maar wachten tot ik eindelijk ongesteld word
@Basilicum @Lief en @Flora85 bedankt voor jullie hele lieve steunende berichtjes! Ik blijf nog even in de boze/verdrietige modus met hier en daar wat leuke afleiding. En @klok nee werk heeft niks gedaan qua kaartje ofzo, helaas. @Basilicum, @pingpongpcos en @Boompje88 wauw ik voel gewoon dat dit jullie ronde gaat worden meiden. Echt geweldig dit allemaal <3 ik duim zo hard voor jullie. @Flora85 geweldig dat t nu heel dichtbij komt meid Met een lekkere (hoop ik toch?) vakantie achter de rug ga je er weer voor. Dit moet t gewoon worden. @nynepien wow ja ik snap dat dit spannend is, heb je net zon slechte test Ik duim voor je voor een geweldige verrassing
Vakantie was echt nog heerlijk! Wil niet weg, hihi. Maar lijkt erop dat ik al ongesteld ben, dus wordt nog een maand wachten vrees ik.
Dat duurt bij jou toch altijd eindeloos he, zo bizar dat we er allemaal anders op reageren. Bij mij is mn menstruatie niet meer of erger geworden na het stoppen, merk 0,0 verschil.. dus ik heb geen flauw idee wat bij mij nu dag 1 is. Dit keer niet erg want slaan toch een cyclus over natuurlijk. @Flora85 he potver als je er niet op zit te wachten komt het natuurlijk wel..
Helaas, test was negatief! Merkten beiden dat we toch wel hoop begonnen te krijgen nu, maar helaas toch niet raak. Nu eerst even verder van de vakantie genieten en dan 12 augustus weer een afspraak bij de gyn om te evalueren hoe nu verder
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo) Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor) Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF 2 MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1.7 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 2 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF 1 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 40 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 38 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 36 jaar - 1e kindje - ICSI Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 3 Afspraken 24 juli - Danielledkx - 1e echo 6w3d (i.v.m. vakantie) 12 augustus - nynepien - evaluatie IVF/ICSI 19 augustus - gesprek voor laatste tp ivf2 Test datum ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Danielledkx - 16 maart
He bah, wat ontzettend jammer zeg, snap dat je hoop kreeg. Geniet nog even van je vakantie dan in ieder geval