MMM start januari 2024 deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Basilicum, 7 mei 2024.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klok

klok Bekend lid

14 dec 2015
    902
    853
    93
    NULL
    NULL
    Ja als je ziek word tijdens je vakantie, meld je je ziekop het werk. Je verlofuren behoud je dan.
    Sterkte morgen!

Milena92 vindt dit leuk.
  2. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

22 mrt 2024
    1.262
    1.205
    113
    Vrouw
    Oh ja inderdaad! Dan duim ik voor ons beiden :D Ik heb sinds gisteren al van 3 mensen te horen gekregen dat ze een goed gevoel hebben over deze ronde voor me, dus wie weet waar we straks staan ;)

Panda95, Flora85, Sterre83 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    +1!
    Een vriendin van mij zei vorige ronde ook, volgens mij word dit m. Is wel uitgekomen ;)

pingpongpcos en Boompje88 vinden dit leuk.
  4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.842
    113
    Ik had toch gezegd dat ik steeds met utro minder ongesteld ben? Mijn lijf dacht há niet zo hard zulke dingen roepen jij :roflmao:

Ik heb dus eerst vanaf de punctie 9 dagen bruinverlies gehad, sommige dagen wel minimaal hoor, toen 2 dagen echt meer, toen 6 dagen bloedverlies gemixt met bruin en vandaag dikke vieze stolsels :o: dus... vandaag zal wel dag 1 zijn dan..?

Hoe kan er zoveel uit zo'n klein orgaan komen :|

Ik heb deze maand de kruidvat goed gesponsord iig :thumup:o_O

Had ik al gezegd dat ik er even helemaal klaar mee ben? Nee? Bij deze! :roflmao:

5. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.416
    1.614
    113
    Vrouw
    Oh, ik kan me dit zo goed voorstellen he! Zou er ook helemaal klaar mee zijn even. Hopelijk gooit je lichaam het er dan nu even heel snel uit en ben je er straks ook echt klaar mee. Dikke knuffel

6. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Volgens mijn gyn is inderdaad “de sluizen open” dag 1. Wel echt jammer dat je zo’n rommelige maand gehad hebt, bijna driekwart van de cyclus aan het klooien geweest dan :(

Je gaat nu lekker op vakantie toch? Even resetten dan maar. En dan … Dan, komt Henkie de boel rechtzetten!

7. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Sterk en krachtig van je dat je (h)erkent wat het met je doet en daar ondersteuning bij zoekt.

Ik geloof eerlijk gezegd wel in van die stunts van dan op vakantie natuurlijk zwanger raken. Niet om wat de meesten onwetenden zeggen als in “ontspannen en loslaten” enzo hoor, maar meer omdat de natuur gewoon zo flauw is. Maar wel positief flauw in dit geval, dus ga het heel hard voor je hopen! Hoop dat je hoe dan ook een beetje geniet van je vakantie :)

nynepien vindt dit leuk.
  8. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Zekers! Ik had natuurlijk oorontsteking op vakantie en wij hadden een stel ontmoet waarvan de vrouw HR-adviseur is. Zij zei ook: gewoon ziekmelden.

Milena92 vindt dit leuk.
  9. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Ik ben inmiddels thuis en nog niet echt ongesteld (neem wel vaker zo’n heerlijke aanloop). Twijfel nog steeds een beetje door de toch wel ongezonde maand (ziek, antibiotica, maar ook ongezond eten, geen supplementen en veel drank - want dat mocht gewoon bij deze antibiotica), dus heb waarschijnlijk nog 1, 2 of misschien 3 dagen om te beslissen over komende cyclus :oops: (Voorheen zou ik 100% zeker gewacht hebben en zou dat degenen van jullie met hogere opbrengsten ook adviseren, maar nu ik mijn lage opbrengst en laatste zorgwekkende afc ken, vind ik nóg een maand overslaan ook wel weer een ding)

10. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Hier nog 1 die op der menstruatie zit te wachten. Eisprong te vroeg en nu dit :roflmao: is het deze maand de maand van te late menstruatie?

Houdt er rekening mee dat je eicellen al 3 maanden van te voren klaar liggen dus een maandje niet op je eten oid letten maakt niet zo heel veel uit denk ik.

11. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.842
    113
    Ik zou er voor gaan :cool: lekker eens een andere voorbereiding joh :p

En ik moet deze week nog werken en dan idd 3 heerlijke weken vakantie. En die gaan volzitten met franse wijntjes, ik heb er echt even totaal schijt aan :roflmao: de hardloopspullen gaan wel mee hoor ;) maar verder blijft alles thuis. Toch geen idee nu wat cyclus gaat doen en die eileiders schijnen potdicht te zitten dusss. Met een puber naast je in de tent is het sowieso een uitdaging :o:

Panda95 en klok vinden dit leuk.
  12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.842
    113
    Vandaag overigens ook gelijk vrijwel niet meer ongesteld, moest er duidelijk nog ff uit gister :rolleyes:

13. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Misschien de stand van de maan ofzo? ;)

Nee ja, dat is ook weer zo! Het zijn misschien ook wel meer smoesjes dan iets anders hoor, bang voor de teleurstelling(en) weer.

MamaMan0n vindt dit leuk.
  14. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Haha, nou, das waar! Wie weet is het juist wel een goede voorbereiding ;)

Groot gelijk hoor! Lekker genieten en gewoon volledig richten op een leuke vakantie. Jij bent zo heerlijk droog :roflmao: Wij hadden er nog een houten wandje tussen, maar vond zelfs dat nog te ongemakkelijk (zeker toen ik had ontdekt dat er een gaatje in zat waar je doorheen kon kijken :p)

Lief en klok vinden dit leuk.
  15. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Misschien juist wel goed dat je lijf er even lekker alles uitgeknald heeft!

16. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.416
    1.614
    113
    Vrouw
    @Flora85 lastig. Voor zowel wachten als nu meteen door valt wat te zeggen. Doe wat goed voelt voor jou op dit moment

@Lief fijn dat het lekker snel achter de rug is zo

@Basilicum succes met de echo vandaag!

@Milena92 hoe gaat het met jou? Pillen genomen? Ik hoop dat het een beetje meevalt. Dikke knuffel

Flora85, Milena92 en Basilicum vinden dit leuk.
  17. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.322
    3.310
    113
    Vrouw
    @Lief wat een gedoe zeg die menstruatie! Hopelijk is het er nu uit! Nu wachten op het gesprek en dan een plan maken voor slome Henkie? Heb jij nou altijd een tp in natuurlijke cycus of is het helemaal kunstmatig? Zou een wisseling daarin misschien ook voor het bloedverlies kunnen helpen?

@Milena92 ben ook benieuwd hoe het met je gaat. Je bent in mijn gedachte!

@Flora85 ik heb geen zinnig advies voor je ben ik bang. Medisch weet je nu waar je staat, maar ik zou zeggen luister vooral naar je onderbuik! Ga ik ook (meer) proberen te doen.

Flora85 vindt dit leuk.
  18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.842
    113
    Succes vandaag @Basilicum, de start voor een mooie tp :cool:

En ik had mn laatste tp in natuurlijke cyclus met utro. Ook een keer met Ovitrelle als soort extra kickstart, maar daar kwam mn eigen eisprong ook eigenwijs al soort van doorheen. En natuurlijk 2x na een punctie is ook een soort kunstmatig?
    Ik weet niet goed hoe ze dat kunstmatig bij mij zouden moeten doen?

Tot nu toe was die in natuurlijke met alleen utro het meest succesvol en bij genoeg hcg stopte het bruin. Ik ga denk ik vragen om andere manier van progesteron of paar x kleine dosis hcg na tp, dat doen ze in t buitenland wel.

En gewoon geen verse meer mochten we voir ivf 3 gaan. die cyclussen zijn belachelijk haha. Maar idd eerst Henkie!

19. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    @Boompje88 en @Basilicum lief!!
    Ik heb gisterochtend de progesteron verlagende pil genomen en dat deed niks (gyn zei meestal doet dat nog niks, plus die was wss al niet hoog meer), en nu net de cytotex ingebracht dus ben benieuwd.. vind t eng, maar hoop wel echt dat t iets gaat opleveren.

Basilicum vindt dit leuk.
  20. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

22 mrt 2024
    1.262
    1.205
    113
    Vrouw
    Ik denk aan je.. hopelijk valt het allemaal mee en kun je snel door, of in ieder geval deze hele ellende achter je laten ;)

Milena92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina