En de clearblue is helemaal goed hoor. Het is in de praktijk soms wat eerder, maar officieel gaat ie überhaupt pas naar 2-3 met 5 weken zwangerschap.
Ik hoop het ook, maar echt nul kwaaltjes momenteel, dus verwachtingen zijn laag. Maar goed, vorige tp had ik alle denkbare kwaaltjes en had ik het gevoel dat het gelukt was en toen was het niks, dus hoop dat ik er gewoon lekker keihard naast zit
Wauw mooie strepen zeg! Beter dan dit kon de uitkomst niet zijn, zo fijn voor je! 3+ kan volgens mij idd prima wat later daar heb ik al zoveel stress over gelezen bij meiden..zou ik niet over inzitten
@Milena92 wat een prachtig Moederdag cadeau!! Het is je van harte gegund. Gefeliciteerd!!! Ik proost op een wolk van een baby over een maand of acht! X
Bedankt lieve meiden, echt superlief <3 En sowieso bedankt voor alle steun .. en de geruststelling over de CB, daar zullen vast al wat topics over geopend zijn @Flora85 Hoe is het met jou, hoe bevalt het om even een pauze in te zijn gegaan? Hopelijk goed. En ja ik heb nu zeker meer vertrouwen wel blijft t in mn achterhoofd dat is eerst dagelijks opliep, toen heel langzaam/stagneerde en toen weer goed opliep. Dus ik blijf misschien nog een beetje voorzichtig. Maargoed dat is oke, mn arts zei vorige keer ook, wacht maar even met blij worden tot je een kloppend hartje hebt gezien Maar ik ben überhaupt heel erg blij dat het gelukt is. Oh en niet veel kwaaltjes. Eigenlijk alleen heel de tijd snel bloedheet, maar zodra ik bvb de schaduw inloop dan wil ik gelijk een trui beetje alsof je ziek bent, maar dan zonder de ziekte ellende haha. @Lief is de kamer helemaal klaar trouwens? Ik ben zelf ook bezig, een grotere kamer voor de kleine. Dus zit nu ook met een verbouwing haha al een flink tijdje inmiddels. @Boompje88 Misschien is dit het juist, dat je niks voelt, en dat dat goed is
@Milena92 wat geweldig! Gefeliciteerd!! @Parelbaby echt balen voor je... sterkte voor nu en heel veel succes met de volgende ronde!
@Milena92, wel een heel eind ja! Ze moet nog een kleine kledingkast en die hebben we nog niet helemaal gevonden en als die een plekje gevonden heeft de spiegel nog even ergens terug ophangen, maar dat heeft geen haast beide (grote kledingkast staat in andere kamer maar ze wil dat niet meer). Alles is geschilderd, nieuwe twijfelaarhoogslaper, nieuw bureau, nieuwe rolgordijnen en lampen dus ben tevree Ze wil zelf nog soort zitzakbankje voor onder hoogslaper, maar daar mag ze zelf voor meesparen Opzich kan ik door voor project babykamer nu mja.. Edit: Nou hier net op dag 11 alweer een positieve ovulatietest, tis ook niet dat mijn lijf denkt; ff rustig an na zo'n mislukte tp ofzo
Jij durft met een hoogslaper. Ik vind dat toch zulke ellendige dingen om het bed op te kunnen maken. Die komen er hier niet in