Ohhhh spannend! Hoe was het gegaan? Zijn wij nou echt de enigen in onze wachtweken, trouwens? Vind het toch maar eenzame boel zo op het lijstje hier, maar zal wel aan de zomervakantie liggen denk ik..
Des te meer mensen die voor jullie aan het duimen zijn . Ik zat vorige x ook alleen op het wachtbankje. Het is natuurlijk een groepje uit januari en (gelukkig!!!) zijn er ook al een hoop zwangere. Toen we begonnen zaten er altijd wel 4/5+ mensen tegelijk in de tww. Het wordt steeds minder druk met afspraken. Hoewel ik het wel écht heel erg leuk vind hoe actief deze groep blijft!
Haha ja dat is waar, hopelijk helpen al die duimen en gekruiste vingers/ledematen mee voor ons beiden! En ja als je het zo zegt, logisch wel. Hopelijk kunnen we straks elkaar weer allemaal tegenkomen in het 'zwanger na MMM' forum, dan houden we de boel daar gewoon actief. Maar verder volledig met je eens, ik ben iedere keer weer blij met ieders input en ervaringen hier! Is toch fijn, als je mensen (digitaal) om je heen hebt die het écht begrijpen.
Ja jammer he dat je nu steeds alleen zit of met heel weinig, maar ook wel logisch, die lichamen laten zich niet altijd plannen.. en tuurlijk een mooi rijtje zwangeren. Maar al bij de 2e tp zag je dat alles uit elkaar schoof ook Ik moet ff bijlezen verder laatste 2 werkdagen en ook nog alleen dus ik multitask me te pletter.
Zwengelen we daar lekker de boel aan, laat dát onze doelstelling zijn! En we kunnen nu wel lekker hard voor jullie juichen inderdaad
Je begint dan natuurlijk allemaal in januari, maar daarna gaat het bij iedereen anders. Jij bent hard aan het werk dus! Straks wel lekker met voldaan gevoel aan je Franse wijntjes dan, heerlijk! Voor nu: werkze!
Bedankt allemaal! Is prima gegaan, mooie blasto teruggeplaatst. Had ook de liefste en fijnste arts die er rondloopt, word helemaal rustig van haar altijd, echt superfijn. Over 10 dagen bloedprikken, maar dat is zondag en dat kan dan niet, dus wordt het maandag. Ga dat weekend ervoor wel zelf testen denk ik. Net heerlijk ergens geluncht met man en nu lekker bijkomen. Vandaag vrij genomen van werk en dat bevalt me eigenlijk prima. Mocht er een volgende nodig zijn dan doe ik dat weer zo denk ik. Maar voor nu een heel goed gevoel bij deze. Laten we hopen dat ik er nu eens een keer niet naast zit
Ahh ja het viel me ook al op laatst en toen dacht ik, ja natuurlijk zijn er gewoon al een hoop mensen zwanger. Maar desondanks is er altijd heel veel waardevolle (en humoristische) input in deze groep <3 En er mogen altijd mensen mee praten natuurlijk ook al startte je niet in januari haha. Maar iedereen in deze groep móet zwanger over naar de zwanger mmm groep. Punt!
Fijn om te horen dat het allemaal zo’n positieve ervaring was. Kan alleen maar helpen! Nu duimen draaien en vertrouwen op je (onder-)buik, letterlijk en figuurlijk!
Joh ik had eigenlijk niet door dat jij niet spuitte..je slikte dan zeker gewoon de medicatie? God dit klinkt weer lekker fout Snap dat je dan weer even moest slikken ja.. (figuurlijk..goh nu wordt het echt ingewikkeld ) but you did it!! Op naar die eisprong! Dat van die volgorde wist ik eigenlijk niet, wel dat ze dan vers de beste selecteren voor dat moment. Lekker dus, daar zijn mijn beste 2 zo hop weggegooid voor mn gevoel Ik moet daar echt bij evt 3de poging goede afspraken over maken..dat we niet vers tp'en.. het voelde vorige tp al zo maar dan denk je nog; ach.. zal toeval zijn...
Oja dan zou ik het ook doen hoor! Wij mogen het ook als we willen, maar ik vraag me dan af wat geeft meer kans, twee keer eentje of 1 keer 2. Voor ons gevoel spreiden we liever, maar heb nog geen googlestudie gedaan
Best kans dat je dan binnenkort gewoon zelf ook ongesteld gaat worden.. maarja idd hoelang ga je daar op wachten. Wanneer gaan jullie ook alweer op vakantie?
Top, hartstikke PUPO en bij @pingpongpcos op de wachtbank! Ik duim voor jullie dames En @Flora85 ook weer op het lijstje jeah! Nadat ik dat berichtje poste tijdens het werk belde mijn collegaatje via teams dat ze zwanger was. Ze had vanmorgen de 13weken echo gehad en uitslag nipt etc en alles was goed. Superleuk voor haar natuurlijk en werkelijk de énige zwangere in mijn omgeving. Lief dat ze me even voor de rest inlichte, maar heloof niet dat ik er moeite mee heb. Haar plaatje staat zo ver vd mijne (1e kindje, jong ) misschien als ik straks met lege handen sta en zij met dikke buik..mja zien we dan wel Ohnee Henkie haha
@Lief ja precies dat denk ik ook wel? Zou je een eisprong kunnen hebben met bruinverlies? Volgens mij niet toch. Het is echt dat vruchtbare slijm sinds gister, maarja wel met bruinverlies. Het rode/verse bloed is nu trouwens zon 3 dagen geleden. Dat is wel fijn hoor, misschien dat t dan stopt voor n eventuele menstruatie. We gaan zondag op vakantie, lijkt me toch fijn. Mag ik dan nu nog steeds geen tampons gebruiken of inmiddels wel? Ik heb de tweede medicatie ronde genomen, super succesvol! Mn darmen raakten er helemaal van in de war. En mn maag ook (ik had ze nu oraal ingenomen). Maar geen bloed
Verbaasde het je dat je er niet echt van schrok? Snap wel dat t misschien meeviel omdat jullie situaties nu anders zijn. Als ik jaloers ben op een zwangere vrouw die voor de eerste gaat dan zeg ik tegen mezelf, uhm Hallo, jij hebt er al een he. (Mijn hoofd gaat er blijkbaar vanuit dat iedere zwangere die ik zie lopen dat makkelijk en snel geworden is, en dus ben ik dan jaloers, lekker logisch). Ja jij hebt gelukkig Henkie