Zo eens met iedereen hier. Ik hou van dit groepje! Ik ben wat stiller allemaal hoor. Sinds donderdag de sleutel. Beneden is alles zo goed als geschilderd. Vandaag onze vloer geleverd gekregen. En natuurlijk mn gebit laten doen... Godzijdank weinig last er van. Kan eindelijk weer alles eten zonder pijn. Het heelt al erg mooi!. Verder kan ik nog niet op het lijstje. Gisteren eindelijk m'n menstruatie gekregen maar helaas m'n eisprong valt precies net voor de vakantie van de kliniek, maar dat is oké. Heb het nu druk zat. Ergens in september wel weer.. vindt het ook wel erg prettig niet met traject bezig te moeten zijn. Succes dames op het wachtbankje! Hopelijk snel weer meer zwangere. En succes de rest natuurlijk in welke fase jullie zitten, om even globaal te blijven. Jullie zijn allemaal toppers! Im here ook al zeg ik niet zoveel haha
@Milena92 is er gister nog iets gekomen na de tweede dosis medicatie? Zo rot voor je, deze nasleep. @MamaMan0n fijn dat je berusting hebt in de pauze. Hopelijk doet hij je goed, en kan je er daarna weer helemaal voor gaan! @mamawensje heel erg veel succes vandaag. Op naar een mooie opbrengst!
Wat fijn dat je gebit de goede kant op gaat en je huis opschiet! Heeft het lot een soort van pauze afgedwongen eigenlijk. Ik denk dat dat in jouw geval echt wel goed is Even herstellen en aansterken!
2x eentje geeft statistisch meer kans! Dan heb je 2x het percentage dat past bij je leeftijd. Bij 2 tegelijk is de kans zo’n 10% hoger. Maar die vlieger vliegt natuurlijk anders wanneer het alternatief is dat no.2 de prullenbak in gaat.
@MamaMan0n ah wat klinkt dat als een opluchting zeg! Normaal eten en slapen.. is toch wel héél fijn. En gelukkig dat je de pauze niet erg vind nu. Als die pauze eenmaal afgedwongen word, is het meestal juist heel fijn he? En straks met frisse moed weer verder. @Basilicum nee de pillen hebben niks gedaan, eerste dosis was nog hele lichte krampjes (die had ik vaginaal ingebracht) maar tweede gewoon met een glas water en niks gedaan. Nu nog heel klein beetje bruinverlies, vind t wel heel fijn dat dat nu stopt voor de vakantie. Hopelijk binnen niet al te lange tijd ongesteld.. zou fijn zijn nog voor de volgende afspraak. Ik baal er echt van dat ik niet terug kan naar het EMC Ik vind deze gyn een beetje bot en zakelijk, en ik krijg t gevoel dat hij alles op de automatische piloot doet. Als je dan al die wisselende verhalen op internet leest over curretage, soms word er onverdoofd weefsel weggehaald, soms heel gericht met een camera. Dan zou ik toch heel veel liever de kennis en kunde van EMC hebben maarja. Er zijn blijkbaar meerdere opties, ook afhankelijk van hoeveel en wat voor weefsel er zit.
Ja dat vraag ik me ook direct af! Je bent daar toch onder behandeling? Balen dat het niets gedaan heeft. Hopelijk snel menstruatie en komt het laatste restje mee
Ik houd mijn hart vast voor mijn echo dinsdag... Ik voel nu al een volle buik, dus kan me niet voorstellen dat er maar een paar aan het groeien zijn. Vind de dosis ook gewoon écht heel hoog. Gonal F 100, voor OI om (het liefst) 1 eitje te krijgen... Bij IVF had ik Pergoveris 125 en had ik voor de punctie 44 folikels die aan het groeien waren....
@Basilicum en @Flora85 ja ik had t laatst gevraagd toch en toen zeiden ze nee je bent overgedragen vanuit ons naar verloskundige en die stuurt je weer naar de gynaecoloog in de regio. Maarja misschien nog eens vragen? @Flora85 weet jij dit misschien, mag ik als ik nu ongesteld zou worden wel tampons gebruiken? Of nog niet omdat het ook deels dan miskraam is wat er uit komt? @Basilicum jeetje wat spannend zeg.. Mag de terugplaatsing dan niet plaatsvinden als er meerdere eitjes zijn?
Paar doneren? Ik geef mn pasje wel Haha nee, helemaal niet tof..blazen ze de boel weer af straks natuurlijk.. whyy zo'n hoge dosis dan
Zou het zelf maar niet doen..beter het zekere voor het onzekere. Ze zeggen dat natuurlijk om een ontsteking te voorkomen. Jij bent het maandverband inmiddels spuugzat zeker?
Hahah ja wel een beetje. Gelukkig is het nu de laatste dagen wel inlegkruisjes werk haha. Maar als het erger word, of menstruatie ofzo, zou ik t wel graag gebruiken ivm zwemmen. Maar ik denk dat je gelijk hebt ja, beter dan maar niet. Anders zijn we dadelijk nog verder van huis
In principe heb je vrije zorgkeuze, dus als jij echt ander ziekenhuis wilt, zou dat moeten kunnen. Geen tampons heeft voornamelijk te maken met openstaan baarmoedermond. Als het langer helemaal wegblijft en dan weer begint als menstruatie, zou ik een tampon wel aandurven. Maar als het aansleept of na heel kort weer start, mag het denk ik niet. Wees er hoe dan ook extra voorzichtig mee, als je er toch voor kiest: vaak verschonen, handen wassen etc. Ivm vakantie zou je bijvoorbeeld ook eventueel kunnen kiezen voor even tampon om te zwemmen en als je “aan lanf bent” wel kiezen voor maandverband.
Thx. Denk dat ik dat dan gewoon doe idd, tijdelijk voor het zwemmen Ik had EMC toen bericht gestuurd dat ik medicatie nodig had voor miskraam op te wekken via gyn, of ik bij hun mocht gaan, maar toen zeiden ze nee. Maar misschien nog een keer vragen als straks blijkt dat er iets van curretage nodig is. @pingpongpcos hoeveel dpo ben jij nu?
Dankjewel! En haha Henkie gaat 't gewoon worden hoor, ik geloof niet dat er ooit een embryo is geweest waar door zó veel mensen al positieve energie in is gestoken
@mamamanon wat fijn dat het beter gaat qua pijn en zo! En ook fijn dat de rest allemaal lijkt te lopen.. Balen van de timing van je eisprong, maar goed, je hebt ook wel héél veel afleiding de komende tijd. Hopelijk vind je tussendoor nog wat rust! En @Basilicum, 44 stuks ik kom met 125ie gonal amper aan twee, haha. Maar als je verder 'geen problemen' hebt is 100ie wel gelijk écht heel veel inderdaad. Bij mij begonnen ze helemaal aan het begin met 37.5ie.. Nu was dat voor mij achteraf heel irritant, maar goed. Hopelijk valt het voor jou straks mee! Durf je het wel aan om die 100 te blijven spuiten, of ga je op eigen houtje de dosis verlagen? Want tot dinsdag wachten is natuurlijk nog best lang..
Ohh wat spannend! Ik vind het ook wel een hoge dosis voor OI, zeker met de kennis dat je eerder al zo goed te stimuleren was. Heb je een idee wat de consequentie zou zijn als er meer follikels groeien?
Ik heb trouwens begrepen dat de dosis verlagen geen goed idee is, omdat dat de groei van alle follikels stopt. Dus dat zou ik wel echt in overleg doen, mocht het al de beste keuze zijn. Misschien is het ook wel gewoon heel positief, @Basilicum! Je hebt de etijes uit deze follikels alleen nodig om je lichaam in de zwanger-stand te krijgen toch? Heel naief misschien, want ik weet hier te weinig van, maar op tijd triggeren en een week later terugplaatsen klinkt dan voor mij als best een goed scenario. Hoe denk je er zelf over?
Ik ben trouwens wat stiller hier, aan het genieten van de vakantie, met een wijntje enzo. Helemaal vreemd om weer wat te drinken, maar ook wel chill, met de kennis dat mijn eitjes mooi bevrucht aan het wachten zijn tot ik hersteld ben. Mijn eerste menstruatie is net achter de rug en toch begin ik me alweer af te vragen wanneer mn eisprong is