MMM start januari 2024 deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Basilicum, 7 mei 2024.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.035
    2.839
    113
    Geniet ervan! Ik was gisteravond al wat aan het inpakken en twijfelde alweer om toch ovutesten in te pakken :o: neeee hou op schei uit, heeft geen enkele zin die eileiders zitten potdicht :cool:

Je zit al jaren zo in deze modus..lastig om eruit te stappen blijkbaar haha.

Sterre83 vindt dit leuk.
  2. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

22 mrt 2024
    1.260
    1.205
    113
    Vrouw
    Nee je hebt helemaal gelijk hoor! Ik had nog eens teruggelezen en heb denk ik iets verkeerd begrepen van wat @Basilicum schreef, dus ik dacht even dat ze dat insinueerde. Maar zat in mijn hoofd:roflmao:

En ja jij hebt natuurlijk bij uitstek ervaring! Fijn dat je wel even de ruimte hebt om te genieten, dat heb je dubbel en dwars verdiend!

Basilicum en Sterre83 vinden dit leuk.
  3. klok

klok Bekend lid

14 dec 2015
    902
    853
    93
    NULL
    NULL
    @Basilicum, hier lieten ze de follikel(s) doorgroeien tot 16 en dan al de trigger. Omdat het eitje niet nodig is voor bevruchting hoeven ze ook niet zo groot te zijn. En hier was de afspraak om het veilig of niet te doen zodra er teveel follikels groeiden. Afbreken is niet nodig omdat je ze niet nodig hebt voor bevruchting. Hopelijk denken ze er in jouw zkh ook zo over.
    Daarnaast vind ik het ook wel bijzonder dat ze je zo'n hoge dosis geven.. hier gestart met 100 voor de punctie en na de 1e echo al terug naar 87.5. Toen had ik tijdens de punctie ook 30+ follikels die aangeprikt zijn.
    Hopelijk valt het mee qua groei voor je. Succes!

Fijne vakantie allemaal!

Basilicum en pingpongpcos vinden dit leuk.
  4. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.205
    113
    Vrouw
    Hier ben ik me trouwens weer vanalles in het hoofd aan het halen. Ben nu 5/6dpo en heb sinds gisteren echt vrij pijnlijke borsten die wat groter lijken (zelfs mijn man zei gisteren 'ligt het nu aan mij, of zien ze anders uit?').
    Realistisch gezien weet ik dat het komt doordat de ovitrelle is uitgewerkt (altijd rond 5dpo bij mij) en dat het echt nog VEEL te vroeg is voor zwangerschapssymptomen, maar daar trekt mijn brein zich natuurlijk lekker niks van aan:o:

Panda95 vindt dit leuk.
  5. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    688
    840
    93
    Vrouw
    Ah ja, dus jij bent wel terug gegaan in dosis. Ben benieuwd hoe het allemaal verser gaat. Het is ook nooit saai hier! :roflmao:
    Succes met de mindfuck-dagen @pingpongpcos, zo pittig altijd.

6. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    @Sterre83 ah wat heerlijk zeg dat je aan het genieten bent met een wijntje :D Ik ben ook weer aan de alcohol hahah inderdaad gek ja.
    En snap dat je toch weer aan eisprong denkt hoor, je bent ook al flinke tijd onderweg voor n tweede. Hopelijk gaat een van jouw emmys jullie heel snel gelukkig maken.

@pingpongpcos haha even voice of reason hier; het is idd te vroeg :p als de innesteling vroeg is zou dat nu bezig kunnen zijn, dus duurt nog paar dagen voordat je iets zou kunnen voelen in feite. Maar dat weet je :roflmao:
    Niettemin heb ik nog steeds een goed gevoel bij deze poging. Ben echt zo benieuwd. Ga je testen of afwachten?

7. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Herkenbaar! Ik vind het ook zó raar om daar helemaal niet meer mee bezig te zijn … In hoeverre is het bij jou zeker dat ze helemaal afgesloten zijn?

8. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Nee ja, heel herkenbaar dit ;) Ik was voorheen 1 dag na babyseksen al “zwanger” :roflmao: Irritant is dat he, dat je brein dan een soort tweekoppig monster wordt?! Paar dagen volhouden nog, dan weet je meer :)

Panda95 en pingpongpcos vinden dit leuk.
  9. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Maar is voor tp toch trouwens? Zou dat dan niet sowieso wel door kunnen gaan? Mits geen OHSS natuurlijk.

Basilicum vindt dit leuk.
  10. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Straks heb je geen een van die cryo’s nodig ;) Of is dat uitgesloten bij jou?

Sterre83 vindt dit leuk.
  11. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.035
    2.839
    113
    Ja niet.. dat is het probleem. Maar na een ronde of 36 zonder ook maar iets natuurlijk denk ik dat ze inmiddels wel dichtzitten. Zeker als je ziet hoe onze ei/zaadcel zich gedragen bij ivf.. dan had t toch al lang gelukt moeten zijn :o:

Staat als vraag op voor de 19de, zo vlak na die operatie hebben ze natuurlijk wel eea verteld maar nooit dat t onmogelijk was, wel iets over misvormde vangarmpjes (?) staat me bij, dus minder kans, ik wil dat ze even mn dossier goed nalezen daarop. Ik wil het zeker weten ;)

Alles was toen gericht op alles ivf klaar maken dus focus lag er niet echt op, en bij mijn narcosehoofd ook niet :D

Zoooo lang duurt t he @pingpongpcos dat wachtbankje..... dat is dan weer een voordeel van ivf.. stuk minder lang wachten:D. Succes!!

pingpongpcos vindt dit leuk.
  12. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Nee ja, dan zou je inderdaad denken dat er “natuurlijk” niet echt contact wordt gelegd tussen jullie zaadjes en eitjes. En als die vangarmpjes niet functioneren, dan kan dat ook parten spelen (ik heb nog 2 nutteloze voor je over, als dat t punt is ;)). Maar uitgesloten is het misschien niet? Niet om je valse hoop te geven ofzo, maar misschien kun je op vakantie toch wel gewoon een gezellige poging wagen, al is het maar voor de leuk ;)

13. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.205
    113
    Vrouw
    Sowieso tot 9/10 dpo wachten (mijn eisprong was waarschijnlijk 's nachts ergens, dus dat is zo kut met rekenen haha) en dan op NOD!
    Ik probeer zelf heel hard om me niks aan te praten - pendel enorm tussen 'het gaat toch niet lukken' en 'zul je zien, dit wordt 'm!'. Wat er ook gebeurt, deze ronde is in ieder geval al héél anders dan de vorige paar! Maar ik denk dan vervolgens ook weer, zul je zien dat als ik er nu van overtuigd ben dat het níét lukt, dat het dan net wél lukt. En zo doe ik m'n gebruikersnaam er eer aan, haha:roflmao:

Panda95 en klok vinden dit leuk.
  14. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.205
    113
    Vrouw
    Ja dit idd! Heb meer dan eens een soort mentale voorstelling gemaakt voor hoe dat zou gaan met bevruchting. Zag dat dan helemaal voor me, haha.
    Maar inderdaad, nog maximaal een week tot ik écht een antwoord heb!

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.035
    2.839
    113
    Haha vangarmpjestransplantatie :roflmao:

Ja zolang ik dat definitieve antwoord niet heb kan ik het toch niet laten rond eisprong haha, maar merk dat dat wel iets minder 'verplicht' wordt gelukkig..als ik nu keer echt geen zin heb denk ik doei.
    Maar op vakantie komt dat meestal wel goed :cool: op de tentuitdagingmetpuber na dan maar dat maakt creatief haha.

Panda95, pingpongpcos, klok en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.035
    2.839
    113
    Heerlijk deze achtbaan :p hopelijk is dit em gewoon!

pingpongpcos vindt dit leuk.
  17. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.415
    1.613
    113
    Vrouw
    Aaaah dit is zo herkenbaar. Mijn hoofd gaat ook alle kanten op. Was tot een half uur geleden compleet relaxed, en toen voelde ik ineens steekjes in mijn buik. Nu gaan gedachten dus weer alle kanten op, van innesteling tot dat ik het me allemaal inbeeld :rolleyes:. Nog een paar nachtjes slapen, dan weten we (misschien) meer :roflmao:

Lief, klok en pingpongpcos vinden dit leuk.
  18. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.205
    113
    Vrouw
    Oh god ja, DAT. Dan heb ik eindelijk wat rust gevonden, en letterlijk nog geen 10 minuten later denkt mijn lijf: 'zo, eens even wat mixed signals afgeven nu'. Like, dankjewel, was dat nu écht noodzakelijk:o:

Lief vindt dit leuk.
  19. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.415
    1.613
    113
    Vrouw
    Nee, precies. Had me nog zo voorgenomen om niet te gaan overanalyseren deze keer en toch, daar ga ik alweer op 7dpo :roflmao:. Maar goed, misschien ook maar accepteren dat dat zo is en een beetje lief zijn voor onszelf. Het is al lastig genoeg

Panda95 vindt dit leuk.
  20. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.205
    113
    Vrouw
    Ja precies.. en het scheelt wel dat het logische deel van m'n brein op zich nog vrij veel controle heeft. Ik kan alles wel helemaal gaan uitpluizen, maar dat gaat niks veranderen voor wat er straks uit de test(en) komt.

Al zul je dus precies zien, 3x raden wie er nu sinds 2 minuten hele lichte kramp heeft:roflmao:

Boompje88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina