MMM start januari 2024 deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Basilicum, 7 mei 2024.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    @Boompje88 mega spannend :D :D Ook bij jou heb ik heel goede hoop.

@pingpongpcos hahah zooo herkenbaar! Ik denk dan dus ook op die manier, door wat ik denk, dat dat betekent of ik wel of niet zwanger ben. Dus helemaal geen hoop of juist optimistisch, ik probeer mn gedachten dan soms ook te sturen in de hoop dat dat de uitkomst beïnvloed.. zo bizar en bijgelovig.

Edit: mijn bijgelovige theorie is trouwens al 2x onderuit gehaald haha. De keren dat ik zwanger was, dacht ik nergens neurotisch over na, en had ik gewoon alleen een positief gevoel. Ik hoop dus ook als ik weer begin dat ik dan niet weer zo neurologisch ga doen :p

Boompje88 en pingpongpcos vinden dit leuk.
  2. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

22 mrt 2024
    1.260
    1.205
    113
    Vrouw
    Ja de vorige keren had ik ook met regelmaat 'een goed gevoel' wat echt totaaaal niet bleek te kloppen, haha. Vorige ronde heb ik ook echt als een soort bijgelovige betty de meest vreemde mentale capriolen uitgehaald. Van mijn evidence-based, wetenschappelijk onderbouwde houding bleef niks over:roflmao:. Deze ronde heb ik juist zoiets van, eh, we gaan het zien. Dus ik doe gewoon lekker mijn ding, maak me niet te druk, en probeer het te zien als een bonusronde voor we straks aan IVF gaan beginnen. Leuk als het lukt, maar geen man overboord als we nog even moeten wachten.
    Des te verbazingwekkender was het vorige week dat we opeens al na 8 dagen mochten triggeren, maar goed. Het is niet alsof je niet om de oren wordt gemept met 'gewoon loslaten, dat helpt'. Hebben ze verdorie nog gelijk ook :p

Milena92 en Boompje88 vinden dit leuk.
  3. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    688
    840
    93
    Vrouw
    Nee is niet uitgesloten.. Zou natuurlijk wel geestig zijn ergens. Maar als ik die eierstokken vorige week nog zag denk ik niet dat daar heel snel weer iets in kan groeien. Terwijl ik op zich wel een normale cyclus zou moeten verwachten ;)
    We gaan het allemaal wel zien. Ik heb geen ovulatietesten mee en ga ze ook niet halen, maar sluit niet uit dat we het iets vaker gezellig maken de komende week :roflmao:

Panda95 vindt dit leuk.
  4. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    Mentale capriolen :roflmao: Dat is het inderdaad hahah. Nouja laten we hopen dat het in dit geval iets zegt, dat je er relaxed onder bent ;) Maarja het enige voor nu is..wachten!! :o:

pingpongpcos vindt dit leuk.
  5. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.205
    113
    Vrouw
    Nou, ik werd vanmorgen wakker met echt MEGA pijnlijke borsten (van zij- naar rugligging gaan deed al pijn??) en hele rare, waterige afscheiding. Dacht bij het inbrengen van de utrogestan echt even dat ik in mijn broek plaste :')
    Ik weet niet wát mijn lijf aan het doen is, maar zo wordt het wel heel moeilijk om me niks in het hoofd te halen zeg..

@Milena92 tot zover mijn "ah joh, niet teveel over nadenken" houding, haha:roflmao:

6. mamawensje

mamawensje Actief lid

30 jan 2023
    404
    411
    63
    Vrouw
    Heee meiden, hoe gaat het met iedereen? Lastig he, om het hoofd koel te houden terwijl je zo graag wil... Maar gelukkig oov even vakantie voor een aantal van ons, hopelijk lukt het om het traject even een beetje los te laten?
    Hier een beetje verdrietig, ik had zo gehoopt op goede 'opbrengst' in Gent, zodat we met een fijne voorraad cryo's het najaar in zouden gaan en wat verschillende soorten terugplaatsingen proberen (natuurlijk, kunstmatig etc) om hopelijk toch eindelijk een keer een plakker te hebben. Helaas valt het tegen, en is de opbrengst (ondanks hogere dosis medicijnen en PICSI) zelfs lager dan de vorige 2 ICSI pogingen, van de 13 follikes aangeprikt maar 9 rijpe eicellen, en de volgende dag maar 6 bevruchtingen. Waarschijnlijk valt daar ook nog zeker de helft vanaf tot dag 5, en dan mogen we niet eens meer meedoen aan de embryo-glue studie omdat we te weinig embryo's hebben. Onze baby-droom lijkt verder weg dan ooit. :cry:

7. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Haha, jouw lijf is óf heel flauw, óf heel zwanger aan het worden … Stomme is dat je overal op let en er iets van wilt vinden, je zoekt zekerheid/duidelijkheid en volgens mijn therapeute is dat bijna onvermijdelijk. Dus ik zou haast zeggen: ride the waves ;) Wat je ook denkt of doet, invloed heeft het toch niet. Kun je maar beter een beetje positief zijn toch?!

8. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Hoho, wacht! Ik snap dat je baalt en dat mag er zijn, maar het is niet gezegd dat de helft afvalt he. Kijk naar @Lief en mijzelf. Lage opbrengst, maar ook laag aantal afvallers. Al begrijp ik je teleurstelling en heb ik die ook als er zo weinig uitkomt of klaarligt zoals bij mij laatst, je kansen zijn nog níet verkeken!

mamawensje vindt dit leuk.
  9. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Dat zou wel geestig zijn ja … Het is niet dat zoiets nooit gebeurd, dus ik zou zeggen: heb een fijne week ;)

Sterre83 vindt dit leuk.
  10. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.205
    113
    Vrouw
    Mezelf kennende is het vooral heel flauw nu, haha. Heb sinds een half uurtje ook duidelijk kramp in mijn onderbuik. Maar ja. Kan net zo goed PMS zijn die symptomen rondstrooit als glitter, dus who knows? Niet ik in ieder geval :p

Nu alvast sorry voor mijn spam, maar ik ga dit 99% waarschijnlijk livebloggen de komende 7 dagen :o: Wat een ellende dit..

Panda95 vindt dit leuk.
  11. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Doe maar lekker livebloggen hoor! Daar zijn we hiervoor toch samen, om mee te leven en ons hart te luchten?!

Ik heb wel afgeleerd om te zeggen of denken dat dit allemaal aanwijzingen zijn, want heb het té vaak mis gehad bij anderen. Toch is mijn ervaring wel dat je éigen gevoel in dezen laten we zeggen 80% van de tijd wel wat zegt … Maar dat zegt dan dus van niet eigenlijk?

12. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Kon het maar he?! Ik heb er toch niks aan ;)

Groot gelijk hoor, je weet nooit wat er door glipt. Tegelijkertijd ook goed en fijn dat je je er niet door laat beheersen. Het moet ook leuk blijven he?! Ligt jullie dochter echt náást jullie? :oops:

13. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.415
    1.612
    113
    Vrouw
    Haha, ik snap je spammen hoor, helemaal niet erg. Voel ik me iets minder alleen op het wachtbankje :D. Ik heb momenteel helemaal nul symptomen, Vanochtend wel wat krampjes gehad in mijn baarmoeder, maar geen gevoelige borsten oid. Andere keren had ik dat wel, en toen was het niks. Dus misschien moet ik de afwezigheid van symptomen maar als een symptoom zien dan :o: :roflmao:

Panda95, Lief en pingpongpcos vinden dit leuk.
  14. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.205
    113
    Vrouw
    #3134 pingpongpcos, 28 jul 2024
    Laatst bewerkt: 28 jul 2024
    Nou... ik heb nu vooral weer meer hoop? Ik zit met deze verzameling aan symptomen (die voor mij echt 100% nieuw zijn) echt in zo'n mindset dat het toch wel echt eens zo zou kunnen zijn. Een beetje een 'het zal toch niet.. toch? Of toch??' gevoel.

Als ik heel, héél eerlijk ben, heb ik zelf ook een goed gevoel over deze ronde. Ik was zó verrast vorige week, ik heb het gevoel dat mijn lijf nu opeens de hint begrepen heeft. Maar zoals jij zegt ben ik ook bang om mezelf dat echt hardop uit te laten spreken, omdat ik weet hoe het gaat. De eerste keer was ik er echt volledig van overtuigd dat het goed zat, en toen ben ik keihard gecrasht. De keren daarop ging ik er veel pessimistischer in, en dat bleek achteraf maar goed ook. En dit keer.. Dit keer probeer ik het dus te zien als een soort bonusronde, beetje 'baat het niet dan schaadt het niet'. Maar ik weet ook dat ik/mijn lijf er goed in ben/is om net dán opeens het roer om te gooien. Ik ben altijd iemand geweest die op de valreep opeens extra goed presteert, dus ik zie mijn lijf dat nu ook wel doen:roflmao:

15. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.205
    113
    Vrouw
    Ik keur 'm goed, haha. Maar wel grappig dat we allebei lichte krampjes hebben vandaag! We gaan wel mooi gelijk op zo ;)

Panda95 en Boompje88 vinden dit leuk.
  16. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Kunnen we het voorzichtig optimistisch noemen? ;)

Het is lastig en blijft koffiedik kijken. En ook jij zit nu aan de utrogestan, wat heel goed is in symptomen nabootsen. Tegelijkertijd is alles wat je benoemt ook passend bij innesteling. Dus hoopvol zijn, is niet onterecht :) Dat is het trouwens nooit. Als we geen hoop hadden, als in echt niet, dan zouden we dit ook allemaal niet doen he!

17. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Het kan allemaal hoor! Ik heb zwangerschappen gehad met 0,0 symptomen en waarbij ik een week voor nod al kotsmisselijk was … Het zou toch mooi zijn als al ons goede nieuws en optimisme eens beloont wordt met 2 mooie zwangerschappen!

Panda95, Boompje88 en pingpongpcos vinden dit leuk.
  18. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.205
    113
    Vrouw
    Ja precies! Ik ga er nu 55% van uit dat het gewoon 'bij'werkingen zijn van de utro, en houdt die andere 45% voor hoop. Ik moet mezelf toch érgens de dag mee door helpen ;)

19. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.205
    113
    Vrouw
    Ik zie dit trouwens nu pas, maar ik sluit me aan bij Flora - er is nog zoveel ruimte voor goed nieuws! Je hebt 6 bevruchtingen, dat is een prima aantal toch? Er zijn wel vaker dames geweest met hoge scores, dus als je daar mentaal ruimte voor hebt zou ik zeker de moed nog niet opgeven!
    En uiteindelijk blijft het natuurlijk ook zo dat je maar één embryo nodig hebt voor een prachtig eindresultaat, dus wat er ook uitkomt, ik hoop dat jullie plakker er gewoon tussenzit <3

20. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Nou, dat is zo hoor! Magisch denken kunnen we helaas niet, wél kunnen we het wat aangenamer voor onszelf maken. Of zoals mij ooit gezegd is: als je jezelf een slecht gevoel kunt geven met alleen maar gedachten, dan waarom geen goed gevoel?!

Deel Deze Pagina