MMM start januari 2024 deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Basilicum, 7 mei 2024.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamawensje

mamawensje Actief lid

30 jan 2023
    404
    410
    63
    Vrouw
    Ik heb een keer een korte cyclus tussendoor gehad van ~14 dagen waarbij geen eitje werd klaargelegd, dat zorgde ook voor spotting. Volgens m'n gyn gebeurt is het acceptabel als je 1 zo'n gekke cyclus per jaar ongeveer hebt, dat hoeft verder niks over de rest te zeggen. Maar als je je eigen cyclus niet vertrouwt is kunstmatig gelukkig ook een optie?

2. mamawensje

mamawensje Actief lid

30 jan 2023
    404
    410
    63
    Vrouw
    ahh het is ook zo lastig om die vage tekenen van je lichaam te interpreteren he! Maar wees nog niet te negatief, het kan vanalles zijn he! Ja 8dpo negatief testen, je weet het zelf ook wel he ;) Hou vol nog even!!

pingpongpcos vindt dit leuk.
  3. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Ja, je weet het nooit natuurlijk. Dus het is goed om er wel bewust over na te denken.

Panda95 vindt dit leuk.
  4. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Het bestaat wel in zekere zin, alleen niet met de oorzaak die de meesten denken :)

5. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Hmm, balen dat je je zo voelt! Bij mijn zoontje had ik ook echt pijnlijke steken, dus het kán. Hou vol, nog een paar daagjes ❤️

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.033
    2.838
    113
    Ik zou in jouw geval ook in eerste instantie voor kunstmatig gaan hoor, ik vermoed dat ze dat ook wel zullen voorstellen als behandelplan.

En jouw cyclus is wat rommelig, klinkt ook als de mijne :roflmao: Ik heb ergens na ovulatie tot menstruatie bruinverlies, wisselend op welke dag het begint. Dan normaal dag 1 en 2 wel fiks ongesteld met stolsels etc en dan neemt het ook supersnel af.

Ovulatiebloeding heb ik nog nooit gehad alsin echt bloed.

@Boompje88 en @pingpongpcos ik duim voor jullie! Wel steken of juist geen, het zegt allemaal echt niks, hoop op 2 mooie positieve testen! (En ja jij was écht te vroeg @pingpongpcos ;)) nog even, jullie zijn er bijna!

Boompje88 en pingpongpcos vinden dit leuk.
  7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.033
    2.838
    113
    Lijstje MMM start januari 2024
    Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo)
    Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP
    Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1
    Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor)
    Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF 2
    MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1.7
    Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1
    Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9)
    SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1
    Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject
    Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1
    Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s
    Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 2
    Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3
    HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2
    Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan
    Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2
    Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF 1
    Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2
    Nynepien - 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3
    Sterre83 - 40 jaar - 2e kind - IVF
    Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4)
    Palmpje - 38 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI
    Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI
    Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3
    Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF
    Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 3

Afspraken
    25 juli - Boompje88 - cryo terugplaatsing
    26 juli - Mamawensje - Punctie ICSI 3
    30 juli - Basilicum - fm tp 1.7
    1 augustus - Flora85 - fm 1 ivf 2
    12 augustus - nynepien - evaluatie IVF/ICSI

19 augustus - Lief - gesprek voor laatste tp ivf2

Test datum
    4 augustus - Boompje88
    4 augustus - Pingpongpcos

♡ ZWANGER ♡
    SuzanS - 25 oktober
    Zuster92 - 13 november
    Joylynn - 26 november
    Daydreamer89 - 14 december
    Liliane92 - 8 januari
    Klok - 11 januari
    Danielledkx - 16 maart

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.033
    2.838
    113
    Moest even graven naar het lijsje, @Basilicum hoe is het met jouw buik? Ben benieuwd morgen!

Basilicum vindt dit leuk.
  9. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

22 mrt 2024
    1.260
    1.204
    113
    Vrouw
    Haha ja I know, ik deed de test ook echt met zo'n idee van 'waar ben ik mee bezig', maar ik kon het níét verkroppen om een mogelijke positieve streep te missen als die er wel was geweest :p

Heb nu nog altijd lichte krampjes, dus we gaan het gewoon zien. Het is in ieder geval druk zat op werk, dus ik heb meer dan voldoende afleiding.. :roflmao:

10. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Ja ik had hiervoor zelfs helemaal geen cyclus. Het is omdat ik tijdens onze wachtperiode mezelf meer was gaan inlezen over pcos dat ik ook het verband met insulineresistentie leerde kennen en de symptomen herkende. Ben er zelf achteraan gegaan en de dokter die de vruchtbaarheidsproblemen bij mijn man onderzocht heeft bij mij mijn zorgen over insulineresistentie opgepikt en zijn we daar met medicatie aan beginnen werken. Door die medicatie is bij mij er een eigen cyclus beginnen doorkomen. Hoop dat ie blijft als ik met medicatie stop. Sowieso mag ik stoppen als ik zwanger ben. Het kan zeker geen kwaad om door te nemen, maar dokter ziet er tot nu toe geen reden voor.

Dus had ik er zelf niet achteraan gegaan had ik wrs nu nog (bijna) geen eigen cyclus en had het sowieso kunstmatig moeten zijn.

11. mamawensje

mamawensje Actief lid

30 jan 2023
    404
    410
    63
    Vrouw
    Ah vandaar, ik begrijp het. Ook al kies je nu wellicht toch weer voor kunstmatige cyclus, het lijkt me fijn om te weten dat je lichaam in ieder geval weer een eigen cyclus maakt? Mag ik vragen hoe jullie proces voor een zaaddonor loopt? Waar doen jullie dit, en het een anonieme donor of een niet-anonieme donor? Op basis waarvan wordt een donor geselecteerd voor jullie?

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.033
    2.838
    113
    Gelukkig wat afleiding! En ik snap je hoor, hoop dat het gewoon juist vet goed teken is!

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.033
    2.838
    113
    Voor de rommelige cyclussen; hier net wat bruinverlies, geen seks gehad of eisprong oid, dus weer wat nieuws. Sowieso na laatste punctie/tp veel gekke pijntjes. Geen echte pijn hoor dat kan ik echt niet zeggen, maar prikkelingetjes ofzo, dat ik denk hm voel ik nou mn eierstok, baarmoeder, blaas, darmen, wat voel ik.

Ik zie dan alweer voor me dat de endo weer overal groeit he :o: of 3 extra cystes ofzo.

Weet ook niet op welke cd ik zit.. als ik meer bloedverlies aanhou ergens tussen 10-13 als ik stolsels aanhou cd 9. Heb ovutesten gedaan afgelopen dagen om te zien of ei nog voor vakantie kwam en wanneer ik menstruatie kan verwachten op vakantie, maar niks nog ;)
    Neem ze verder ook niet mee..dan zie ik t wel.

14. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Wat maak je het wel spannend @pingpongpcos !
    Kan nog alle kanten op. Heb jij een trigger gehad? Want dan weet je in ieder geval nu ook al wel dat die er volledig uit is

15. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.204
    113
    Vrouw
    Ja ik ovuleer uit mezelf niet, dus ik heb altijd triggers ;) Ik heb hem de eerste ronde uitgetest, is bij mij echt al heel vroeg! Vanaf 5dpo is mijn test spierwit (dat was in de eerste paar rondes dan ook gelijk de dag waarop ik kramp begon te krijgen, en ik wist dat het niet gelukt was omdat ik 3-4 dagen later al ongesteld werd).

Nu met de utro vind ik het wel gek. Heb nog altijd lichte ik-moet-ongesteld-worden krampjes, die ik dus zónder utro wel had vanaf 5dpo, maar de vorige ronde mét utro had ik die helemaal niet tot 13dpo of zo. Dus ja, geen flauw idee wat mijn lijf aan het doen is nu :roflmao:

16. pingpongpcos

22 mrt 2024
    1.260
    1.204
    113
    Vrouw
    Nou jouw lijf heeft ook niet echt een strakke lijn zo he.. Lijkt me wel vermoeiend zeg. Maak je je veel zorgen om de endo, of kun je het een beetje loslaten?

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.033
    2.838
    113
    Nou vooral dat we straks én met lege handen staan én dat ik door alle hormoonellende dan ook nog eens meer last zou krijgen is beetje beeld waar ik wat bang voor ben wel ja. Sinds ze het hebben vastgesteld ben ik al zo vaak ongesteld geweest.. zonder kinderwens had ik daar zeker iets tegen ondernomen zegmaar. Mja.. tis wat het is.

Voor nu vooral geen zin in weer daaaaaagen met inlegkruisjes etc, zeker niet op vakantie in de hitte. Dus hopelijk was het ff restje. Ben net 5 dagen er vanaf na 21 (!) dagen :rolleyes:

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.033
    2.838
    113
    Ik vind het goed klinken :p

19. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.415
    1.612
    113
    Vrouw
    Je lichaam is gewoon lekker bezig om die embryo goed in te laten nestelen en die test van vanochtend was gewoon veel te vroeg :p. Dus over een paar dagen gaat ie gewoon positief zijn, ik duim ervoor!

Panda95 en pingpongpcos vinden dit leuk.
  20. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.415
    1.612
    113
    Vrouw
    Wel herkenbaar deze gedachten. Is ook mijn angst dat ik straks weer helemaal vol zit en het allemaal voor niks is geweest. Anyway, niet te veel aan denken maar. Mijn hoop is op deze emmy, en jij hebt Henkie nog!

Panda95 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina