Ik weet inmiddels echt niet meer wat ik van mijn lijf moet denken hoor. Gevoelige borsten sinds vanmiddag, veel afscheiding en enorm prikkelbaar. Kan dus gewoon twee kanten op. Zo frustrerend dat PMS en beginnende zwangerschap zo op elkaar lijken. Als ik het weekend haal zonder bloedverlies ga ik dan wel testen. Tot die tijd blijf ik maar lekker struisvogelen
Ow @Boompje88 en @pingpongpcos wat maken jullie het spannend !!! Wat zou het geweldig zijn als het bij jullie allebei raak is .!! @mamawensje Ach meid wat een teleurstelling Ik heb de laatste berichten niet helemaal gevolgd maar ik zag 6 bevruchtingen. Ik hoop dat daarvan zoveel mogelijk emmys komen <3 @Panda95 Ik snap je overwegingen indd, het is misschien raar maar met duur zaad, wil je idd nog meer alles op alles zetten. Ik merk zelfs dat de artsen bij ons daar ook aan denken. En nu op vakantie en lukt wel om het geen volledige miskraam hoe nu verder deel een beetje los te laten, het verdriet om het kleintje komt af en toe op en laat ik er zijn. Na een migraine start zijn we nu mooi op locatie
Ik hoop het!! Heb ook echt nog wel wat hoop hoor, daar ben ik véél te koppig voor. Ik vind het dan wel weer shit dat je overal online leest dat innestelingskramp maar max 2 dagen duurt, dus voor mij zit er gelijk een soort deadline op. Terwijl ik hier bij genoeg dames gelezen heb dat de krampen niet ophielden nadat ze begonnen, dus ook dat slaat nergens op haha. Al die kennis is een vloek en een zegen zo
Haha nou dan hoop ik gewoon heel hard dat je goed zit! Nog twee dagen, dan mag ik van mezelf een test doen die wél telt haha. En oef, ja dit kan ik me helemaal voorstellen. Je geeft een hele hoop op voor zo'n kinderwens.. Niet alleen de behandeling zelf, maar ook alles eromheen. En dan die angst dat je het uiteindelijk allemaal 'voor niks' hebt gedaan.. Denk dat je absoluut niet alleen bent, maar ja, dat is maar een schrale troost natuurlijk. En ugh ja dat inlegkruisjesgedoe Hier met de utro nu ook niet aan te slepen, rotspul :') Maar goed, nóg minder leuk als je ook nog eens echt niet weet of/tot wanneer het nodig is. Zeg, als Boompje en ik raak zitten, dan ben jij de derde in ons lijstje, goed? Doen we gewoon gedeelde derde plaats met @Basilicum (hoe was het gegaan??) en gaan we het zwanger na MMM forum onveilig maken
Fijn dat de artsen ook er wel rekening mee houden. En zo goed dat je op vakantie ook je draai en rust vindt. Hopelijk blijft de migraine verder weg. Geniet ervan!
21 dagen inlegkruisjes, uggghhh! al een geluk geen maandverband, mijn billen hadden dan denk ik al schuurpapier irritatie gehad als ik jou was
Het was afwisselend inlegkruisjes, tampons, maandverband, menstruatieondergoed. Alleen de cup dit keer in de kast gelaten
Ja, op zich wel, maar kan ook gewoon een bijwerking zijn van de utro allemaal. En aangezien mijn lichaam me de afgelopen maanden heel vaak voor de gek heeft gehouden ga ik nog nergens vanuit. Maar stiekeme hoop is er wel
Goedemorgen! Hier helemaal afwezig geweest want een pittig weekend gehad. Papa’s huis moest leeg, werd ook wel tijd 1,5 jaar na zijn overlijden, maar men…. Dat was écht heel zwaar. Fysiek ben ik geen pieper, maar een heel leven door je handen laten gaan is mentaal echt niet te doen. Dus, ik heb het weekend afwisselend tussen verhuismodus en feutushouding doorgebracht @mamawensje wat een ontzettende tegenvaller zeg! Dat verwacht je niet na de mooie opbrengst van de punctie… Je weet wat ze zeggen, je hebt er maar 1 nodig, maar in jouw situatie zou ik ook volledig in de mineur zijn. Dikke knuffel. Dit is meer dan heel erg rot! @Lief fijne vakantie! Ik hoop dat je lekker kunt opladen en helemaal klaar bent voor Henkie bij terugkomst! Hier nog wel last van mijn buik. En hoofdpijn, niet normaal! Heel erg benieuwd naar de echo strakjes. @pingpongpcos wat heb ik stiekem moeten gniffelen tijdens het teruglezen Je gedachtegang is zo ontzettend herkenbaar! Ik duim echt als een malle voor je, maar het kan alleen maar helpen optimistisch te zijn! Ik duim gewoon rustig door en ga genieten van je blog de komende dagen. Wanneer ga je een testje wagen? @ik weet niet meer wie het schreef: qua dosis is het een beetje apart met mij. De eerste ronde OI had ik een eisprong met 37,5 gonal f maar bij de laatste poging OI deed 125 niets meer. Ik wen gewoon heel snel aan medicatie en daarom had ik nu lager willen starten, omdat het weer de eerste ronde met medicatie is in een half jaar. Maar goed, we gaan het zien bij de echo zo! @Boompje88 jij vandaag 5 dagen na tp toch? Wanneer wil je gaan testen? Vind het zo spannen voor je!
Oef, ja dat kan ik me voorstellen! Vond dat toen bij mijn oma al lastig, bij mijn ouders zou ik me dat echt niet kunnen voorstellen.. Ik had je al gemist hier dit weekend, maar dat verklaart. Hopelijk voel je je nu wel weer oke? Haha gelukkig dat het nog wat lachen met zich meebrengt dan! Ik ga morgen weer een test wagen, dat zou 9/10dpo moeten zijn. Ik heb nog altijd wat lichte krampen, maar niet meer zo'n steken gehad. Liveblog volgt morgen En dat was ik! Gek dat je zo wisselend hebt gereageerd op medicatie, je zou verwachten dat je uiteindelijk wel iets verschillend kunt reageren, maar bijna 100ie verschil is echt bizar ben nu héél benieuwd naar je echo, ik ga voor je duimen dat het gewoon helemaal doet wat het moet doen!
Irritant is dat he?! Je wilt het zó graag weten en je lijf geeft allemaal gemengde signalen… Maar, het klinkt ook zeker wel als mogelijke zwangerschap!
Dit is jouw maand na stimulatie toch? Want die was bij mij ook niet om aan te gluren. Kan het ook zijn!
Ging goed! Ben er zelf verbaasd over, gewoon volgens het boekje. Twee iets groter, een van 11 en een van 8 de rest is klein. Bmsl ook al 7. Dus echt precies zoals we het hebben willen! Vrijdag terug, dan hopelijk eind volgende week/ begin die week erna al weer een tp! En, ik heb stiekem de inlog gekregen van mijn receptivity test . Dus als die score ‘low’ blijkt, ga ik daarmee aan de slag en ga ik sowieso een 2e punctie doen. Hoewel ik nu echt gewoon hoop dat dit hem gaat worden!
Mag ik even klagen? Ik zit op m'n werk en kan me niet meer concentreren dus moet het even van me afschrijven denk ik. Ik dus flink aan het werken, gaat mijn telefoon over en zie ik "ziekenhuis" staan. Dus mijn hart maakt een sprongetje en begint echt sneller te slaan. Was het blijkbaar voor controle afspraak voor mijn insuline die ik heb in augustus dat dokter nog met vakantie is om die te verzetten. En dus niets over de wachtlijst van donorzaad. Ben beetje aan het Balen omdat ik even zooooo'n hoop had op nieuws. En op dit nieuwe werk heb ik nog niemand verteld over onze situatie. Band is nog te pril en er is nog niets actief van afspraken dat werkschema beïnvloedt dus wil nog wat wachten daarmee. Echt zo stom dat ik me nu voel......