Ah zo ja, ik snap je. Evengoed is er wél oploop, dus het ontwikkelt. Meer kan zo’n test je niet zeggen/geven helaas. Niet iedereen krijgt überhaupt knaltesten en je zit nog in een supervroeg stadium. Hoewel ik je zorgen en angsten begrijp én ga delen mocht het bij mij ooit weer op dit punt komen, ik zou me er niet op blindstaren en voor nu toch proberen te gaan hangen in de “een streep is een streep gedachte”
@klok @Milena92 @MamaMan0n @Lief @Palmpje @Sterre83 @Flora85 dankjulliewel voor jullie geruststelling Ik merk dat ik echt de bevestiging heel hard nodig heb, het is allemaal zo nieuw en wat jullie al allemaal zeggen, het gebrek aan houvast is heel moeilijk. Rationeel gezien weet ik dat ik gewoon af moet wachten, en dat ik écht niet iedere dag oploop hoef te zien.. maar emotioneel kan ik alleen maar stress hebben :') Ik denk dat het ook deels komt doordat ik zo weinig klachten heb. Behoudens die krampen (en dus het wisselend slechte slapen) merk ik zo goed als niks. Maar @Lief ik beloof dat ik niet meer 's nachts ga testen
Waarde was goed! Gefeliciteerd zei de verpleegkundige, verder bloedprikken niet nodig. Nu 3 spannende weken tot de eerste echo
Ik snap je hoor. Dat je het rete spannend vindt, is ook logisch en begrijpelijk. En het is een gek idee dat je je nagenoeg hetzelfde voelt als niet-zwanger, maar geloof me: dat kan veranderen Daarbij, er zit hcg in je lijf, dat moge duidelijk zijn. Dus de afwezigheid van kwaaltjes, komt sowieso al niet van de afwezigheid van dat hormoon!
Toch weer maar 2 helaas. Er is er eentje nog medium, maar daar verwacht ik maar niets van. En een heel kleintje, daar verwacht zelfs de arts niets van Lang verhaal kort: morgen nog een echo en dan de punctie inplannen voor 2 follikels. Kleine kans weer, maar we grijpen maar aan wat we kunnen krijgen!
Pff kan iemand mij weer even realistischer laten worden? Nu max max 7 dagen na ovulatie (niet getest maar gok dat ie begin vorige week gesprongen is), nu sinds gister misselijk en sinds vandaag vage lichte steekjes in m’n onderbuik, zere borsten… Zullen vast gewoon PMS klachten zijn, maar hoofd gaat natuurlijk gelijk weer alle kanten op Om de een of andere reden vind ik het nu moeilijker om m’n cyclus af te wachten dan na de vorige IUI haha, gaat nog een lange week/anderhalve week worden zo
Ah wat jammer :/ Ik had echt voor je gehoopt dat er meer reageerde! Voelt het wel goed om voor die 2 te gaan? Kan me ook voorstellen dat het wat dubbel is..
Zo herkenbaar dit, ik had dit ook de cyclus voor deze tp. Dus zeg ik maar wat mij ook gezegd werd: het is gewoon mogelijk toch? Zou geweldig zijn als het nu ineens gelukt is zonder hulp. Dus hopen mag gewoon. En anders hoop ik dat het bij jou net zo gaat als bij mij, dat je de cyclus erna ineens zwanger raakt! Sorry, weinig realiteitszin , zou het super vinden voor je
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo) Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor) Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF 2 MamaMan0n - 30 jaar - 4de kindje - IVF 1.7 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 2 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF 1 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 40 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 38 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3 Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 3 Afspraken 5 augustus - Flora85 - fm2 IVF2 12 augustus - nynepien - evaluatie IVF/ICSI 15 augustus - Milena92 - afspraak gyn, hoe nu verder 19 augustus - Lief - gesprek voor laatste tp ivf2 26 augustus - Boompje88 - 1e echo 28 augustus - Pingpongpcos - 1e termijnecho Test datum ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Danielledkx - 16 maart Boompje88 - 12 april Pingpongpcos - [?] april
@Flora85 Heh wat jammer toch maar 2 uiteindelijk.. Het is verwacht maar toch had ik gewoon hoop voor je op nog eentje extra. Maarja jullie gaan voor die 2 en dat is super. Je klinkt zo sterk <3 Ik ben zo benieuwd.. ik heb echt zon tweeling gevoel haha
@nynepien Haha ik begrijp je gedachten! Heel herkenbaar Qua realiteitszin; ik heb echt veel vrouwen gezien die misselijk waren en niet zwanger. Het aantal vrouwen dat zo vroeg misselijk word is gewoon enorm klein. Maar verder, kan natuurlijk gewoon raak zijn nu ik hoop het !!
"Nahh," dacht ik. "Zo duidelijk was het niet de vorige keer." Of wel dus Test van 6u30 versus 18u. Ik geloof dat ik een middagtester ben haha. Vandaag ook best wat bandenpijn gehad in de middag, dus er gebeurt echt vanalles daarbinnen! Heb trouwens morgen nog een afspraak bij Vivian Blaauw (geloof dat meerdere mensen haar kennen hier?) voor een beklijvingsbehandeling. Geloof er niet zo in, maar denk dat het me wel wat rust geeft!