Ach toch. Ik had deze even gemist. Dat is schrikken als je het niet verwacht. Al geven ze je ook nog niet op en denken ze wel mee over hoe nu verder. En vergeet niet dat het buitenland ook altijd nog een optie is he (als je wilt natuurlijk). Kan nooit kwaad om in België of Duitsland eens na te gaan of zij er nog wel heil in zouden zien. Maar voor nu, misschien gewoon het beste even een moment en je ruimte nemen om dit te verwerken en laten bezinken? Want het is wel een omschakeling.
Nee, ik ga hem er deze keer niet uittesten. Heb ik bij de verse wel gedaan (en bij OI in het verleden), en die was op 11 dagen na ovitrelle écht weer helemaal wit. Dus als ik mij aan mijn voornemen kan houden (wat ik echt hoop dit keer!!) zal ik pas de eerste keer testen op 13 dagen na ovitrelle, dan is hij er echt wel uit. Bovendien ben ik dan al 'overtijd' (geen poezebollen voor mij deze ronde ) dus als ik dan een lijntje zie, geloof ik het wel! De planning is om donderdag 22 augustus mijn zwangerschap aan te kondigen hier Wanneer ga jij starten met ovitrelle eruit testen en testen voor het echie?
Mag ik heel eerlijk zijn? Als ik jouw verhaal zo lees, ben ik er niet helemaal zeker van of je zwager het ook echt slecht of stoer bedoelt. Probeert hij niet “mee te leven” of interesse te tonen op zijn eigen onhandige manier? Doet niks af aan hoe jij je er bij voelt overigens hoor! Want het komt binnen zoals het binnenkomt en dat is niet fijn. En hoe is zijn partner? Is die wel wat fijngevoeliger? Wellicht kun je eens met haar praten, misschien dat zij hem een beetje kan afremmen? En met je man zou ik sowieso wel even praten, iets duidelijkere afspraken maken voor de toekomst. Want al vind je dat je er niks van mag vinden, je voelt er vanalles bij en dit is toch iets van jullie samen. Nooit van jou of hem alleen. Verder is het volkomen logisch dat dit een moeilijk item in je leven is en dit een zware periode. Het is niet leuk, maar eigenlijk een gegeven. Enige wat je kunt doen, is eea zo dragelijk mogelijk maken met kleine oplossingen: goede afspraken met je man, plekken en mensen om je bij te uiten (eventueel professioneel), zacht zijn voor jezelf en waar de kans zich voordoet je hier en daar laten afleiden. Dikke knuffel voor jou ❤️
Ik snap je, het lijkt me eigenlijk ook de beste manier. In het ziekenhuis zeggen ze ook niet dat je de ovitrelle eruit moet testen ofzo Bij mij was die streep dus 11 dagen na de trigger en omdat internet zegt dat het na 10 dagen weg is, dacht ik: jippiajee Maar doorgaans zou ie er wel uit moeten zijn inderdaad, zeker als je daar nog 2 dagen bij optelt! Wat een mooie planning! Klinkt alsof je er vertrouwen in hebt? Ik heb gisteren toevallig getest en toen had ik een lichtroze, maar nog behoorlijk zichtbaar streepje. Mijn planning is nu om dit donderdag en zaterdag te herhalen. Zaterdag is 11 na ovitrelle, dan zou ie wel ver weg moeten zijn. En dan stop ik, tot ik denk donderdag de 22e (nod). Dus wie weet tuimelen we over elkaar heen met onze aankondiging (dubbel feest!)
Dit is zó genieten, dat meeleven Als ik weet dat iemand hier test ís zwangerschapspagina ook het eerste wat ik aanslinger in de ochtend hoor!
Tot mijn grote verbazing heb ik inderdaad nieuw vertrouwen gevonden. Hoewel ik nog steeds ergens denk dat dit niet zo’n beste batch was, geeft het vertrouwen nu wat anders te doen dan de zes vorige keren. Ik heb nog niet bewezen dat dit niét lukt. Dus het kan net zo goed wel lukken denk ik dan maar! En ik denk ook echt dat mijn negatieve mindset niet heeft geholpen. Niet in het kader van mild zijn voor mijzelf, maar ook niet om de teleurstelling te verminderen. Dus, laatste cryo, nieuwe methode, 100% hoop! Ik hoop ZO ERG dat we de 22e dubbel feest hebben. Dan sluit @Lief kort daarna ook aan, dan zijn alle EMC-lab-baby’s veilig in hun tijdelijke huisje aan het groeien!
@Basilicum kijk dat is geweldig om te lezen Ik heb hele goede hoop voor deze poging. Dit wordt m. En goed idee om inderdaad dan pas te testen, lijkt me top. @MamaMan0n Ah wat fijn dat t nu zo dichtbij komt En super fijn dat bij jullie de rust is terug gekeerd. Heerlijk. En idd dat hcg niet meer word aangemaakt, klinkt als een goed teken inderdaad. Wie weet ben ik een van de uitzonderingen en komt t met menstruatie @Flora85 haha en jij hoort ook gewoon bij mijn google studie ;D Helaas werd ik net gebeld dat de afspraak verplaatst wordt van donderdag naar volgende week vrijdag maarja dan is het wel bijna tijd voor menstruatie dus al zou hij niet willen afwachten, dan gebeurt t sowieso haha.
Klinkt goed! Het helpt natuurlijk ook echt niet tegen teleurstelling, negatief zijn. Daarvoor is de wens veel te groot(s). Fijn dat je die instelling ook kan “pakken”. Laten we die EMC-baby’s maar eens thuis brengen ja! Ze hebben daar wel betere dingen te doen, broeden wij ze wel lekker verder uit
Ik ben nu officieel in je studie opgenomen! Ik denk eigenlijk, dat als het “soepel” verloopt, je bent schoon en kunt door, je dat niet deelt op forums ed. Dus er zullen er wel meer zijn. Ah, wat balen dat je afspraak verzet is! En zo ver ook gelijk. Het helpt wel met je twijfel (gedwongen keuze), maar kan me voorstellen dat je liever eerder met de arts van gedachten had gewisseld.
Hahah ja je bent nu officieel deelnemer! Ja dat klopt inderdaad, deels is daardoor misschien wel bias ja haha.
Ik heb idd mijn gevoelens en angsten aan mijn man verteld gehad toen. Hij opperde ook iets van een open gesprek met zijn broer aan te gaan. Dat ie daar volgens hem wel open voor staat. Ik kijk nog even de kat uit de boom. Als er nog wat van die uitspraken komen dan kan dat alsnog. Amai wat een ovitrelle-trip is me dat idd. Je zou van minder beginnen zweven
Ja voel me wel helemaal thuis we zijn er zoveel beter op vooruit gegaan super leuk dorp! Met veel voorzieningen. Ik vindt de dagen wel snel gaan hoor gelukkig!