MMM start januari 2024 deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Basilicum, 7 mei 2024.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.031
    2.836
    113
    Uiteraard, de hele lijst graag :thumup::thumup:

2. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.316
    3.307
    113
    Vrouw
    Hoe is het vandaag met jou @Flora85? Al kwaaltjes/ klachtjes of gewoon op de progesteron trein?

Ik merk echt heel erg het verschil tussen natuurlijke progesteron en utro zeg! Ik hoop dat dat een positief ding is. Voel me een stuk minder ‘down’ en geen constante obstipatie. Wel opgeblazen en andere dingen waardoor ik wel voel dat er progesteron aanwezig is, maar niet zo overweldigend. Voelt beter iig :thumup:

Sterre83 en Knut10 vinden dit leuk.
  3. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Haha, das een verschil he?! Ik vind die utro zo verschrikkelijk, krijg er enorme darmklachten van :confused:

Verder heb ik zere boobies, maar zal ongetwijfeld ook de utro zijn! Is nog vroeg ;)

Basilicum vindt dit leuk.
  4. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Alle baby’s zijn welkom :D

Basilicum en MamaMan0n vinden dit leuk.
  5. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    En dan starten we samen een crèche :)

6. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.316
    3.307
    113
    Vrouw
    Ik voel mijn boobies ook (voor het eerst). Normaal nauwelijks gevoel (borstverkleining gehad), maar nu: auw! Ik heb het op de ovitrelle geschreven. Maar als het zo door gaat, zeker nu ik weer hoopvol ben, zullen het heeeeeeeeeeele lange wachtdagen worden :|

Panda95, MamaMan0n en Milena92 vinden dit leuk.
  7. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    @MamaMan0n wow, ik vind dat je klus- en verhuisperiode precies voorbij is gevlogen! Knap hoor. Fijn dat je je thuis voelt in het nieuwe dorp. Ik ben blij dat je koppie ook wat rust weer begint te vinden. Ben je helemaal weer klaar om het babytraject te hernemen <3

@Lief: yes gooo Henkie! vandaag je terugrit naar huis toch? Vlotte en veilige rit gewenst!

@Basilicum, ik heb ovitrelle er al uit gehad na 10 dagen, maar ook nog (miniem) in mijn systeem gehad na 13 à 14 dagen. (ook nooit utro gebruikt) Gezien mijn man zijn onvruchtbaarheid kan het dus zeker geen vroege miskraam geweest zijn ofzo. Ik geef het maar mee, het is verschrikkelijk als je toch ovitrellestreepje te zien zou krijgen en dan helemaal al hoop hebt en blij bent terwijl het toch niets zou zijn. (Been there done that) Mijn innerlijk zei dat ik deze ervaring toch even met je moest delen, just in case.
    Maar he, jij hebt sowieso een plakker vast deze ronde :*

@Flora85 ik denk idd dat mijn zwager het juist goed bedoelt, maar dat het er soms gewoon fout uitkomt. Dat maakt het voor mij ook lastiger om hem erover aan te spreken. Zijn partner was er op reis niet bij, ze kon geen vrij krijgen op haar werk. Waarschijnlijk zal mijn zwager ondertussen haar het donorverhaal ook wel verteld hebben, maar heb haar dus nog niet gezien of gesproken.

En dank je wel voor het mooie advies. Het gaat wel met hoor, het zijn gewoon sommige micromomentjes waarop het gevoel me overvalt omdat het is en blijft een onvervulde wens waar je geen vat op hebt op dit moment. Maar verdriet is ook oke. Zoals ik eerder al eens liet vallen, ik probeer het dan gewoon even "te beleven/benoemen" en dan kan ik weer verder. Gisteren was onze huwelijksverjaardag dus ben lekker in de watten gelegd en zijn echt heerlijk aan het vertragen.

@Milena92 ugh vervelend dat je afspraak wordt uitgesteld, en dan nog met een volle week zeg :eek: Hier in België is morgen een feestdag dus denk dat dokters dan sowieso geen afspraken plannen, vond het dus best gek om die datum afspraak te zien staan in het lijstje. Maar in Nederland is 15 augustus geen feestdag he?

MamaMan0n en Basilicum vinden dit leuk.
  8. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Oeh, nou, das ook al een mindfuck, als het sowieso anders gaat dan je gewend bent. Maar volgens mij is er helemaal niet aan denken/op letten en dan gewoon tralala testen als het zover is, ook echt gewoon een illusie hoor!

9. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Dat maakt het juist lastiger inderdaad, dat snap ik. Maar dat maakt juist ook wel dat hij mogelijk open staat voor suggesties over wat je wél prettig vindt (zou m zo insteken dan, dat je aangeeft dat je het gewoon een heel lastig onderwerp vindt en dan wat tips meegeven als in “dit geven we meer mensen dichtbij ons mee”)?

1000% logisch dat die emoties er zijn! En ze bestaan toch, dus kun je ze ook maar beter erkennen. Gelukkig zijn er zo te horen ook nog genoeg genietmomentjes.

Panda95 vindt dit leuk.
  10. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.482
    3.110
    113
    Vrouw
    @Panda95 nee geen feestdag haha (zover ik weet dan:roflmao:), welke feestdag is dat in België? :)

11. Knut10

Knut10 Bekend lid

16 mrt 2022
    980
    1.195
    93
    Vrouw
    Dat klinkt goed. Wel minder van de mindfuck in je berichtje erna. Ik ben echt zo aan het hopen dat dit de lucky last is. En ik merk dat ik ondanks dat ik jullie nooit heb gezien , toch een soort van beeld heb gemaakt in mijn hoofd. Ik had bedacht dat jij een Italiaanse zou zijn en een hele kleine cup, zeer klein postuur en lang zwart haar . Maar dat klinkt minder waarschijnlijk na een verkleining :roflmao:

Basilicum en klok vinden dit leuk.
  12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.031
    2.836
    113
    Geen feestdag in NL idd :) Dacht dat dat alleen Frankrijk was maar België dus ook. Mijn beste vriendin woont in België moet altijd zo schakelen met hun andere vakanties ook op school :D

Flora en basilicum lekker aan het kwaaltjes spotten, ohnee struisvogelen :p vreselijk :o: Ik ga zo alle positieve krachten jullie kanten sturen!

Ik ben inderdaad op de terugweg, oh zo blij als ik weer in mn eigen heerlijke huis ben vannacht :roflmao: Was heerlijk hoor toen ik er eenmaal in kwam, maar blijf een huismuis (muts).

Vinden jullie het soms ook lastig dat dit forum helemaal openbaar is? Ik wel echt.. omdat, behalve wat collega's, bij ons er niemand vanaf weet ben ik zo bang per ongeluk herkent te worden soms :o: Tuurlijk qua andere topics en voor anderen hun googlestudies wel fijn hoor, ik gebruik dat ook vaak. Maar had ook al eens gedacht of dit specifieke topic misschien in besloten Facebookgroep oid zou kunnen.. mja.. dan krijg je geen nieuwe aansluitingen natuurlijk dat is weer jammer. Én bij zoiets worden we voor elkaar weer herkenbaarder haha, stiekem zo benieuwd ook wat voor type jullie in het echt zijn na al maanden samen typen haha.

Misschien dat irl je elkaar echt uit de weg zou gaan qua type :roflmao:

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.031
    2.836
    113
    Ook toevallig ik typte dus ook iets over types gelijk met jou :D

14. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.482
    3.110
    113
    Vrouw
    Basilicum heeft wel een soort associatie met Italiaans xD

Flora85 en Lief vinden dit leuk.
  15. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Onze vrouw hemelvaart. En ik blijf erbij dat dat de echte moederdag is :cool: (zoals in Italië "Ferragosto")

Hier in België noemen ze het de Antwerpse moederdag omdat de meesten het in mei vieren.

Milena92 vindt dit leuk.
  16. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Ik sta er te weinig bij stil dat dit openbaar is en ik eventueel terug gevonden kan worden haha. Maar dan denk ik: wie gaat er nu echt Google studies doen om mij te vinden? Tenzij ik openbare functie ofzo zou hebben of beroemdheid zou zijn. Maar dat ben ik godzijdank allemaal niet :roflmao:

Milena92 vindt dit leuk.
  17. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.316
    3.307
    113
    Vrouw
    Hahah oo prachtig @Knut10, nou dan zal ik je in het echt tegenvallen ;). Sowieso half Surinaams en donker uitgevallen (in verhouding tot zussen) met een grote bos pijpenkrullen. Dus verder van een Italiaanse schone kan bijna niet :roflmao:. Overigens ben ik gek op kruiden, en de Italiaanse keuken, dus in die zin klopt de associatie enigszins ;).

En qua herkenbaarheid, tsja. Ik denk dat altijd, als ik zó ontzettend interessant voor je ben, be my guest. Helemaal dikke prima :roflmao:

@Panda95 thanks voor de reality check, ik hou er zeker rekening mee! Maar ik ga pas testen als ik overtijd ben, dus ik heb er wel vertrouwen in dat áls ik iets zie op 11 dpo, dat het wel van een zwangerschap is. Trouwens wat apart dat jij dan eerst OI hebt gedaan terwijl je man geen goed zaad heeft. Hier was het verhaal toen ik met OI begon dat man ook echt eerst moest testen, 'want ik ga niet aan de vrouw sleutelen als de man niet bewezen vruchtbaar is'.

Pcosrondetwee en Panda95 vinden dit leuk.
  18. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.316
    3.307
    113
    Vrouw
    Ik bedenk me zojuist dat ik allang de uitslag van de receptivity zou kunnen hebben, maar heb nog niet gekeken. Doe ik het wel, of doe ik het niet :o:
    Ergens wil ik in die positieviteit blijven, en de uitslag zegt toch niets definitiefs... Ik denk dat ik, tegen mijn natuur in, het gewoon niet ga doen :eek:

Lief vindt dit leuk.
  19. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.482
    3.110
    113
    Vrouw
    Goedzo! Ik denk ook dat dat beter is. Op dit moment heb je er niks aan om het te weten toch?

Basilicum vindt dit leuk.
  20. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    688
    840
    93
    Vrouw
    Wat is het hier gezellig geweest de afgelopen tijd!

@nynepien wat een moeilijk gesprek moet dat zijn geweest. Ik kan me echt voorstellen dat je even de tijd nodig hebt om er over na te denken. Hebben jullie al een vervolgafspraak staan om mogelijkheden te bespreken?

@MamaMan0n super fijn voor je dat deze hectische periode achter je ligt en dat je zo lekker geland bent in je nieuwe dorp! Onwards and Upwards, klaar voor een nieuwe fase! :thumup:

@Flora85 en @Basilicum lekker pupo!! Zo spannend weer. Hou ons maar op de hoogte, we leven super graag mee! En @Lief komt er natuurlijk ook al snel achteraan zometeen :)

En ik ben ook wel eens benieuwd hoor, naar wat voor types jullie in het echt zijn! Maar het anonieme van hier kletsen vind ik ook wel lekker..

Hier heeft ook dag 1 zich weer aangediend, wat betekent dat mijn herstel-vakantie cyclus er weer op zit. Gisteravond mijn laatste glaasje wijn gedronken en het zometeen even aan het ziekenhuis laten weten. Dan (ook op de camping - feest) ovulatietesten gaan doen de komende periode en timen wanneer we de eerste terugplaatsing kunnen gaan doen. Vind ik op een goeie manier heel spannend, kom maar op!

Panda95, Lief, Milena92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina