Nee precies daarom @Milena92, ik ga het denk ik zo laten. Kan ik alvast oefenen met mezelf in bedwang houden voor de wachtweek Edit: ik bedenk me nu dat we vrijdag allebei in het EMC zijn, of heb jij bij die andere gyn een afspraak? Spannend @Sterre83! Ik kan me voorstellen dat je er erg naar uitkijkt! Heb je een lange of korte cyclus van jezelf? Enig idee wanneer je de tp verwacht?
Ik heb die hele test mede hierom niet laten doen. Dan issie low, doe je eigenlijk weinig aan op dat moment, terwijl “low” niet “zero” is. Dus je maakt je dan mogelijk druk om niks. Ofwel: snap je keuze
Fijn dat je er met goede moed tegenaan gaat! Je zit ook echt in een tent oid? Dat je dus in het toiletgebouw moet gaan testen
Haha nee helaas in het streekziekenhuis! Maar anders had ik je misschien wel herkend ik had namelijk wel een beeld van krullen voor me Ik heb echt hele goede hoop voor jou deze ronde en ik heb het toch al vaak goed voorspeld
Fijn wel toch, dat je het goed vindt om lekker thuis te komen en te zijn? Ik denk dat als mensen gaan zoeken op de onderwerpen waar wij over praten, ze enorm bezig zijn met iets anders dan jou herkennen eerlijk gezegd. Ze zoeken waarschijnlijk naar hun antwoord en gaan niet in jouw berichten zitten puzzelen van “oh ja, mientje was toen ook op vakantie naar Frankrijk”. Toch? En als ze jou zoeken met herkenbare gegevens uit real life, komen ze hier niet terecht. Wil je zorgen niet bagatelliseren hoor, want ze zijn er en dus mogen ze er zijn! Zelf heb ik er verder helemaal geen problemen mee eigenlijk, maar wij zijn enorm open over het traject.
Mijn lijf/brein/het universum maakt struisvogelen wel errug lastig … Heb vannacht (net nu het wat koeler is) liggen zweten als een otter en gedroomd dat ik zwanger was. En ik werd misselijk wakker. Maar god, we hebben het over 7dpo jongens! Slaat weer helemaal nergens op dit
Aaah heerlijk @Flora85 en zo herkenbaar! Maar toch, 7 dpo, er kan al innesteling geweest zijn. Ik duim duim duim!!! Heel stom maar als ik zo dicht op iemand zit, kan ik serieus jaloers zijn op de dagen die ze al 'gehad' hebben En ik hoop het zo @Milena92 !! Ik geef niet graag mensen gelijk, maar zou er alles voor over hebben Ennneee, tmi die kleine cup is een hele korte periode geweest. Zo rond mijn 10e levensjaar . Inmiddels weinig van de verkleining meer te zien door de zwangerschap. Maar na deze zwangerschap (positive thinking) ga ik gewoon weer onder t mes
Ah ja, dat snap ik wel hoor! Je kijkt die dagen het liefst de deur uit Ik heb zelfs ziekmelden en zo veel mogelijk proberen weg te slapen even door m’n gedachten laten gaan Ja, zou je een verkleining zo weer doen ja? Lijkt me zó pijnlijk
Ja zou het écht zo weer doen. Ik ga niet liegen, het is ook echt een major operatie en heel erg pijnlijk. Maar, ik kan mij het moment nog zo goed herinneren dat ik een blazer in maat 36 aan trok en dat die gewoon mooi paste of een bikini. Ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot ik weer kan En ik snap je overwegingen, alleen op een gegeven moment ben je uitgeslapen he . En plus, een beetje beweging is goed voor de doorbloeding
Ik kan me dit heel goed voorstellen! Heb zelf ook een flinke voorgevel (vandaar ook mijn interesse in de pijnlijkheid ) en dat dan een blouse in maat 42 nog steeds open staat terwijl de rest om je heen floddert als een tent … Of dat als je een wat strakker topje in een broek stopt, heel hip, en ze dan nog 6x groter lijken … Ik had ze niet gehoeven Haha, ja, gewoon zo veel mogelijk slapen! Ieder uurtje dat je wegtukt, is mooi meegenomen. En verder lekker Netnixen, op de een of andere manier leidt dat mij toch beter af dan werken. Maar goed, we hebben het over nog maar een weekje in mijn geval, dat kan iedereen uitzitten
Ik geef niet graag mensen gelijk Bizar joh dus na de zwangerschap zijn ze ook gewoon groter gebleven en niet weet terug gegaan naar de vorm ervoor? Ik heb een mini cup, en ik had t wel leuk gevonden om minstens tijdens de zwangerschap iets meer te hebben, maar behalve wat groter doordat de melkklieren zich vulden is er niets gebeurd ! Als je zwanger bent, neem ik wat van je over goed? @Flora85 ik ben zo benieuwd!!! Ik wou dat je al kon testen haha
Jeetje er is de laatste tijd echt een ontploffing aan zwangerschappen op mijn Instagram. Het klopt wel dat er in de winter, december is de top maand, veel kinderen verwekt worden blijkbaar. Ik opende Instagram, en letterlijk werd de ene zwangere foto door de andere vervangen bovenaan de nieuws pagina en toen daarna nog een stuk of 4.
Denk dat mensen in de winter gewoon meer seksen. Zo lekker warm op elkaar kruipen, knusjes tijdens de feestdagen …
Nou, ik heb getest, voor de Ovitrelle. En de test is hartstikke wit. Dus hoewel dat er dan uit is, komen de “kwaaltjes” geenszins door hcg. Nu ben ik een beetje bang dat het een toename van progesteron de oorzaak is, wellicht lichaamseigen. En dat betekent: aanloop naar menstruatie …
Nee maar een witte test is nu toch het beste wat je kan hebben? De ovitrelle is eruit das mooi, en een positieve test door eigen hcg is nu zo goed als onmogelijk. Progesteron gaat als er geen bevruchting is, pas na de eerste week dalen, dus na een dag of 9. En dan kun je daar dus pms achtige klachten van krijgen vlak voor je menstruatie als dat op 14 dpo is. Dus nee Flora, nog niks aan de hand!! <3
@Flora85 ik sluit me helemaal aan bij @Milena92. Op 7 dpo lijkt mij een witte test precies zoals het hoort! En het rotte is, je kan gelijk hebben en het kan aan de progesteron liggen. Maar…… ook aan een beginnetje hcg! Maar goed, een week vliegt in theorie voorbij, maar in die wachtweken is het toch wel een lastig verhaal. Ik vind het heel knap dat je nog een week wil wachten, zeker nu je test al wit is zou ik me moeilijk kunnen inhouden. Dat is voor mij de enige reden dat ik denk het vol te kunnen houden om niet te vroeg te testen, dat er toch nog ovitrelle zichtbaar is…. maar goed… als die er al uit is….. @Milena92 dat is zo confronterend al die aankondigen. Ik ben social-media-loos dus gelukkig geen last van, maar kan het me nog wel herinneren! En qua boobs, neem vooral zoveel mogelijk hahaha
Ik ben het eigenlijk ook wel met jullie eens, hihi Sloeg even op hol … Maar feitelijk klopt mijn gedachtengang gewoon niet. Beginnetje hcg zal het niet zijn, want van ovitrelle-hcg heb ik dit niet. Beste verklaring is een opstapeling van de progesteron van de utro in mijn lijf. Wat een heerlijk spul is het toch Ja, die wachtweken duren gevoelsmatig minimaal het drievoudige helaas … Maar, alle tijd gaat voorbij! Dus deze ook. Of dat nou fluitend of worstelend is Snap je gedachtengang ja, want nu weet je dat je streepje kunt gaan spotten, hihi. Maar nog een paar dagen witte testen aanzien, trekt me totaal niet. Dus toch liever pas weer testen als de uitslag ook iets betekent.
Ohh die kwaaltjes toch he, vreselijk maar ik denk echt dat het allemaal bar weinig zegt.. het zullen hormoonschommelingen van diverse hormonen bij elkaar zijn..zowel kunstmatig als normale lichaamseigen schommelingen, en die witte 7 dpo test zegt sowieso niks! Alleen dat je de Ovitrelle sneller afbreekt dan mijn lijf Ik heb in mijn natuurlijke cyclussen ook wisselende klachten, vind ik ook gek! Heb trouwens dus geen echte ovitrelle klachten maar toen ik laatst wat eigen hcg had (cb 2-3 weken dus minimaal) voelde ik meteen het 'brok in mn keel' gevoel alweer komen, gek ook, beide hcg maar andere uitwerking? Ik duim voor jullie meiden! Ow en ik ben in het echt veel stiller dan hier op het forum en ook club grote tieten wat ik vreselijk vind. Heb een kort bovenlijf en had lang maat 38, zo uit verhouding.. inmiddels maat 40 dus misschien past het nu beter. Bij mij trouwens cup F blijven hangen na de zwangerschap daarvoor maar grote c... Kun je je ook voorstellen 1.70, kort bovenlijfje, 51 kilo en dan cup F? Zo zag ik er tijdens mijn HG zwangerschap uit zijn weinig foto's van haha.