MMM start januari 2024 deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Basilicum, 7 mei 2024.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    688
    840
    93
    Vrouw
    Yep... in een best wel open toiletgebouw ook nog. Het wordt vast een belevenis :roflmao:

klok, Milena92 en Lief vinden dit leuk.
  2. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Ja, dat zal het ook wel zijn inderdaad. Die hormonale sh*t allemaal, vind t maar irritant :roflmao: Mijn lichaam is een kei in hcg afbreken, dat deed t tijdens de miskramen vaak ook in rap tempo.

Bijzonder dat jij dat ook zo ervaart, het verschil tussen kunstmatige hcg en eigen! Bij mijn eerste ovitrelle-test deze ronde dacht ik ook: als dit van zwangerschap zou zijn, was ik allang misselijk, duizelig en moe :rolleyes: En hiermee ontkracht ik lekker mijn eigen bezwaar! Well done :)

Oeh, had je dan geen last van je rug? Dan bied je cup F wel weinig tegenwicht zeg maar … Gek dat dan die cupmaat blijft hangen he?! Rare lijven :roflmao:

Basilicum vindt dit leuk.
  3. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Wel een leuk verhaal voor het kindje dat hieruit voorkomt later! :)

Basilicum, Milena92 en Sterre83 vinden dit leuk.
  4. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    688
    840
    93
    Vrouw
    Mijn cyclus is meestal kort, rond de 26 dagen. Vorige keer was m'n ovulatie op dag 13, dus we gaan het zien deze keer. Dat zou trouwens wel betekenen dat ik niet de hele week hoef te testen op de camping hoor, haha. Twee dagen denk ik;)
    En dan denk ik ergens begin september de terugplaatsing!

En Milena bij mijn miskraam was het er na de medicatie ook nog niet helemaal uit, maar na de volgende menstruatie wel. De cyclus daarna was ik zwanger... Even voor je google-search;)

Lief, Milena92, Flora85 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    njah ik had helemaal geen cyclus van mezelf (maar jij ook niet, als ik het goed onthouden heb?). PCOS was in mijn adolescentie al vernoemd, dus deze gyn bevestigde die pcos
    en ze hebben gewoon meteen medicatie opgestart omdat er bij mijn man in de familie geen gekende vruchtbaarheidsproblemen zijn. (Eerder té vruchtbaar ofzo haha). Na 3 rondes zouden ze verdere onderzoeken doen. Maar ja 1 ronde bleek niet een kleine maand te zijn, met zoeken naar juiste dosis voor me, maar eerder 1,5 maand per ronde. En dan na gefaalde ronde 3 duurde het ook even voor we alle onderzoeken ingepland kregen (met wachttijden) en toen zeiden ze dat we ondertussen gerust nog 4de poging konden doen.

Ik weet niet of het standaard is in mijn geval (eerst letrozol en dan pas verdere onderzoeken ook bij man), of dat het misschien toch een "misser" is geweest.

6. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Nou er staat geen vervaldatum op wanneer je de info kan raadplegen, toch? Dan kan je misschien deze cryo tp nog even afwachten? Is het een plakkertje en je ziet dan dat de receptivity slecht zou zijn, dan heb je zo iets van "Nah, bewijs ik toch lekker het tegendeel". Is de uitslag goed, dan weet je dat je daar voor eventueel volgende ronde geen zorgen over moet maken?

Flora85 en Basilicum vinden dit leuk.
  7. mamawensje

mamawensje Actief lid

30 jan 2023
    404
    409
    63
    Vrouw
    Ik zou ook nog even struisvogelen, je hebt er nu toch niks aan. want je gaat nu toch niks doen? Overigens qua ervaring: Ik heb eerst low score gehad, en heb die met antibiotica + probiotica wel naar high gekregen, maar daarna nog steeds niet zwanger geraakt. Dus ik kan er eigenlijk ook niks zinnigs meer over zeggen, behalve dat het me een hoop stress heeft opgeleverd o_O

8. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.482
    3.110
    113
    Vrouw
    Oeh dit klinkt zo erg als muziek in mn oren ;) Universe ik teken nu onmiddellijk voor dit scenario!!! Het kan nog!!

Haha het heeft wel iets heel romantisch vind ik, testen in een sanitair gebouw:p Ik hou zelf wel van dat soort onhandige situaties :roflmao:

De eerste 5 IUI deed ik in eigen cyclus, en ik was redelijk panisch om zo snel mogelijk mn piek te detecteren en een afspraak voor IUI in te plannen. Dus ik heb over die sticks geplast op kantoor, maar op een onhandig moment ook bij een client op de wc.. Maarja mijn piek was altijd snachts en dan werd ie sochtends - tijdens mijn route in de wijk - positief dus ja wat kon ik er aan doen :D

Panda95, Sterre83, Flora85 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.482
    3.110
    113
    Vrouw
    Ja dat lijkt me inderdaad erg stressvol. Het zegt niet dat t niet alsnog gaat werken voor je, misschien is je kans nu wel groter! Dat hoop ik tenminste met alles wat ik in me heb voor je <3
    Hoe houd je je verder staande in deze spannende (en angstige?) tijd?

Heb je trouwens de vroege miskraam gehad toen je nog een low score had? (Een strohalm waar je je aan kan vasthouden lijkt me trouwens wel, dat je weet dat je lichaam zwanger kán worden)

10. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.315
    3.307
    113
    Vrouw
    Morgen weer pupo… het maakt me ergens bang hoe erg ik er naar uitkijk. Weer echte hoop! Maar nu ligt mijn kleine embaby nog veilig in de vriezer… heel eng om dalijk mijn laatste bij me te dragen. Heel eerlijk gezegd nooit gedacht dat ik hier zo staan. Naïf misschien, maar toch
    Ik ga super erg mijn best doen positief te blijven. Maar ik zou jokken als ik zou zeggen dat ik niet doodsbenauwd ben voor de otd en wat daarna zal volgen….

Pcosrondetwee en Milena92 vinden dit leuk.
  11. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    688
    840
    93
    Vrouw
    Zo ontzettend super spannend voor je!!
    Wat bedoel je met otd?

12. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.315
    3.307
    113
    Vrouw
    Officiële test datum ;)

Sterre83 vindt dit leuk.
  13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.029
    2.835
    113
    Nou ik snap het hoor, doodeng, zowel die hoop als die laatste cryo.. Ik hoop het echt zo zo zo voor je!

Hier gaat t al de laatste cryo van ivf 2 zijn.. dat lijkt me dus ook niks he.. want dan ga je echt de laatste fase in. Zelf betalen gaan wij iig niet doen omdat we én niet zoveel spaargeld hebben (zal vast lukken maar dan moeten we veel laten) en het voelt gewoon echt niet zinvol op mn 41ste. Maar dat is dan toch wel definitief hoor omg..

Maargoed, stap voor stap, eerst de afspraak, en dan eens zien of Henkie deze cyclus nog komt..

Ik ben het vertrouwen in mn natuurlijke cyclus wel even helemaal kwijt, dat is niet echt helpend moet ik zeggen..

14. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Logisch wel natuurlijk, dat al die gevoelens spelen. Tussen hoop en vrees, dat is het echt. In welke zin had je niet verwacht hier te staan? In zo’n traject? En wat is otd?

15. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar wat je zegt. Zowel van die laatste ronde als dat vertrouwen in je natuurlijke cyclus. Weet eigenlijk ook niks goeds of opbeurends te zeggen erover eigenlijk, behalve dat alles kan en het niet over is tot het over is … Tegelijkertijd bereid ook ik me al voor op het definitieve einde, dus best hypocriet van mij ;)

16. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Oh, ik zie het al! Dat snap ik. Same here. Dat gevoel bij een witte test he?! Tot in je ziel :(

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.029
    2.835
    113

Haha gedeelde smart ;) ik probeer echt maar stapje voor stapje te kijken. En hou me vast aan dat 1 kind ook echt voordelen heeft (voor mij). Nooit meer zwanger hoeven zijn zou oprecht nog altijd een opluchting zijn, dat voordeel heb ik dan weer wel :roflmao:

Maar ik heb ook een soort gek vertrouwen in Henkie die rond mn verjaardag teruggeplaatst zou kunnen worden... En das engggg.

Jij zit gewoon op dit moment met jullie embryootje in je buik he, tjee zo spannend!

En morgen dus ook @Basilicum, worden spannende dagen hier!

Pcosrondetwee en Basilicum vinden dit leuk.
  18. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
  19. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.315
    3.307
    113
    Vrouw
    @Lief ik snap dat je je vertrouwen in je natuurlijke cyclus even kwijt bent, maar gelukkig is Henkie daar en heb je daar wel vertrouwen in. Wat ook weer doodeng is…. Ik hoop echt met alles wat ik heb dat je niet eens na hoeft te denken over de volgende poging en dat Henkie het mooiste verjaardagscadeau ever wordt! PS als het een jongetje is, dan MOET Henkie toch echt wel de (tweede) naam worden :roflmao:

@Flora85 nou eerlijk gezegd had ik gedacht met 7 kansen, dat het wel raak zou zijn voor nummer 7… Stom misschien, maar dochter was ‘zo gepiept’ toen ik eenmaal een kans had. Nu al ‘zoveel’ kansen gehad en nog steeds niets. Die had ik écht niet zien aankomen.

Verdrietig om te lezen dat jij je al voorbereid op het einde. Ik hoop zo ontzettend dat je ernaast zit! Vandaag alweer 8 dpo toch? Dan hopelijk zeer bijna een zwangerschap te vieren!:D

20. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.411
    1.609
    113
    Vrouw
    Heel veel succes vandaag @Basilicum, dit moet 'm gewoon worden!

Deel Deze Pagina