Ik moet er ook steeds aan denken! Vind het ondragelijk spannend voor je. Deze dag duurt waarschijnlijk eindeloos, niet? @Flora85
Eeeen, even een egocentrisch gevolg. HALLO TESTDRANG . *gaat alle oude foto’s van testen checken wanneer ovitrelle bij mij er echt uit was en zorgen voor een witte test voor donderdag
Oh ja, zó herkenbaar! Vanalles terughalen, rekenen, nog een keer rekenen … Het is ook zó spannend gewoon. En sorry dat ik je nu testdrang heb bezorgd
Ja, mijn eerste gedachte was dus morgen weer testen. Maar nu morgen dichterbij is, denk ik weer: nu ben ik lekker hoopvol. Wat nou als ie morgen toch wit is? Blijf ik dan niet liever nog een paar dagen blij? Amai, wat een mentale worsteling is dit toch allemaal joh! Die gedachtengangen die je hebt ook …
Maar jij gaat het nog een poosje volhouden want een dikke knalstreep zonder twijfels is veeeeeel leuker
Ik heb weer getest. Ik zie een lijntje! Geen tuurstreep, maar heel licht wel. Wat mag op 10 dpo. Foto staat in later bericht Er is iets gaande, super spannend!