Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo) Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor) Lief - 40 jaar - 2e kindje - IVF 2 MamaMan0n - 31 jaar - 4de kindje - IVF 1.8 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 2 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 38 jaar - 2e kindje - IVF 2 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 40 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 38 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3 Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 3 Afspraken 20 augustus - Palmpje - uitgangsecho 23 augustus - Milena92 - afspraak gyn, hoe nu verder 26 augustus - Boompje88 - 1e echo 28 augustus - Pingpongpcos - 1e termijnecho Test datum Flora85 - 24 augustus Basilicum - 26 augustus (NOD 21 augustus) ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Boompje88 - 12 april Pingpongpcos - [?] april
Omdat de utrogestan niet veel doet bij me alles komt er dwars doorheen. Wat is bij jou de reden? Succes met de echo morgen! @Basilicum nog wel iets teruggehad in de app?
Het hield bij mij meestal de menstruatie tegen maar de afgelopen 2 pogingen totaal niet. Dank je. Toch altijd spannend zo’n eerst echo!
Ik heb ook protulex! Heel fijn spul. Enige is dat je aantal dagen blauwe plekken gevoel hebt na het zetten maar na een paar dagen trekt dat gelukkig wel weg.
Ik breek even in; Ik gebruik ook prolutex (samen met duphaston) en ik vind prolutex top! Utro vond ik echt zo'n gedoe, gesmeer, gezeur... en prolutex is 1x per dag prikken en klaar. Veel minder gedoe met wekkers enz
* zoek geregeld op prolutex en vind zowaar meer gebruikers...hopelijk vinden jullie deze inbraak niet erg.. Gebruiken jullie prolutex voorgeschreven door NL ziekenhuis en wordt het dan vergoedt? En dan echt ter vervanging van utro niet extra erbij?
Soms zijn die antwoorden zo onbevredigend he?! Maar je hebt in ieder geval al je vragen gesteld, dus binnen de mogelijkheden alles benut zeg maar. En je mag al snel Henkie ophalen uit Siberië dan! Spannend? En wat is/doet Protulex dan?
Dat is met Meriofert hetzelfde denk ik. Als je alles open maakt en ziet waarmee je “werkt” dan snap je het vanzelf
Zie jou her en der voorbij komen hier en vind het zó mooi dat je nu zwanger bent! Van harte gefeliciteerd ❤️
Ik ben onder behandeling in Duitsland dus ik heb het daar voorgeschreven gekregen (maar het wordt wel vergoed)
Ja ik vind dit een mooie bijkomstigheid haha . In principe zou het effect hetzelfde zijn als utro @Flora85 ze vermoed dat bij mij ook geen ander effect zal hebben, maar mag het toch proberen. Ze had het ook nog even over hogere dosis utro of duphaston. Maar ik zat al op 3x200 in natuurlijke cyclus dus dat is al hoger en op 1 of andere manier had ik voorkeur voor prikken boven slikken En ik heb nog zat utro dus ik kan ook stiekem dubbelen na tp Ik hoop ergens door andere manier van toedienen dat het het bruin/bloedverlies iig stopt tot iets van..11/12 dpo, dat zou gewoon eens leuk zijn... En anders heb ik dat iig geprobeerd en weet ik dat het niet ligt aan de progesteronwaardes..
Ja en ze waarschuwde wel voor eigen bijdrage bij Prolutex, bij de apotheek niks over gehoord maar komt misschien nog via mijn verzekering? Wij vonden het waard om iig 1 tp te proberen
Vind het ook heel knap dat je nog niet naar een echo bureau rent op dit termijn Jouw verhaal móet gewoon het zp succesverhaal van 2024 blijven hoor
Haha die drang heb ik soms wel hoor maar ik weet dat er al meerdere echo afspraken staan dus ik probeer me gewoon in te houden en "gewoon" geduldig te zijn. En het is ook gek want het is doodeng omdat we bang zijn voor slecht nieuws maar aan de andere kant heb ik er ook echt zin in.