Jaa heel dubbel zal het ook zijn.. en iets langer wachten ís ook veel beter want je wil ook geen twijfel echo. Maar toch, ik roep nu ook dat ik niet vroeg ga testen maar die zelfbeheersing is soms opeens vervlogen dit traject leert je weer dingen over jezelf.
Klopt hoor. Het is ook moeilijk allemaal. Je kunt van tevoren vanalles bedenken maar soms verandert het later toch en test je toch veel eerder. Ik heb deze keer een paar dagen na de tp getest ivm de ovitrelle en daarna gewacht tot 1 dag voor de testdag, zodat we meteen duidelijkheid zouden hebben. Een heel licht streepje zou sowieso niet goed zijn.. maar gelukkig was ie dus niet heel licht
Vooral je gevoel volgen bij dit soort dingen! En inderdaad wat je zegt: dan heb je in ieder geval eens wat anders geprobeerd. Maar met Henkie aan boord, komt er natuurlijk verlies van helemaal-niks-nie
Stoer dat je gewacht hebt! Dan heb je wel direct duidelijkheid, valt ook veel voor te zeggen Zelfde geldt voor die echo. Ik heb met alle (mislukte) zwangerschappen best een band opgebouwd met onze verloskundige en die zegt ook: eerder dan 6,5 week echt niet doen, daar koop je helemaal niets voor. Evengoed is al dat gewacht echt niet te doen af en toe gewoon!
Zó herkenbaar dit! Logisch ook, het ís ook gewoon doodeng en heel mooi/leuk tegelijk. Ik denk dat zo ongeveer iedereen hier op ZP duimt voor een prachtig kloppend hartje ❤️
Al valt t wel aan te bevelen dat je onze Henk na een maand of 8 wel even laat gaan uit die baarmoeder
Hahaha ja te lang zwanger zijn overleef ik niet gezien de vorige keer Heb je weer getest vandaag? Hoe spannend moet heel dat zwanger zijn voor jou ook wel niet zijn gezien je geschiedenis trouwens.. of vooral gewoon blij dat er een positieve test is en stap voor stap?
Goedemorgen! Succes met je eerste werkdag weer. Doe dat maar niet dan Spannend is het absoluut. Mijn lijf heeft niet echt aan mij bewezen dat dit nu iets betekent. De kans lijkt haast wel groter dat dit nog misgaat dan dat dit goed gaat en dat is misschien ook wel zo. Maar, ik doe er niks aan! Dus probeer maar zo veel mogelijk door te leven …
Ik hoop gewoon dat dit is zoals de zwangerschap waar je eindigde met je zoontje in je armen Maar vind je ook niet dat t er positief uitziet? Je test was al zo duidelijk, was dat ook bij de zwangerschappen die misgingen? Het hoeft idd niks te zeggen, maar lijkt me toch wel een fijne start!
Vandaag wordt een lange dag … Vanochtend opgestaan met toegenomen kwaaltjes, maar ook een veegje roze bij afvegen en een misschien zelfs beetje afgelopen test (kon geen foto voor jullie maken, want man en kind kwamen naar beneden). Aflopende testen zijn voor mij het “normaal” bij de vroege miskramen, dus voel me plotsklaps natuurlijk nu vet pessimistisch. Ik wil nu thuis zijn, nog 100x testen en misschien wel een beetje huilen. Maar zit op kantoor. Bah.
Zo gaat het dus steeds bij mij … Oploop, daarna afloop. Meestal pas tijdje na nod, maar lijkt nu zelfs vroeger te gebeuren
Oh nee dat lijkt me zo moeilijk .. heeel veeeel succes met deze dag doorkomen. Ik hoop dat het gewoon een lichtere test was door een variabele nierfunctie per dag, en dat het gewoon een normale schommeling is van hcg uitscheiding. Maar ik begrijp dat je direct teneergeslagen bent met jouw voorgeschiedenis. Dikke knuffel. Ik hoop dat je morgen alsnog een opgelopen test krijgt
oh nee dit was niet wat we wilden horen... Ik hoop dat het meevalt en alles alsnog goed gaat, maar ik begrijp ook de angst en onzekerheid heel goed. Heb je een beetje afleiding op werk? Fijne mensen om je heen? Succes meid, ik duim voor je.
Ja, werk leidt wel af! Al weten ze niks van mijn positieve test en hoe ik er nu dus bij zit, het zijn wel fijne en lieve mensen om bij te zijn. Vanavond nog dansen, dus ben druk zat. Alleen dat doen alsof het goed gaat, valt me wel zwaar.