MMM start januari 2024 deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Basilicum, 7 mei 2024.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.415
    1.612
    113
    Vrouw
    Spannend, ik duim heel hard voor Henkie!

Lief en Milena92 vinden dit leuk.
  2. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.415
    1.612
    113
    Vrouw
    Nou, ik blijf hier in een mindfuck hangen hoor. Ineens weer vol symptomen. De hele dag al kotsmisselijk, mijn bh past niet meer, kuitkrampen. Kortom, hondsberoerd. En ik weet dat het niks zegt, en dat het gewoon mis kan zijn en dat waarschijnlijk ook is. Maar toch, ergens achterin mijn hoofd dat sprankje hoop. En dat wil ik eigenlijk helemaal niet voelen, want dan is de klap straks weer groter en ik heb al continu huilbuien. Dus ik stop het maar weer weg tot woensdag

Sorry voor alle posts, moest het even van me afschrijven

3. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.033
    2.838
    113
    Neejoh juist hartstikke begrijpelijk..ik duim zo zo hard voor een wondertje!

Die symptomen zijn zo hoopvol..ik hoop zo dat het wél wat zegt.

Bij jou ook @pingpongpcos ! Tegelijk sterkte want ik weet als geen ander hoe hondsberoerd die misselijkheid is :D:o:

pingpongpcos en Boompje88 vinden dit leuk.
  4. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    Heel begrijpelijk, gewoon alles neergooien hier!

Wat een heftige emoties allemaal he meid :(
    En ik snap dat je hier nog extra hoopvol van word! Het klinkt dan ook weer goed he.. je klachten kunnen wisselen dus dan is het niet raar dat t wel weer even erger word.

Heb je nog gegoogled naar soortgelijke verhalen? Is er nog een echte kans dat het goedkomt? Ik hoop het zó

5. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Post vooral zoveel je wilt! Daar zijn we toch voor bij elkaar hier?! Je zit ook in zó een rotsituatie nu, een vacuüm als het ware.

Hoop hebben mág he! Stel nou dat het wel goedkomt of bij de volgende echo nog niet helemaal helder is, dan heb je jezelf toch echt geen dienst bewezen als je nu alvast maar een voorschot neemt op de volledige zak&as die hoort bij zo’n verlies?! Ik snap dat je jezelf wilt beschermen en dat mag óók natuurlijk. Maar straf jezelf niet ook nog eens af om de sprankjes hoop die je vastpakt.

Milena92 vindt dit leuk.
  6. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Heb je al gemberpillen geprobeerd?

7. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    We zullen dat bruin er eens even onder houden!

Slim plan met de testen ;)

Lief vindt dit leuk.
  8. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.415
    1.612
    113
    Vrouw
    Ja, heb me kapot gegoogled, en in >90% van de gevallen gaat het fout. Maar ja, die paar procent waar het wel goed gaat dan he? Toch een soort strohalm. Maar realistisch is het niet

9. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.415
    1.612
    113
    Vrouw
    Ik zit wel echt in zelfbeschermingsmodus nu en bereid me voor op gewoon heel slecht nieuws. Want de kans dat het mis is, is gewoon levensgroot. Maar moet mezelf inderdaad niet afstraffen voor een klein beetje hoop, want dat maakt het toch iets minder moeilijk

Stomme gedachte die soms ook door mijn hoofd gaat: wat nou he, als de tp niet is blijven plakken? En deze zwangerschap gewoon van mijn eisprong is? Want in theorie zou dat kunnen, hebben die kans stiekem ook benut :oops:
    Dan zou het later ingenesteld kunnen zijn, wat ook mijn maar licht positieve test op nod verklaart. En dan is het verschil al kleiner. Maar goed, rationeel is deze gedachte niet, dus maar niet veel toelaten

10. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    Nou ik snap het helemaal hoor, al was het 1% dan zou ik er niet aan ontkomen om dan toch al mijn hoop daarop te vestigen...!
    Een beetje ironisch maar bij mij was de kans dat het mis zou gaan nog "maar" 1% en dat gebeurt ook!

Kijk en kansen zijn kansen. Voor de grap zeiden wij vroeger bij statistiek op school als we het antwoord niet wisten, 50% kans, want het gebeurt wel of niet ;)
    Maar voor je brein werkt het ook wel een beetje zo. De kans kan groot of klein zijn, maar het gebeurt je of het gebeurt je niet. Dus jij kán diegene zijn bij wie het toch goed gaat.

Maargoed. Je hebt er allemaal niks aan.. time will tell .. :oops:

Flora85 vindt dit leuk.
  11. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    Hmm ja dat is wel slim bedacht inderdaad. Maar het lijkt me toch nog wel een redelijk realistisch scenario hoor. Zou ook best bizar zijn als je zou weten dat dat gebeurt is..

Ik vind t in jouw geval ook zo vervelend dat je echt alleen maar kan afwachten. Als je zenuwachtig bent of het hartje nog klopt, kun je op ieder moment een echo doen. Maar bij jou gaat het juist over de groei over een wat langere termijn.

Gingen bij je MA ook je klachten weg en kwamen terug?

12. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.415
    1.612
    113
    Vrouw
    Meer dan afwachten kan niet inderdaad. Want ja, het zag er op zich perfect uit, behalve dat het gewoon te klein was en een (nog) trage hartslag. Dat maakt het ook zo frustrerend

Ik weet eigenlijk niet echt meer precies hoe het qua klachten ging met de MA. Die periode is gewoon heftig geweest, ik had corona en mijn vader had net een kankerdiagnose gekregen. Dus met name daarmee bezig geweest ipv met de zwangerschap. In mijn herinnering werden de klachten alleen maar minder, maar wat ik zeg, ik was ook met mijn gedachten ergens anders. Dus eigenlijk weet ik het gewoon niet

13. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    688
    840
    93
    Vrouw
    Jakkes wat is dit spannend.
    Veel sterkte deze week, want oh my, wat duurt dit lang voor je!

Boompje88 vindt dit leuk.
  14. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    Jeetje ja dan heb je meer dan genoeg aan je hoofd op zon moment :|
    Ach het maakt ook niet uit, het zegt toch njks, het kan nu weer anders zijn.
    Maargoed zelf zou ik het heel erg hoopvol vinden als mn klachten weer zouden toenemen..
    Zo vreselijk dit!

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.033
    2.838
    113
    Geen stomme gedachte! Ik vind hem nog niet eens totaal irriationeel hoor. Theoretisch kan het gewoon ;)

En wat heftig ook je situatie de vorige keer... tis maar oneerlijk wat sommige mensen te verduren krijgen...

@Palmpje succes morgen, hoop dat ze lekker doorgegroeid zijn! Ik duim gewoon voor 4 :p

Panda95, MamaMan0n, Milena92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Ik denk niet dat je verdriet minder groot is mocht het misgaan als je nu boos op jezelf bent omdat je ergens sprankjes hoop zoekt of ziet. Wel maakt het deze ondraaglijke periode een stukje draaglijker. Wees nu juist niet hard voor jezelf.

Ik heb bij de aflopende test deze ronde (heb jij nog getest?) een dag of 2/3 besteed aan internet afspeuren naar hoop. En ik had er eentje gevonden: lichte testen, achterstand op eerste 2 echo’s en daarna trok het bij. Het gebeurt dus niet vaak, maar het kán goedkomen. Of “gewoon” goed zitten omdat je in jouw alternatieve scenario zit. En er is echt niets mis mee als je die gedachte nu even gebruikt om tegenaan te leunen ❤️

Panda95, MamaMan0n, Milena92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Ja joh, kansberekening vind ik in dezen echt niets zeggen eigenlijk. Want eindstand kan het gewoon 2 kanten op.

Omdat mijn zoontje klompvoetjes had, mochten wij een vruchtwaterpunctie laten doen. Kans op miskraam daardoor is geloof ik 0,1%. Maar, de kans op klompvoetjes is 0,03% en die had ie ook. Dus heb mooi bedankt. Het is gewoon mega k*ttig, want eigenlijk kun je je gewoon nergens aan vasthouden. Behalve dus hoop.

18. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Jeetje, wat een heftige tijd is dat ook geweest zeg :(

19. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.415
    1.612
    113
    Vrouw
    Ja, het was verschrikkelijk heftig en een van de moeilijkste periodes uit mijn leven. Dat het nu met deze zwangerschap hetzelfde af lijkt te lopen voelt als een soort repeterende nachtmerrie. En natuurlijk is het niet hetzelfde, want met mijn vader gaat het gelukkig inmiddels weer goed en ik heb geen corona. Maar het eindresultaat is hetzelfde. Vol verdriet en met lege handen. En dat voelt heel oneerlijk

20. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.985
    6.983
    113
    Vrouw
    Ohh 4 zou heel mooi zijn! Vind deze echo heel spannend!

Hoe gaat het met jou??

Deel Deze Pagina