Ja het is ook heel oneerlijk. Ik wens je vanaf een afstandje alle geluk, voor volgende week en anders daarna voor zo snel mogelijk<3
WoW @Boompje88 wat een moeilijk en onzeker nieuws! Ik moest even bijlezen, maar sluit me helemaal aan bij Milena. Kan het niet beter verwoorden. <3
Dat laatste stukje ken ik. Het ís ook oneerlijk. Niks meer en niks minder. Valt niets anders over te zeggen. Ik kan helaas ook niks anders voor je doen dan aan je denken en je in gedachten een dikke knuffel geven.
Zojuist de echo gehad. Links zitten er twee grotere: eentje van 12mm en eentje van 15mm, en daarnaast nog een kleinere van 9mm. Rechts ook een kleintje van 9mm. Maandag weer een echo, en als alles goed gaat, waarschijnlijk donderdag of vrijdag de punctie. Hopelijk doen die twee kleintjes nog mee, maar dat is echt even afwachten. Spannend!!
Zou echt fijn zijn als ze nog wat groeien! Overigens kan uit een wat kleinere follikel ook een goed eicelletje komen. Ik had bij mijn eerste punctie ook echt een kleinere dan de andere 2 wat gewoon een dag 5 tp werd. Ik duim!
Ja..geen idee haha. Lief dat je het vraagt. De dagen trekken traag aan me voorbij Ik heb geen heel duidelijke wel of niet symptomen want alles kan wel of niet ook vd utro of naderende ongesteldheid komen. Ene moment denk ik; het kan. Andere geloof ik er totaal niet in. Als ik ook maar ietsje bruin zie doe ik toch een utro, komt neer op 1 per dag nu denk ik, max 2, en daarmee lijkt, voor nu, het bruin onder controle. Vandaag wel 9 dpo dat was vroegah mijn bruinverliesdag dus vind ik wel spannend. En vandaag zal ik mezelf ook op 41 moeten zetten. En ik ben me heel bewust van hoe gelukkig ik daarmee ben, 41 gezond en wel en met alles en iedereen om me heen, ik ben een bofkont. Maar op gebied van mmm is het wel ehhh confronterend
Gefeliciteerd! Snap dat het ook confronterend is ja. Hopelijk blijft Henkie gewoon plakken en is de mmm straks gewoon klaar
Sinds gisteravond heftige buikkrampen, dus ik dacht echt dat het klaar was. "Gelukkig" blijken het voor nu alleen mijn darmen te zijn, volledig van de rel. Dus ik kan me nog heel even vastklampen aan het ieniemienie beetje hoop. Acceptatie komt er wel ook steeds meer. Het is wat het is en we gaan het wel zien woensdag
@Lief Ahh gefeliciteerd!!!! En ik snap je dubbele gevoel... Wat fijn dat je los van de mmm wel gezegend bent Hopelijk kun je daar vandaag van genieten en krijg je gewoon een verlaat verjaardagskado over 9 maanden En mooi dat het bruinverlies onder controle is tot nu toe, klinkt hoopgevend. Duimen voor een mooie test!! @boompje ik kreeg tranen in mn ogen van je berichtje, je bent zo sterk en dapper .! Ergens ben ik dan echt opgelucht voor je dat je toch de kracht vind om door te gaan, om een klein beetje iets van acceptatie te voelen. Het komt gewoon echt goed de volgende keer. Of misschien toch wel nu.. Gelukkig maar dat de krampen loos alarm waren. De woensdag komt al wat dichtbij..
Jouw instelling is voor mij wel heilzaam om te lezen. Ik ben steeds heel ontevreden met 2 follikels/eicellen, jij bent er blij mee. Ik leer hiervan: als jij daarmee kans maakt, dan ik ook En was het allemaal zo slecht nog niet misschien, die ivf van mij. Dus al heb jij er verder niet veel aan ofzo: dankjewel
Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ga er gewoon vanuit dat dit de dag is dat Henk zich ingraaft, als verjaardagscadeau Fijn dat je ook je zegeningen ziet en daar blij mee kunt zijn. En met 41 heb je in de mmm ook gewoon nog een heel jaar he! Niet dat je dat per se moet lichten ofzo, maar ze zijn -zeker hier in Nederland- nogal voorzichtig. Met medisch ingrijpen én hun centjes. Dus denk dat die 42 nog een vroege grens is ook. Ofwel: valt allemaal wel mee Ga je nog iets leuks doen om het te vieren?
Pfff, je schrikt ook van alles op een gegeven moment he?! Zoekt en vindt overal een bevestiging in, van eender welk scenario. Ons brein gaat simpelweg niet lekker op onzekerheid, maar dat is wél waar je in zit. Hoe klote de situatie verder ook is, ben blij om te lezen dat je een soort van “doable” mindset hebt gevonden om de tijd tot woensdag door te komen. Dat is momenteel het hoogst haalbare eigenlijk.