Ja ik ben blij dat we er nu achter zijn! Maar ergens voelen die IUI's ook wel echt als verloren tijd.. En de tijd na de punctie ook. Maargoed, je hebt gelijk, beter dat we nu achter zijn dan dat we steeds de embryo's tevergeefs in een niet goed functionerende baarmoeder terugplaatsen.
Snap dat het als verloren tijd voelt. En hoewel het ergens ook zo is, zijn het ook de stappen geweest (in medisch behoudend Nederland) die nodig waren om hierachter te komen. Maar ja weet je? Daar koop je ook helemaal niets voor. Hoewel het vast goedkomt, is het voor nu gewoon behoorlijk balen Ik heb overigens wel ervaring met laproscopie in dat gebied. Niet fijn, herstel gaat wel snel. Al denk ik eerder dat ze bij jou een hysteroscopie zullen doen, want daarmee kun je ín de baarmoeder kijken.
Jeetje wat een tegenvaller!! Gelukkig kon je embryo weer terug de vriezer in. Ik heb hier ervaring mee. Kort samengevat, ruim 3 jaar bezig geweest om zwanger te raken met OI en IUI. Niet gelukt op 2x een bbz na. Zelf aangekaart dat ik dacht een niche te hebben en jawel, een forse! Tijdens IVF moest de arts een andere katheter gebruiken om de bocht te maken langs de niche heen, daarvoor zat ze in de niche te prikken, dit voel je ook, voelt niet echt prettig. Daarnaast net als jij een extreem achterover gekantelde baarmoeder. Ik ben er van overtuigd dat de zaadjes nooit het goede punt hebben kunnen bereiken door de niche aangezien onze 1e tp direct gelukt is. Zodra het op de goede plek is gezet, gelijk gelukt. Ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen om je embryo toch op de goede plek te zetten binnenkort! Maar voor nu enorm balen!
Verstand op nul en door inderdaad. Of het goed is weet ik niet. Maar voor nu is het even de manier om de dagen door te komen
Grappig te lezen dat veel hier ook een erg achterover gekantelde bm hebben trouwens, hier ook dus. Maar hier geen keizersnede en op 1 na supersoepele tps dus geen ervaring verder. Hoop echt voor je dat het simpel op te lossen is @Sterre83 zodat je snel je tp kunt hebben! Want zo te lezen is de oorzaak nu wel echt boven water..
Super lief berichtje, dank je. Ik heb er meerdere keren naar gevraagd bij gewone echo's, maar dat was nooit iets bijzonders te zien. Niet dat die echoscopisten er echt verstand van hadden, maar er was ook verder nog geen reden om verder te kijken. Het hobbeltje bleek te groot, want ook met een andere katheter, tang op m'n baarmoedermond, en nog proberen door een andere arts mochten allemaal niet baten.
Ja ik hoop dat inderdaad uit de vervolgonderzoeken blijkt dat het makkelijk is op te lossen. Ik zal er voor onder zeil moeten, hopen dat dat snel ingepland kan worden. Ik verwacht pas weer in december op z'n vroegst een nieuwe tp te kunnen hebben.
Wat ik nu begrijp gaan ze beiden tegelijk doen, om dus zowel in als buiten de baarmoeder te kunnen kijken. Hup, meteen maar alles afvinken in de MMM checklist
Mwahh.... Nee. Lag te zuchten, alle ademhalingstechnieken te proberen, te schelden en te janken op die tafel. Niet geinig. Dus wat dat betreft ook prima als ze dat gaan fiksen!
Ja ik denk ook echt dat het gewoon nog nooit op de goede plek terecht is gekomen. Bij jou is het dus wel gelukt zonder operatie begrijp ik he? Super fijn dat die eerste tp gewoon meteen is blijven plakken!! Gewoon ingebracht met een drupje secondenlijm mee
Ah ja, snap ik ergens ook wel! Want bij keizersnede maak je de wond natuurlijk ook vanbinnen en -buiten. In ieder geval wel het beste om het dan maar in 1 keer te doen. Ze pakken het wel goed en grondig aan dan.
Jeetje, wat heftig zeg! Wat rot dat dit je is overkomen. Bij mij zeggen ze ook steeds dat mijn baarmoeder naar achteren gestrekt ligt en door m’n keizersnedes heb ik een niche, waardoor het terugplaatsen bijna altijd een drama is. Ze plannen voor mij ook altijd een dubbele afspraak in en ik krijg altijd dezelfde arts, omdat hij inmiddels de weg een beetje kent. Maar zelfs hij heeft er soms echt moeite mee. Bij mij is er hierdoor zelfs een keer een embryo kwijtgeraakt. Er was een nieuwe arts in de kliniek die geen goed zicht had met de echo, maar toch liet ze de embryo komen. Uiteindelijk wist ze niet zeker of hij goed teruggeplaatst was; hij kon overal terechtgekomen zijn. Dat is echt een nachtmerrie... Gelukkig kon de embryo bij jou terug de vriezer in, maar wat een enorme domper voor je! Hier houd je van tevoren natuurlijk helemaal geen rekening mee. Sterkte om dit te verwerken!
Jeetje dit is ook echt een heftig verhaal zeg.. Ergens ook fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Is het bij jou dus wel alle keren gelukt om ze terug te plaatsen? Behalve toen er dus een kwijt was - oh my god!! Die herkenning, jullie ervaringen en al jullie lieve berichtjes doen me echt goed. Het gaat wel goedkomen dit hele verhaal, laten we daar maar in blijven geloven.
@Palmpje jeetje wat bizar is dat!! Inderdaad een nachtmerrie. @Sterre83 omg wat een nare ervaring vreselijk. Ik hoop dat dit uiteindelijk "makkelijk" op te lossen is.. en dat net als bij Klok gewoon die eerste tp raak gaat zijn!! Maar echt kut zeg dat je nu ook zoveel geduld weer moet hebben..