Helaas niet zo goed. Vannacht weer veel wakker gelegen van de pijn. Net het ziekenhuis gebeld dus maar. Word teruggebeld, hopelijk is dat snel en kan er iets gedaan worden, want ik raak gewoon uitgeput zo
Jeetje meis ik hoop dat je snel langs mag komen. Of dat er een oplossing komt. Liefs en dikke knuffel
Ik dacht, spiek nog eens even hier, maar kijk eens aan!! Wat een top nieuws Ik ga heel hard voor je duimen dat je over een paar dagen een knaller van een tweede streep hebt!
Goed dat je gebeld hebt. Wat vreselijk dat je dit mee moet maken Hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen.
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo) Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor) Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 MamaMan0n - 31 jaar - 4de kindje - IVF 1.8 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 3 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 40 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 38 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3 Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 3 Afspraken 9 september - Sterre - gesprek over laproscopie/hysteroscopie 10 september - Palmpje - terugplaatsing 19 september - Boompje88 - controle echo na miskraam 23 september - Flora85 - evaluatie ivf2 Test datum 15 September - MamaMan0n ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - [?] april
Yesss!!! Geweldig!! eindelijk!! Je pauze heeft je goed gedaan!! (Mijn theorie over dat pauzes goed werken word nu alleen maar sterker bekrachtigd )
Ach @Boompje88 wat ontzettend rot Het is nou wel tijd dat t over is hoor.. je hebt echt wat rust nodig om alles te verwerken. Hoop dat je gelijk mag komen vandaag
Ik heb best wel wat symptomen dat ik nog niet eerder gehad heb dus eigenlijk het al een beetje had verwacht maar goed uit zelfbescherming het op de progesteron heb gegooid.
@MamaMan0n wat een goed begin!!! Yes!! @Boompje88 dit is echt zo klote voor je.. Hoop dat ze je wat betere pijnstilling kunnen geven. Sterkte er mee allemaal!
Wat top joh, wat goed nieuws hier!! Ik duim dat hij goed gaat oplopen @MamaMan0n zo zie je dat tp 8 toch zomaar anders kan zijn dan die ervoor @Boompje88 veel sterkte, echt zo naar..hopelijk kunnen ze snel iets voor je doen hoor, laat je niet afschepen. Ik ben ongesteld sinds gister einde dag zet t door, 16 dpo, een waar record. Ergens ook boos dat ik die prolutex niet eerder gekregen heb.. dit werkt blijkbaar wél..had het zelf misschien ook eerder moeten doordrukken mja.. Maar wel veel last van weer, juist vandaag veel dingen op de planning, dus ik sleep me maar weer vd bank met ibu. Ik ben dit zo beu.......
Ow meid wat ontzettend vervelend Snap dat je gek word van die menstruatiepijn. En zeker als je dingen gepland hebt. En dat van die prolutex lijkt me ook naar. Dat je toch denkt, had t iets veranderd aan de situatie als je t eerder had gehad? Jezelf sowieso niks kwalijk nemen he want dit is dus echt hun taak om dat voor te stellen en te proberen te experimenteren. Maarja merkt gewoon, die drive die je zelf hebt om zwanger te worden en alles eruit te halen, die voelen zij overduidelijk niet
Bedankt allemaal. Mocht gelukkig langskomen. Echo gemaakt, vruchtzakje lijkt er wel uit. Wel een baarmoeder vol stolsels die waarschijnlijk de pijn veroorzaken. Dus nu nog een keer vaginale tabletten in de hoop dat het er dan sneller uitkomt. Ze heeft nog geprobeerd of ze er met de spreider wat van weg kon halen, maar zat te ver weg en aangezien ik met het inbrengen van het ding al door de grond ging van de pijn het zo gelaten. Rust blijven nemen dus en wachten tot het loskomt. Wel zwaardere pijnstilling meegekregen. Hoop dat het nu snel beter wordt, bij aanhoudende pijnklachten of koorts weer bellen
Blegh, wat ontzettend stom . Snap dat je er helemaal klaar mee bent. Hopelijk wordt het snel weer wat beter, en gaat komende tp met de prolutex gewoon helemaal lukken