Nu stop ik echt even met testen! Zo blij en dankbaar! Zo zie maar wat @Lief zegt na 7 mislukte tp's kan het toch ineens raak zijn!
Moe niet echt... pijnlijke buik jep, of ik het nu snel of langzaam spoot maakte allemaal niks uit. Tijdens het spuiten nergens last van maar blijft dagenlang voelen als blauwe plekken overal. Ik liet hem altijd 5 seconden zitten als hij leeg was en dan pas eruit trekken, dan kwam er bij mij niks meer uit. Namasseren ook gedaan, geen verschil qua pijnlijke plekken. Verder niet echt bijwerkingen gehad, of althans, niet meer klachten dan normaal in mij lf, ik pms van mezelf altijd al aardig
De tweede lading pillen doet dus echt niks helaas. Pijnstillers helpen wel maar als ik iets te lang wacht komt het ook gewoon weer keihard terug. Buik is ook gezwollen en warm, maar geen koorts. Weet even niet wat ik ervan moet denken. Verpleegkundige belt donderdag weer, tot die tijd maar aankijken. Pff, ben dit echt spuugzat inmiddels
@Palmpje lekker hoor!! Wat fijn dat het zo goed ging. Spannende dagen, hopen dat 'ie lekker blijft plakken en dat de andere twee nog goed doorgroeien! @MamaMan0n Jaaa mooi hoor!! Die digitale test is ook zo fijn! @Boompje88 Klinkt echt niet fijn. Je lijf is in elk geval hard aan het werk. Als je morgen twijfelt, gewoon weer aan de bel trekken he? Sterkte maar weer, vind het echt klote voor je.. Mijn test ging goed vanmorgen! Betere echoscopist, betere blaasvulling (niet te vol idd), pijnstilling genomen en een betere katheter. En toen zaten ze binnen een paar minuten op de goede plek! Super fijn!!
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo) Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor) Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 MamaMan0n - 31 jaar - 4de kindje - IVF 1.8 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 3 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 41 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 38 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3 Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 3 Afspraken 19 september - Boompje88 - controle echo na miskraam 22 september - Sterre - Echo bms 23 september - Flora85 - evaluatie ivf2 Test datum 15 September - MamaMan0n 23 september - Palmpje ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - [?] april
Zo fijn @MamaMan0n! En de tekst zo zwart op wit te zien staan op een digitale test lijkt me echt de kers op de taart @Sterre83 oohh gewelidg dat het nu wel gelukt is. Moet je nu wachten tot je menstruatie geweest is en dan opnieuw spuiten voor ze tp kunnen inplannen? of hoe gaat dat? @Boompje88 wat een ellende allemaal seg en vooral dat je er ook zoveel last van hebt.
@Palmpje, yess embryo veilig bij je. Ik hoop dat je goed lijm gesmeerd hebt zodat ie goed blijft plakken @Milena92 bah! nog steeds spotting
Mijn cyclus is net begonnen en ik heb medicatie om bms goed op te bouwen, zodat we in deze cyclus al kunnen terugplaatsen. Gelukkig dus uiteindelijk niet zoveel vertraging
@Boompje88 wat ontzettend rot dit. Als je je zorgen maakt en het verbetert niet, gewoon weer even bellen he.